morrowind- heb een helmpje van 15000, waar verkopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door T-box, 19 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3

ja op die manier kan je toch heel makkelijk geld verdienen?
    als je bv die helm van 15000 aan hem zou verkopen voor 15010 en dan koop je hem weer terug voor 14990 dan maak je elke keer 20 gold winst :cool:

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik doe het anders. Eerst koop ik allemaal spullen van hem die zo rond de 5000 kosten (bijvoorbeeld Indoril Armor), totdat hij de juiste hoeveelheid geld heeft (in dit geval 15000). Dan kun je de helm verkopen voor 15000. En daarna verkoop je hem weer al die losse stukken van 5000. Voila, 15000 gold winst. *)

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb die Creeper vermoord, ik begin wel een keer opnieuw met Morrowind, dan laat ik hem wel in leven.

4. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    of je verplaatst mudcrab naar een plek waar je hem makkelijk kunt bereiken :cool:

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    kun je Mudcrab ook verplaatsen? waar zit ie exact dan?

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan doe je control creature. Hij loopt dan achter je aan. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar dit lijkt me de meest logische oplossing. :)

7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    ja, dat zou kunnen. Ik gebruik die spreuken van control, rally, calm creature/humanoid nooit. Kan handig zijn.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als ik dit allemaal zo lees, lijkt mij dat morrowind ook wel lachuh. Ik heb wat vraagies. Het is toch alleen players=1, en heb je er live voor nodig?

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is puur en alleen single player. Als het spel je pakt zoals bij mij en vele anderen, kun je er letterlijk maanden mee vooruit voordat je het spel hebt uitgespeeld. Om je een idee te geven: Ik heb het spel gekregen voor Sinterklaas in 2002, en ik had het voor het eerst uitgespeeld ergens in september 2003. Ik ben nu over nieuw begonnen, en ik vind het nog steeds een leuk spel. Je hebt een gigantische speelwereld waarin je helemaal vrij bent om in rond te lopen, en letterlijk een ton aan quests die je kunt doen.
    Maar ik moet ook dit erbij zeggen. Als je save groter wordt, heb je steeds meer en meer kans dat hij je gaat vastlopen. De Graphics zijn wat minder. En het spel is niet geschikt voor iedereen, hiermee bedoel ik dat 50% van de spelers het absoluut niks vind, en de andere 50% vindt het geweldig.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Geen live nodig dus? Mooi. Hij kost tegenwoordig toch ook helemaal niets meer?(Beetje overdrijven mag wel hé) Ik ga hem dan misschien wel halen. Ik ga er nog ff verder over lezen. Ff info op snuiven! 8)

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
  12. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1

ergens in een huis bij dat kleine dorpje vlak bij balmora met dat grote fort
    en zow ligt ie

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat boek ligt wel op meer plaatsen. Het is een vrij algemeen boek.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tnx voor die sites. Daar staat genoeg info om me een tijdje bezig te houden! :D

15. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt die helm ook verkopen als je naar ebonheart gaat en dan travelen naar een of andere wazige plek. bet coole plek. kan in de mageguild denk ik. maar in ieder geval, daar kun je voor veel geld dingen verkopen. ook is er ergens in het level een dier die 20000 geld heeft en die ruilt alles tegen originele waarde. maar ik weet zo niet waar die zit. en 15000 valt nog mee. ik heb een diamant van 60000 :p

16. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoe bedoel je datum..
    ten eerste heet dat beest mud crawler (ofzoiets ben ff naam kwijt), hij heeft 10000 en koopt idd alles met de originele waarde. hij zit trouwens ten oosten van Vivec onder de h van zon dwemer ruin

17. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, deze threat moeten ze eigelijk op slottie doen. De vraag over dat klote helmpie is als 20 x beantwoord. En er worden nu in deze threat vragen over Morrowind in het algemeen gesteld. Waar we een hele grote Morrowind Help Topic voor hebben.

Dat beest is dus een mud crab ergens bij Ball Fell (correct me if i'm wrong). En hij heeft idd 10000. Maar aangezien deze crab erg afgelegen zit kun je beter naar Caldera (stad) gaan. Daar leeft een Scamp (ook z'n naam) in een huis vol met orcs, hij staat op de eerste verdieping. Deze heeft 5000 en koopt alle wapens, armor en een aantal andere dingen (vooral illegaal).
    HINT: om de 24 uur door te komen (tijd die nodig is voor de scamp om weer 5000 gc te krijgen) kun je op het balkon achter de scamp Resten.

Als je nog vragen hebt stel ik voor om deze threat door te lezen of om eens naar de normale threat te gaan ;)

SLOTJEEE!!!

ps. 60000 is ook nog niet zo ontzettend veel. There is much more to come... :cool:

18. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je kan ook gewoon 24 uur wachten, niks rusten.

19. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    rusten is voor watjes, wachten voor diehards

20. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    doe control creature en sleep zowel de scamp als de mudcrab mee naar een plaats waar je ze graag wilt hebben: je stronghold(daar heb ik ze).
    Daar kun je ook master-trainers heen voeren en je hebt zo een massive army voor de deur van je hussie staan en je kunt veilig verkopen en kopen..........

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina