1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm nu heb ik zo'n restore strength spell maar nu zegt ie dat als ik hem opmeself doe dat ie failed is en sta ik dus nog steeds in het rood en kan ik nog steeds niet vooruit komen
     
  2. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah dat hebben die gasten hier er niet bij gezegd....om een spell fatsoenlijk te kunnen gebruiken moet je skill voor et uitvoeren van die spell hoog genoeg zijn...in dit geval lijkt me dat Restoration te zijn.

    Want als dat skill level laag is is er maar een kleine kans van slagen voor deze spell. (de kans staat achter de spell in het menu)

    Dus ga naar iemand toe die je de skill kan trainen of koop gewoon een shitload of potions voor restore strength. (kan je die skill nog altijd trainen)
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    En als ik nou gewoon op IGN kijk om te zien wat the third trial is, en die dan gewoon doe en deze oversla, want ik ben ook in die grot geweest....

    Zou dat werken?
     
  4. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ikk moet voor het fighters guild in ald-ruhn naar het plaatsje vas.
    ik was eerst in vos, ik helemaal blij, maja ik moest in vas zijn.
    hoe kom ik hier?
     
  5. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe had ik ook |:- maar je kan het beste naar degon fall ofzo gaan en van daaruit moet je naar het westen door het water naar die eilandjes tip: neem wel van die restore strenght drankjes mee
     
  6. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ten westen van dagon fell op een eiland (2 of 3 eilanden te noorden van een smal, lang eiland)
    het beste kan je even op gamefaq kijken.
    maar als je de juiste aanwijzingen volgt kom je er oko wel denk ik

    succes in iedergeval
     
  7. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ow je moet zwemmen, ben ik gvd weer helemaal teug gelopen.
    dan maar ergens een water walk scroll kopen. bedankt
     
  8. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je kan het makkelijk zwemmen is maar klein stukkie
     
  9. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet een amulet enchanten om te vliegen, kan vaker van pas komen!
     
  10. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik iets wil enchanten kies ik bv. mijn zwaard en een grand soul gem met een of andere skelet erin ter waarde van 600000
    maar dan verschijnt er geen damage aantal

    hoe kan dat?
    of beter gezegd hoe moet dat?
     
  11. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ben bezig om ene alof the easthener te vinden op zijn boederij want ik moet wat orcen voor hem afslachten alleen nu zou die boederij noord-oosten van paligad moeten liggen kan het alleen neit vinden weet iemand waar dit ligt

    hmm lama ik ben gewoon blind, ben er al tig keer langs gelopen8) :D
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2004
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zou kunnen, ik weet het niet zeker.
    Anders dan zul je dus moeten zoeken. Op zich valt dat zoeken wel mee. Je moet even goed bij jezelf nadenken bij welke traders je bent geweest (ik zou beginnen met zoeken bij Creeper). En dan alle dorpen afgaan, en vragen bij alle traders. Ik heb ook ooit zoiets moeten doen toen ik een boek moest halen, waar maar een versie van was in het hele spel. Dat boek had ik ook al eerder gevonden, dus toen kon ik ook alle traders afzoeken.
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die quest nou al gedaan, ik weet alleen nog niet of het werkt, voor dat ik bij die wise-woman was liep hij vast |:-
    Nou maar hope dat het werkt, want ik heb echt geen zin om te zoeke, achja, misschien ligt hij ook gewoon in m'n stonghold, want daar ligge alle 'duure' dinge :cool:

    Heeft GOTY eigenlijk minder last van dat vastlopen tijdens het spelen of bij het save/laden?
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2004
  14. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm weet iemand die opdracht dat je een groep orcs moet verslaan voor de fighters guild, nu zit ik dus in een vette tempel met een groot beeld in het midden ashunartes heet die tempel maar nu heb ik 3 orcs verslagen maar nog niet de ldr alleen die tempel is verder leeg qua vijhanden maar ik kan er niet rusten want dan zegt ie dat er wel een vijand in de buurt is??:confused:
     
  15. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    wil iemand mij uitleggen hoe je iets moet enchanten
     
  16. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit helemaal de plaats niet hiervoor, maar ik probeer het toch even. Vraagje over GOTY:

    Op de kaart staan dus nu twee extra stukken land, waarvan je de ene met een boot vanuit Khuul bereiken kunt. De andere echter niet. Maar hoe kom ik daar dan? Ik weet dat als je rust, je aangevallen wordt door een Brotherhood-gast, maar verder? Hmmm.


    @berend

    Enchanten: bij the mages-guild kun je je voorwerpen tegen een vergoeding laten enchanten. Hiervoor heb je dus een voorwerp nodig én een soulgem met daarin de ziel die je gevangen hebt.

    Ook kun je zelf enchanten, maar er bestaat dan wel een risico dat je soulgem kapot gaat, mócht het fout lopen.
    Zorg daarom dat je enchant-skill zo hoog mogelijk is. Probeer het eventueel eerst even met wat kleinere soulgems uit, da's wat makkelijker dan je duurste gem misschien ruineren :+
     
  17. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    dat snap ik allemaal nog wel, ik ga naar een enchanter, dan kies ik een wapen, bv. broadswoard. dan de gem die ik uit de mages guild in balmora geleend heb, een grand soulgem met skeleton van 600000 als ik me niet vergis, en daarna kan je kiezen om cast wheb strikes of always of zoiets.
    maar dan gebeurt er gewoon niks, er verschijnt niks bij de stats daaronder
     
  18. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Je vergeet dat je ook spell moet bezitten

    Als je bv een Fire Damage enchantment op dat broadsword van je wilt zetten, dan moet je eerst een Fire Damage spell kopen...
     
  19. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    en ook nog een soulgem bedoel je, iig bedankt
     
  20. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmm je zegt net dat je al een soulgem hebt...van die skeleton (wat eigelijk een winged twilight is). Je kan trouwens et beste een Golden Saint erin stoppen...dan kun je constant effect items maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina