morrowind- heb een helmpje van 15000, waar verkopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door T-box, 19 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman1988

Sandman1988 are you sleepy?

Leuk Bevonden:
    0

he' bedankt vette site
    die kende ik nog nie :9

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Waar vind je die helm dan?

3. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    bestaat het ubergrote morrowind thread nie meer

4. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    jawel, maar die is nie echt actief meer geloof ik.

5. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    waar heb je da tonnetje gevonden met dat leuke helmpje en wat voor armor was het

6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Alchemy Potions

Kijk hier eens, staan alle bruikbare potions, dacht ik.

7. Bartho

Bartho XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 56,000 gold en het beste van het beste heb ik aan

ik kan alles aan maar hoe kom ik nou bij de grote baas dat snap ik niet ik zoek naar een soort sleutel om de deur open te doen maar ik kan niks vinden (ik moet door een deur in die rode berg daar zit de groter baas plzz help)

8. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dagoth uhr.
    Als je boven die berg vliegt zie je een lava meer.daar moet je naar beneden vliegen.dan zie je een deur vlak bij is een hendel die je kan overhalen.als je met je gezicht naar deur staat aan de linker kant.als je de hendel overhaalt moet je effe door rennen want de deur gaat naar een tijdje dicht.
    Ik hoop dat je dit bedoelt.

9. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iedereen al waar je de deadric spullen kan halen ?
    Is het beste armor die er is.
    Of een helm met 180 defense ofzow met als magic endurance + 40 en agility + 40
    Hij heette geloof ik Oreyn bearclaw, of de dragonbone cuirras ook iets van 180 defense en 100 % reseist fire erg handig ls je geen dark elf bent.

zal ik vertellen waar ze liggen ?
    Okeej de deadric gauntlets liggen in Kogelruhn, dragonbone cuiras ligt in een eilandje onder ebonheart, de ice blade of the monarch ligt in de stronghold onder dagon fell. is een heel goed zwaard. doet dik veel damage en als magic doet hij er geloof ik nog 40 ice damage bij komt neer op ongever 90 damage per slag.
    Nou de spullen die bij Difath liggen kennen jullie waarschijnlijk allemaal al maar ik zeg het tog maar.
    Er ligt een axe (best wel een mooie en je kan er een scamp en dremora mee summonen en hij doet best veel damage) genaamd scourge.
    Er ligt een cuiras of the saviors hide met 60% reisist magica is heel goed als je een breton hebt want dan heb je dus 110 % en dan ben je immuum.
    er ligt ook nog een deadric amulet als je die gevruikt kan je de deadric crecent pakken en die doet dik veel damage en heeft geloof ik demoralize weapen en paralyze 10 sec. maar kijk uit want je moet een of andere gekke sterke dremora killen voordat je hem hebt.
    Dan hebben we nog de mentor's ring die ligt in een ancestral tomb onder seyda neen aan de kust hij doet 10 to intelligence en 10 to willpower.
    Dan hebben we nog dat gekke helmpje van solkovid the raven niet zo goed als Oreyn Bearclaw maar makkelijker te krijgen, als je in de imperial legion zit kom je hem vanzelf tegen andersmoet je naar dagon fell en daar zie je naast de stad een toren in de bovenste verdieping ligt het. maar is best goed bewaakt en als je daar tog bent neem dan gelijk in de onderste verdieing de ''saint's blach sword mee'' een short sword niet zo goed maar wel lekker veel waard.
    Als je voorbij de toren loopt kom je bij een tomb en daar lligt de ring of Phynastar das een hele goeie ring en een paar meter verderop ligt weer op hetzelfde pad weer een tomb en daar staat een vrouwdie heeft marara's ring en die is ook heel goed.
    Als je een goeie bow wilt moet je naar ghost gate en de captain taunten en vermoorden hij heeft namelijk auriel's bow die doet poepie veel damage.
    Of een leuk amulet ?
    nou als je de mage guild gedaan hebt heb je hem waarschijnlijk al maar zo niet moet je naar trebonius in vivec gaan (mage's guild) hem taunten en vermoorden dan pak je zijn necromancers amulet want die is heel goed maar ik snap allen niet waarom die zo weinig waard is want hij is heel erg goed en als je dan tog bezig bent neem dan gelijk zijn staff mee want die is geloof ik 10000 waard.

Als je nog iets wilt weten pm m maar :p

10. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    kent niemand die mudcrab?

11. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je die ene met 10000 gold ?

12. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Jah man, die zou etzelfde effect hebben als die creeper...alleen dan met 10000 gold. Hij zou vogges mij ergens op Ball Fell moeten rondhangen. Ik heb 1 keer gezocht maar nix gevonden....

13. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is bij Mzanch, volgens mij zo'n dwemer ruïn boven Ball Fell (deze staat ook op je papieren kaart die je bij het spel kreeg), dit heb ik gelezen, zelf nog nooit naar toe geweest.

Alle merchants verversen hun geld weer om de 24 uur, dus zo is elke merchant hetzelfde, maar het enige verschil is dat deze veel meer geld hebben en deze geven voor echt alles de volle prijs

Laatst bewerkt: 24 mrt 2004
  14. Kilik

Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde morro topic |:-

Laatst bewerkt: 24 mrt 2004
  15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    maakt toch niks uit, hier staat ook genoeg informatie, als er hier wat word gevraagd, dan antwoord ik hier op. Deze thread breekt geen regels

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Mudcrab is wat kieskeuriger in wat hij wel en niet koopt. Hij koopt alleen wapens, armor en drankjes.
    Creeper koopt ook enchanted clothing en gewoon losse spulletjes (alleen geen dingen die je kunt gebruiken zoals: lockpicks, books etc.).

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    koelie joelie ik hoop dat dit wel werkt

18. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik de lost prophecies kan krijgen, ik ben al bij die Mehra Milo geweest maar snap niet wat ik nu verder moet doen. :confused:

19. shitoasis

shitoasis Xbox Assruler

Leuk Bevonden:
    0
    ja, de mudcrab bevindt zich ten oosten van vivec bij de ruine, de manier waarop ik hem steeds vindt is door bij de boot en silt strider bij vivec recht naar het oosten te lopen, tot je iets meer naar het noorden de ruine ziet(mzahnch, niet ald sotha, de krab zit op een eilandje onder mzahnch), loop dan ten oosten van het eilandje met de ruine iets naar boven (volg de rand van het eilandje) en dan zou je weer iets naar het oosten moeten lopen ( niet veel, 50 meter of zo), dan moet je een klein eilandje vinden (heel moeilijk te onderscheiden van de anderen) die aan de ene kant eruit ziet als een rots , maar aan de andere kant er toch een platformpje opzit (laat je dus niet vangen door het uiterlijk van de rotsen)... op dit eilandje zit er altijd maar 1 krap , kill hem dus niet (dan kan je het fortuin wel vergeten)...
    of je zoekt hem zelf, gelijk ik deed of je kijkt even op een gamefaqs-pagina
    -->het eilandje-met-de-krab-met-10.000-munten bevindt zich korter gezegd op de kaart onder de laatste 'H' van de naam van de ruine 'mzahnch' op de kaart
    de truuk bij de krab is om eerst zelf wat geld te verzamelen (20.000 of zo), dan een duur wapen dat je kwijt wilt maar dat onder de 10.000 kost te verkopen aan hem, dan te rusten, dan als je terug opstaat heeft hij dus je wapen van onder de 10.000 en heeft hij terug 10.000 geldstukken, dan koop je dat kleine wapen terug, zodat hij nu 20.000 heeft of zo, en zo kan je een duurder wapen verkopen....

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik verkoop alles bij Creeper met de methode die shitoasis net noemde. Dat is in mijn ogen veel makkelijker, aangezien Creeper zich wat meer in de bewoonde wereld bevindt. :)
    Ik ben alleen soms uren bezig met kopen, weer verkopen, kopen, weer verkopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina