Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    nogmaals: kan ik mn lidmaatschap van Telvanni opzeggen?....zo ja hoe dan?

2. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    een paar telvanni mensen killen en dan word je expelled.
    ik zou eerst even saven

3. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    dat lukt zonder moeite, maar de andere Great Houses nemen je nog niet aan als je expelled bent

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, je zult voor altijd Telvanni blijven.

5. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm jammer....krijg je bij de andere Great Houses je fort ook bij Uviriths' grave?

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

nope ergens anders gellukig :D

7. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    vet.....t wordt steeds mooier

8. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    de threads zijn wel erg groot geworden om een vraag op te zoeken, dus ik stel hem gewoon.

Ik zit vast in de mainquest, als ik de Telvanni brides moet zoeken. Weet iemand waar die te vinden zijn?

9. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    in de toren van Tel Fyr volgens mij.....zijn de dochters van Divayth Fyr

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als het goed is heeft zo'n vrouw in het kamp je vertelt dat geen enkele Telvanni zijn dochter zal uithuwlijken aan een Ashlander.
    Dan moet je naar gaan Tel Aruhn, naar de slaven markt. Aan de slavenhandelaarster moet je dan zeggen dat je op zoek bent naar 'something special'. De rest wijst zich dan vanzelf.

(als je deze thread al groot vind, moet je eens gaan kijken in de oude 8) )

11. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    oowzo dan had ik het fout begrepen srry!

12. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    waar vind je de deadric amulet?

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij bestaan er geen deadric amulets. Ik ben ze in ieder geval nog nooit ergens tegen gekomen.

14. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    er is er een en die had ik, maar die heb ik ooit verkocht of weggegooid en ben hem voor altijd kwijt...dus ben ik opnieuw begonnen alleen nu weet ik niet waar ik hem kan vinden :confused:

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens vraag mij maar dingen over builds/signs etc,
    ik heb daar genoeg ervaring mee, Breton is zoiezo het beste race. Ja niet anders zeggen, ja andere zijn ook wel goed maar breton is het beste, nee niet flamen je mag zelf weten welke je kiest maar 1 is gewoon het beste.

16. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    er komt ineens nog een vraag bij me op: als je vampier bent geweest en je bent genezen....kun je dan nogmaals vampier worden???????????????
    (en waar o waar ligt de deadric amulet)

17. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een deadric sanctuary amulet. Ik weet niet of je die bedoelt, maar als je die bedoelt volgens mij lag hij in ilunibi maar weet het niet zeker.

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nog niet geprobeerd, maar ik heb via via gehoord van niet.

19. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Er is geen enkel race het beste in Morrowind. Mensen die van stealth en thieves houden gaan voor de Dark Elf of de Khajit. Mensen die van vechten houden vinden de Redguard ´zoiezo´ het beste race, mensen die Morrowind om de spells en magic spelen hebben een voorkeur voor een breton en nu speel ik met een Imperial, omdat ik vechten en persoonlijkheid belangrijk vind. Zoals bekend: Je bepaalt zelf helemaal hoe je morrowind speelt. De mainquest speel je het makkelijkst uit met een redguard, maar voor velen is het een uitdaging om juist met een khajit of een breton of wie dan ook te spelen. Jij bent helemaal fan van de breton omdat jij graag tovert, jij zal ook juist veel doen voor de mages guild, daar is absoluut niks mis mee, dat is juist goed, maar er is geen 1 ras het beste, het is voor iedereen verschillend welke het meest interesant is. Je bent zelf natuurlijk meer te spreken over je favoriete ras. Een kameraad van mij beweert juist dat de redguard het beste is maar dat is niet zo, de redguard is het makkelijkste, niet het beste.

Ik denk dat ik, als ik er na de examens weer aan toe kom, met morrowind eens kijken om wat daedric quests te gaan doen of vampire te worden, want dat is het enige waar ik nog geen ervaring in heb.

Het is toch bij Morrowind:
    Als je vampire bent, kun je niet meer genezen en de mainquest uitspelen en als je de mainquest gaat uitspelen, kun je geen vampire meer worden (dat laatste weet ik, heb ik zelf al ervaring mee). Dus of vampire of mainquest in een spel?

20. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    je kan gewoon vampier worden en daar van genesen en daarna nog de mainquest uitspele, of je de mainquest kan uitspele als je een vampier bent, dat weet ik niet....

ohja, ik speel morrowind ook voor de spells en magic maar ik geef toch weer de voor keur aan mijn High Elf, licht er maar net aan wat je wilt hebben....

Laatst bewerkt: 28 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina