Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

de master is alleen te krijgen als je een plugin heb voor de pc dan heb je een quest daarvoor bij de mages guild in caldera maar bij de gewone met je ze gewoon vinden.

2. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas ergens indoril armor gevonden. Toen ik daarna een keer vivec inliep waren opeens al die guards kwaad omdat ik dat niet mocht dragen. Weet iemand wat ik kan doen zodat ze me niet meer aanvallen?

3. shitoasis

shitoasis Xbox Assruler

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon het armor niet dragen, het is trouwens toch geen geweldig goed armor...
    de guards zullen je blijven aanvallen en ik denk niet dat hierop een oplossing is te vinden

4. shitoasis

shitoasis Xbox Assruler

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook iets heel vreemds aan de hand, ik hoop dagoth ur gedood wel degelijk (maar ik heb de vampier heren niet allen gedood, wat ik wel gedaan zou moeten hebben) en dus is iedereen blij dat het slechte is verdwenen, maar wanneer ik naar die vrouw (in urshilaku kamp) die mij door mijn prophicies leidt ga, dan zegt die mij dat een of andere man in vivec's ministry of truth of zo zich zorgen maakt waarom ik de prophicies niet heb fulfilled en dat ik hem onmiddelijk moet spreken, maar wanneer ik dit doe zegt hij niets speciaals

5. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    je moet voor de opdracht van trebonius (dissapearence of the dwarves) 3 boeken vinden, een heb ik er al: the hanging gardens. voor deze quest heb je nog twee andere boeken nodig, the egg of time en eentje waar ik de titel van kwijt ben, weet iemand waar ik deze kan halen.

volgende vraag

ik heb de quest van heal corpus disease al gedaan, voor caius. maar nou wil ik graag de full deadric armor die onze lieve divath fyr heeft (die gast in tel fyr). maar als ik hem kill krijg je toch nog steeds die mededeling van de wereld is verdoem, weet een van jullie wanneer je hem kan killen?
    of waar je ergens anders deadric armor kan krijgen

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Een quiras is niet anders te verkrijgen dan door de missies van Telvanni te volgen, maar dan nog, dat quiras is enchanted, en dus een stuk minder mooi. Ook kun je geen deadric schouderbladen verkrijgen zonder Mr. Fyr af te maken.
    Als je de gehele main quest hebt afgerond kon het volgens mij geen kwaad, (tenzij je ook nog telvanni volgt dacht ik)

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Bij alle personen waar je, hoe dan ook, mee te maken krijgt in de mainquest komt dat te staan van dat de world in doom is ofzo, behalve je vijanden van de Sixth House. Ik heb nadat ik de Mainquest uit heb gespeeld ook Vivec een keer koud gemaakt en toen kreeg ik dat bereicht ook te horen. Als je van je Corprus genezen bent, krijg je niks meer met Dyvath Fyr te maken in de mainquest, dus heb koud maken kan niks geen kwaad. Het is gewoon zo geprogrameerd dat dat bij bepaalde personen komt te staan, maakt niks uit hoe je in de mainquest ervoor staat.

@ Shitouasis: Als ik dat zo hoor heb je Milo, een vriend van Caius dacht ik nog niet gered uit het Ministry of Truth boven Vivec. Deze is hier onterecht tot de dood veroordeeld, je zal hem eerst moeten redden en checken of je alle quests uit de mainquest wel hebt gedaan.

Dat gedoe met dat Indoril Armor vind ik ook een beetje slecht. Ik had toen ook een keer Indoril Armor gepakt van een Ordinator, omdat deze armor beter was dan wat ik had en kon krijgen. Alle Ordinators vielen mij toen aan en nu nog steeds, ook al draag ik het armor al tijden niet meer.

8. shitoasis

shitoasis Xbox Assruler

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk ja, ik heb ALLES gedaan van de mainquest BEHALVE de 7 ash vampires gedoodt, dit ga ik dus nu doen

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je de opdrachten voor de mages guild in Ald Ruhn doet, dan kom je vanzelf op de plekken waar die boeken liggen.

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    !Let op! Het kan zijn dat de volgende tekst een aantal dingen verraad of verklapt die in de mainquest voorkomen. Ik raad iedereen die nog niet bezig is met de opdrachten om Nerevarine en Hortator te worden af om de volgende tekst te lezen, want anders verklap ik misschien iets van het verhaal en dat is het ergste, op het spel laden en de bugs na, dat je in Morrowind kan overkomen

Die 7 Ash Vampires hoeven weer NIET gedood te worden. Vivec zegt er niks over en er staat ook ergens op uesp bij dat ie niet verplicht is. Ik heb er in mijn _O_ glorietijd _O_ bij de mainquest maar een stuk of 5 gedood en toch de mainquest uitgespeeld. Weet je wel zeker dat je Milo daar uit dat rotsblokachtige gevangenis in de lucht boven Vivec hebt geredt? Het kan soms zijn dat je een mainquest opdracht niet helemaal hebt volbracht die behoorlijk vroeg in de mainquest voorkomt, als het echt niet lukt, dan moet je ff dat lijstje langslopen van uesp en anders opnieuw beginnen als je er dan nog niet uitkomt.

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  11. shitoasis

shitoasis Xbox Assruler

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik toch bijna 100% zeker van, kzal morgen voor de zekerheid nog eens checken...

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het kan natuurlijk ook nog een bug zijn. Zoals iedereen weet zijn die niet zeldzaam in Morrowind (helaas)

1 persoon vindt dit leuk.
  13. masterchief99

masterchief99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ undefinedmorrowind rulessss .geen fout woord over morrowind .Ongeëvenaarde vrijheid alleen spijtig dat de guards meteen weten als je iemand in zijn eigen huis dood.

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Tja, er kan voor mij geen enkel spel tegen Morrowind op, op GotY na dan. Ik heb ook Pirates of the Carribean, ook van Bethesda en ook RPG, maar daar heb je alles na een tijdje wel gezien. Nu ben ik met Morrowind opnieuw begonnen en nu vind ik alles opnieuw mooi en ontdek ik steeds weer andere dingen. Geen wonder dat dit spel in de prijzen is gevallen.

Dat van die Guards ligt er net aan. Als je gewoon in een 'normaal' huis iemand koud maakt, dan is er niks aan de hand. Dat doe ik ook altijd om zo een 'eigen huis' te krijgen om je spulletjes te droppen. Wel krijg je gedonder als er een guard in dat huis aanwezig is of bij guils en factions. Vanmiddag had ik dat nog bij de Thieves Guild.

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Op zich valt die boete nog mee wat je krijgt voor een moord. Het is pas vervelend als je meerdere moorden pleegt, en je een 'death warrant' krijgt 8). Dan zit er eigenlijk niks anders op dan een oude save te starten. Zelfs de thieves guild wil je dan niet meer helpen.

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Is dat zo? Ik dacht dat je toch altijd naar die kelder daar kon gaan? (tenzij je het verkloot met de fighters guild)

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Zal al wel ooit eens vermeld zijn (zijn ook al 4 morrorwind helpthreads) maar heb het antwoord nog niet gevonden; hoe verander je eigenlijk van Great House? En dan bedoel ik, is er een manier buiten een member van je Great House te doden en zo ook guards achter je te krijgen om 'ontslagen' te worden en een ander te joinen?

19. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb meestal genoeg geld, ik ren altijd weg voordat ik moorden pleeg, dan betaal ik de bounty voor wat ik gedaan heb, wel drop ik dan ff mijn gestolen goederen, anders ben ik die ook weer voor een tijdje kwijt en dan gewoon betalen.

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Heb ik een keer gehad. Toen zeiden ze iets van dat ze een crimineel zoals mij niet meer wilden helpen. 8)

Je kunt maar bij een House. Als je eruit wordt gekickt kun je niet bij een van de andere Houses. Ik heb wel eens gehoord van een trucje waardoor je naast Redoran of Telvanni ook lid kon worden van Hlaalu, maar dat is voor mij niet meer dan een gerucht.

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina