Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag bij de thieves guild. maar die gastjes zeggen:
    you do not apply to our standards, of ergens in die richting.
    waarom kan ik niet joinen?

2. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toevallig al de missie voor de Fighters guild gedaan dat je zo'n boek moet halen. (Is een van de eerste missies) Als je die namelijk al gedaan hebt kun je de Thieves guild niet meer joinen.

3. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je het code book moet gaan halen? Die heb ik net gedaan. Je moet die vrouw gewoon omkopen ( 200 gp en ze gaf het boek zo aan mij ). Ik heb niet moeten vechten, dus ik denk dat ik wel nog kan joinen :)

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zo kan het inderdaad ook. Maar het probleem is dat veel mensen ook lid zijn van de Thieves Guild, en dan geeft ze het niet.

5. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heeft vogges mij nix te maken met dat book. Want dan zeggen ze iets van dat je ze betrayed hebt.

Ik denk dat je skills die je nodig hebt bij de thieves guild te laag zijn. Dus das oa Sneak, Security, light armor. Om ze precies te weten met je aan iemand van hun vragen of in zo'n boek kijken

6. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn ventje zit mijn strenght op 100. Dan heb ik nog van die handschoenen die constant effect + 20 strenght hebben. Maar als ik bij mijn statistieken kijk heb ik maar stength 101!! Terwijl ik eerst wel strenght 120 had? Toen begon het langzaam af te takelen tot 101? weet iemand hoe dit komt?? Ik heb geen ziekte of equipment aan die mijn strenght verminderen.

7. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Da zou k zo niet meteen weten...als jij meent dat et geen ziekte of item is...
    Gebruik gewoon eens een restore strenght potion, kijke of ie weer terug gaat naar 120.

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    doordat je eigenlijk een strenght hebt van 100, zal als er door wat voor reden dan ook strenght gezakt is, die strenght niet worden bijgevult. Je moet eerst het item dat fortify strenght doet, uitdoen, en dan kun je je strenght weer herstellen.

9. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Wet ieman waar ik veel magicka resistance potions kan kopen?
    (liefst standard of hoger).

10. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    even een tip: je moet eens een keer naar de dren plantage gaan, allemaal deadric shit.

de mensen in suran zeggen dat er ergens een debiele orc staat die graag dood wil, ergens op de heuvels.
    ik wil hem wel helpen, maar weet een van jullie iets preciezer waar hij staat?

11. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het niet zijn dat je handschoenen beschadigt zijn en dat het daarom minder is?

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is inderdaad even zoeken. Om hem te vinden moet je Suran verlaten aan de kant die richting Molag Mar gaat. En dan zul je daar moeten zoeken. Bij deze waarschuw ik je alvast dat de betreffende Orc een van de sterkere personages in het spel is.

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is inderdaad even zoeken. Om hem te vinden moet je Suran verlaten aan de kant die richting Molag Mar gaat. En dan zul je daar moeten zoeken. Bij deze waarschuw ik je alvast dat de betreffende Orc een van de sterkere personages in het spel is.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11

edit/ Ik hoop dat het, na het 5 keer gezegt te hebben, duidelijk is.:+

Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  17. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    vast wel, hoezo dubbelpost

18. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien of er een mark spell is en waar je die kan kopen?

en als die er niet is, waar is dan een handelaar die de scroll verkoopt?
    ik heb er ooit een gekocht maar die heb ik alweer gebruikt

en waar kan je die propylon master index achtige dinges krijgen, daarmee kan je toch fast travellen?

Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  19. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Mark en Recall spell gekocht ergens in Balmora (geloof in de tempel, maar ik weet het niet meer zeker!)

20. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dus vanaf Suran naar et zuiden gaan...Om de berg heel lopen naar et oosten toe en dan ergens weer recht omhoog (noorden) de bergen in...niet al te ver nadat je naar et oosten toe liep

erg vaag...maar kan er nie meer van maken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina