Hoe moet ik me dat dan voorstellen. Zo'n hele grote eilanden zoals morrowind zelf of meer zo'n eilanden als waar dagon fel op ligt, of misschien nog kleiner.
oh dan vind ik het toch verniewender als ik dacht. Als er zo'n eilanden bijkomen is er toch weer best veel om uit te zoeken.
ja dat mag ook wel he, op de pc waren dit 2 aparte uitbreidingen. Trouwens et is 19 feb. mensen en nog steeds nix uitgesteld!! whoohoo!
bij bol.com zag ik hem voor 30 staan. En eerst hoorde ik ook dat hij 30 zou gaan kosten. Nou ja kijk wel. Wacht wel af of ik na de carnaval nog geld heb
Ben vandaag ff alle grotere (game)winkels afgelopen. Nergens weten ze van het spel af behalve bij intertoys. Het spel was nog niet binnen maar de prijs was 59,95. Ik hoop dat dit niet de echte prijs wordt voor het spel.
dan hoef k em echt niet, zoveel beter wordt et nou ook al weer niet...en denk niet dat ik de enigste ben... Dus kortom gewoon lekker voor 30 euro aanbieden
ik ben ook al alle winkels langs gegaan Bij free record shop hadden ze het spel nog niet eens in het bestand staan kan niet langer wachten
Ik heb hem al heel lang in bestelling staan bij dimension plus. Hij staat voor 20/02. Maar op de site staat dat de game nog niet leverbaar is. Even wachten tot....???
Hetzelfde geld voor mij...had vandaag dus wel een mailtje verwacht van Dimplus maar helaas....ff wachten tot na het weekend hopelijk en daarna maar gauw wat vrije dagen opnemen
Wat een raar gedoe, hij zou sinds gisteren uit zijn. De afbeelding van de PAL versie is nog nergens te zien! Taal noch teken te bespeuren, niemand heeft het spel kennelijk nog.