Morrowind GotY

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Shadow, 11 feb 2004.

  1. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    hihi, Morrowind is enige spel dat je na 1,5 jaar nog speelt!!
     
  2. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde morrowind na ongeveer 2 weken al niet meer...
    diablo 2 heb ik wel ongeveer 2 jaar gespeeld.
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    je houd er van of je HAAT het
     
  4. HolyKnight

    HolyKnight Crazy Chemist

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    en Diablo II speel ik nu ook nog steeds......ik heb die game al vanaf het eerste begin toen die uit was....en nu speel ik het weer (1 maand geleden begonnen) en bevalt me weer goed, via battle.net
     
  5. Dark Shadow

    Dark Shadow Active Member

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn wat bugs uit. De laattijden zijn even langzaam. De health van de vijand is ook te zien. En hoe snel je loopt ligt aan je character natuurlijk. Hoe hoger je athletics hoe sneller je loopt, maar dit was ook in t origineel. En de game snelheid is niet sneller.

    (Dit is het antwoord op Holy Knight zijn vraag)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2004
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan ben ik alvast een uitzondering op de 'regel'.
     
  7. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het vechtsysteem is heel anders in Kotor, bovendien heb je in morrowind complete vrijheid en in Kotor toch een redelijke verhaallijn (heb je in Morrowind ook wel, maar daar kun je echt beslissen waar je heen gaat, of je dit of dat doet, waar je je bij aansluit, wie je aanvalt etc). Toch vind ik kotor beter, Morrowind was te onoverzichtelijk. Maar Morrowind vond ik absoluut geen slecht spel en speel ik nu (na ongeveer een jaar) nog regelmatig
     
  8. HolyKnight

    HolyKnight Crazy Chemist

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt Dark Shadow, nu weet ik dat ik deze game niet koop..... ik wil hem wel, maar het zijn trieste laad-tijden, niet echt mijn genre.....zucht
     
  9. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    het verschil tussen KOTOR en Morrowind die bij MIJ de doorslag gaven was simpel. de herspeelbaarheid. Morrowind heb ik maandenlang aan een stuk gespeeld (echt!) en KOTOR in feite maar 1 week. ik wou dark jedi worden....blablabla..1maal uitgespeeld is er weinig meer aan, je kent het verhaal, de side-quests, alles! Maar bij Morrowind is alles zo uitgebreid...
    Voor mij was Morrowind beter, dus koop ik nu met plezier de nieuwe versie:)
     
  10. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    HolyKnight, maak nou niet de fout Game of the year - voor 30/35 euro - NIET te kopen. Als je een RPG liefhebber bent moet je hem gespeeld hebben. Kotor is niet te vergelijken met Morrowind, op de Xbox zijn niet zoveel rps's, probeer ze gewoon. Een echter rpgér begint bij elk nieuw spel te hyperventileren, toch? Fable, Sudeki etc Worden mooie tijden. Niets ten nadele van Diablo2, ook maanden gespeeld, maar dat is - op de pc - installeren en spelen maar. Bij Morrowind....ik denk dat 9 van de 10 mensen na twee uur zeggen, geen idee waar ik mee bezig ben. Ik vrees dat om Morrowind goed te kunnen spelen je een boek nodig hebt, of veel moet lezen op Internet. Ik vraag me bijv. af wie in Seyda Neen, dorpsje waar spel begint, de quest met de verstopte gestolen spullen in de boomstronk hebben opgelost. Ik niet zonder boek, daar las ik in dat je om 00.00 uur op de uitkijktoren moest zijn. Ach, zie maar....maar als je een dropje rpg-bloed hebt...........kopen die GOTY (lange laadtijden??? Is een groot spel, dus langere laadtijden zijn logisch. Als ik dat vergelijk met de irritatie die spellen op pc soms oproepen...)
     
  11. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    lol die quest met verstopte spullen was juist heel makkelijk
    als je gewoon leest wat die vent waar je de spullen voor moet zoeken je verteld dan is 't echt niet moeilijk hoor..
    hij zegt duidelijk dat je 's nachts in die toren moet gaan staan
     
  12. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    Maar ik beschouw jou als een heel intelligente gamer. Mijun broer bijv. dat is andere koek
     
  13. HolyKnight

    HolyKnight Crazy Chemist

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    punt 1: Deze game heb ik ook gehad, maar deze game viel me tegen vanwege die laad-tijden

    punt 2: Als een game gigantisch groot is betekent niet dat het lange laad-tijden moeten zijn....slecht afgewerkt van ze...

    punt 3: Dus die GOTY wordt maar 35 euro?? dan is het wel te doen, ik dacht dat je de volle mep moest gaan betalen.....

    punt 4: Wanneer komt die game eigenlijk uit in Europa??
     
  14. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
     
  15. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    bij dimensionplus.nl stond ie voor 49,95 :mad:
     
  16. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    al ben ik een morrowind freak 50 euro is NIET te doen als ie 30 of 35 is Verkocht
     
  17. wiepie

    wiepie Guest

    In Tribunal, you journey to the capital city of Morrowind, called Mournhold, to meet the other two god-kings of Morrowind, Almalexia and Sotha Sil. Your journey will lead you to the Clockwork City of Sotha Sil and massive, epic-sized dungeons, where strange and deadly creatures await you, including goblins, lich lords, and the mysterious Fabricants.

    Dit stond op de elderscrolls site. Maar wat ik me dan afvraag, waar liggen die nieuwe steden, ze staan iig niet op de map.
     
  18. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    omdat de 2 nieuwe eilanden ook niet op de oude map staan:)
     
  19. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de Bart Smit komt ie morgen... *pray*
     
  20. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh Tothegame zegt de 20ste....maar hoop dat je gelijk hebt!! :D

    Reken maar trouwens op uitstel, kan et alleen maar meevallen.
     

Deel Deze Pagina