Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Zoals constant night-eye, waterbreathing, waterwalking Wat jou ook maar handig lijkt. En natuurlijk fortify attribute is echt chill

2. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb zo'n detect creature spell maar ik snap het nut daar niet echt van
    het lijkt mij dat als ik die spell gebruik dat ik dan alle dieren die om me heen zijn kan zien ook al staan ze bijv. achter een berg
    maar als ik die spell gebruik gebeurd er niks :confused:
    weet iemand wat het nut hiervan is?
    alvast bedankt :)

3. PromoStyle

PromoStyle Guest

ja idd, vink ook vaag.

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je die spell cast, kun je alle wezens op de lokale kaart zien. Op de plek waar een wezen loopt, zie je dan een rood cirkeltje. Op deze manier kun je een veilige route voor jezelf uitzoeken als je bijna dood zou zijn, of je kunt makelijk wezens vinden als je wilt trainen.
    Persoonlijk vind ik de detect Key en detect Enchantment handiger. Als je bijvoorbeeld voor een quest ergens een enchanted item moet zoeken, kun je op je lokale kaart zien waar het item zich bevind.

5. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik met al die sleutels kan die ik in de kerker van Tel Fyr heb gevonden? Ik had eindelijk een 100pts open on touch spell die met 60% kans werkte en dan krijg ik alleen maar van die sleutels. waar kan ik die sleutels gebruiken?

6. PromoStyle

PromoStyle Guest

op al die kisten, maar in die kisten zitten ook weer allemaal sleutels. Heb je trouwens al die tering leete armor uit die kast gehaald in tel fyr. Dies vet leet.

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is de Carcass of the Saviors Hide. De sterkste light cuirass in het spel.

8. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Echt slijpe shit man (we zijn allemaal in extase :D), ik heb light armor skill op 100 en die Carcass of the Saviors Hide is gewoon bijna 300 armor rating!!!

9. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
  10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

JEZUS WAT EEN REPLY's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zit jij nou te zeuren???!?!

Wij zijn mekaar aan et helpen, al is et over quests, welke items nuttig zijn of gewoon in et algemeen.

Enigste Reply die er niet hoort is die van jou...

12. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een levitation spell aangemaakt, van 25 tot 25 is dit goed?
    welke waarden hebben jullie?
    ik heb voor deze spell te weinig magika maar ik ben een warrior, dus hoe gaat dit snel omhoog.

ik ben nu in arkngthand en ik moet de puzzle box hebben, maar er zijn twee plaatsen waar hij kan zijn.
    1. achter een kapotte brug waarover je moet levitaten.
    2. achter een gesloten deur, met lock 36, ik had geen scroll voor openen bij me, dus moest ik terug, weten jullie waar ik heen moet?

13. PromoStyle

PromoStyle Guest

Ben je als je binnekomt en je staat beneden al via die lange steen omhoog geklommen, daar achter een deur ligt de puzzel box op een plank met een ventje in dat kamertje.

14. toet

Leuk Bevonden:
    3
    bedoel je dat je de spell helemaal niet kan casten of heb je weinig magic? als het goed is krijg je meer magicka door hogere willpower. je kan de spell ook goed trainen door hem gewoon heel vaak te casten of naar trainers te gaan

15. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    oke, bedankt, ik heb te weinig magika.
    ho sorry reactie van promostyle niet gezien

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  16. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    En die levitation spell is zeker goed...25 is vrij snel. Alleen kost et teveel magica plus de 'change' om em te casten is te laag. Maar dat laatste kan je trainen he

Ok daar was k te laat :9 maar je moet dan idd je willpower omhoog halen.

edit: ikzelf zou gewoon een wat lagere level van levitation pakken...en de governing skill trainen (dus de skill die je nodig hebt voor deze spell en dit zie je als je op Y drukt als je op de spell staat)

Laatst bewerkt: 14 apr 2004
  17. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    wat zou jij aanraden dan?

18. toet

Leuk Bevonden:
    3
    als het goed is zijn er ook potions voor levitate
    aangezien magicka niet echt ideaal voor een combat character is :)

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou de spell niet 25 to 25 maken, maar 15 to 30. Dat kost minder magicka en geeft soms zelfs een beter effect. Ook moet je de tijd waarop de spell werkt niet te lang maken (30 sec). Want hoe langer de spell werkt, hoe meer magicka de spell gebruikt en hoe kleiner de kans wordt op een succesvolle cast.

20. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    het is misschien een beetje een domme vraag, maaruh hoe kom je in godsnaam in een andere canton in vivec?
    gewoon lopend
    waar moet je heen, ik zie namelijk wel een brug maar dan onder me en als ik spring ga ik dood.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina