Het doosje en boekje, het spel niet. Maar als je het niet vertrouwd, moet je zorgen dat je een tegoed bon mee kunt krijgen.
IK heb hem reeds besteld bij dimplus ze hadden er nog 2 binnen en ze zijden dat het erg moeilijk aan te krijgen was maar ik heb het besteld en hopen dat ik em snel binnen heb
Lekker duur, 50 euro....Maar als k et goed heb kost et bij play.com ook 26.99 pond, wat dus ook ongeveer hetzelfde is. Klote zooi, k ga wel in deutschland kijke
Hallo, Onlangs mailde ik u dat wij Morrowind GOTY niet konden leveren, maar vandaag is hij alsnog toegevoegd tot ons assortiment. U kunt de game hier vinden: http://www.gcshop.nl/details.php?id=935.
Dat ga ik er dus mooi niet voor betalen. Ik ben nog lang niet uitgespeeld met de originele morrowind. Ik koop hem wel als hij wordt afgeprijst.
Bij de play.com kost ie 40 euro. Is dus ongeveer 10 euro duurder bij gcshop. Als je het er voor over hebt... EDIT: K heb hem net besteld bij gcshop. Kon het niet laten
Re: 3 woorden Inderdaad, en dan te bedenken dat je eigelijk 3 volledige games krijgt voor de prijs van 1.
Eindelijk goed nieuws van Dimplus Mailtje ontvangen dat ze hem vandaag naar me verstuurd hebben en morgen of maandag in de bus ligt. Kost me nu wel 56,99 inclusief rembours maar het is met het wel waard!
Re: Re: 3 woorden Die uitbreidingen zijn geen volledige games. Het is maar 1 game + 2 uitbreidingen. Het is nog best duur dan voor een spel die allang in de classic serie zit.
Re: 3 woorden Waarom? Ik had Morrowind origineel al. Dus ik leg eigenlijk meer dan 50 euro neer voor die 2 uitbreidingen. Voor mij dus veel te duur.
morrowind is al moeilijk dus waarom nog meer??????????????????????????????????????????????????????????????????????