Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ken er ook wat die puur en alleen met Dark Elf of Khajit spelen om hun uiterlijk of uitstraling.

Na de mainquest kun je geen vampier meer worden, dat weet ik zelf, dat is deze reden:

Mensen die in de mainquest nog geen corprus hebben gehad kunnen dit maar beter niet bekijken, want het kan de gameplay minder leuk maken.
    In de mainquest word je ziek door Dagoth (naam vergeten), je hebt dan corprus en als opdracht voor de main moet je dan naar tel fyr en Dyvath Fyr geneest je en zo ben je immuun voor Blight, Common en Corprus disease en Hemophilic nogwattes (die ziekte die je krijgt na een vampierbeet) is een common disease waar je dan immuun voor bent)

Kun je dan als vampier gewoon clan-quests doen, dan genezen en de mainquest doen? Hoe genees je ook al weer als je al vampier bent?

2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ja tuurlijk kan dat en als je een cure wilt moet je het boek "vampires of yvardenfeel volume 2 lezen"

3. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    waar is dat boek dan?

4. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

jobasha rare books of je moet hem hebben gegeven aan die vent van de mages guild in sadrith mora maar zo niet dan is ie nog steeds te koop/stelen bij jobasha in vivec foreign quarter

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    In Galom Deus, het hoofdkwartier van de Berne Vampire clan, ligt ook een kopie.

6. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    LOL, dit gesprek had ik met Privaterayen via MSN.
    OK, het is zijn mening, die respecteer ik, maar hij respecteert geen andere mening, hier dus die van Morrowind-fans, die volgens hem niet bestaan

MorrowBlade:
    of Morrowind GotY, daar heb ik wel alles voor over
    Privaterayen:
    gaap move over morrowind is outttttttttttttttt
    MorrowBlade:
    Zeg dat eens op de Morrowind Thread
    Privaterayen:
    Morrowind GotY is pas nieuw
    Privaterayen:
    gaaaaaaaaaap
    Privaterayen:
    nooit van gehoord en in geen enkele winkel gezien
    Morrowblade:
    nee, is ook alleen via internet te bestellen
    Morrowblade:
    Als morrowind fan intereseer je je in dat soort zaken, als niet-morrowind fan, doe je dat niet
    Privaterayen:
    der zijn geen morrowind fans want het is echt een kut game je kan honderd keer hakken met een bijl op een beest en dan raak je hem nog niet
    MorrowBlade:
    tja, da's echt jou mening, die verschilt van anderen, maar sluit ook weer aan bij nog anderen
    Privaterayen:
    graphics zuigen de enige echte top rpg op box is fable BASTA
    Morrowblade:
    Daar heb je wel gelijk aan
    Morrowblade:
    dat Fable goed is, niet dat het de enige goede is
    Morrowblade:
    Als jij een andere mening niet respecteert, wat doe je dan nog in Nederland. Ik respecteer ook jou mening, zo hoort dat in Nederland

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Och. Ik let daar niet zo op.
    Als je Morrowind gaat ontleden zijn de graphics inderdaad slecht, en moet je inderdaad lang hakken op een beest voordat hij dood gaat.
    Je hebt een hekel aan Morrowind of je bent er weg van.
    Jouw vriend heeft duidelijk een hekel aan Morrowind. :+

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Graphics zijn niet slecht alleen stottert het wel maar daar merk ik geen moer van eigeluk, En je moet helemaal niet lang hakken op een beest tenzij je agility naar de kloten is, En hoe kan een mens het in zijn botte hersens laten om dat spel te haten...

9. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    precies..

10. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    je kan nog een keer vampier worden naar het schijnt.
    moet je een spel laten maken met weakness 100 to 100 common disease (volgens mij, iig die met vampirism) dan op je zelf en op je in laten slaan door een vamp

11. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu voor skink(mages guils sadrith mora) zon boek halen...die heet Galur Rathari's papers, maar die kan ik nergens vinden...kan iemand me redden

12. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nee dat is als je al corprus hebt gehad, dan is het drankje niet meer effectief van die ene telvanni gast.

13. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    corprus heeft totaal niets te maken met vampirism

14. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel dat als je na de opdracht van/voor divath fyr bent genezen.
    je die spell moet maken, en dan gebruiken en op je in laten slaan door een lid van een vampieren clan

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Er bestaan alleen geen spells met 'weakness to common disease'.

16. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    jawel hoor, als je al corprus hebt gehad en je bent langsgeweest bij diviath fyr kan dat niet meer. ff doordenken slimpie. weakness to common disease heb ik als spell ook nog niet gevonden btw

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Belasting toegevoegde waarde? :confused: 8) :+

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Op zich heb je gelijk, want de begrippen hebben los van elkaar niks met elkaar te maken. Vampirsme is geen ziekte, maar word wel veroorzaakt door een ziekte, Hemophilic (nogwat), die onder de Common Disease valt en niet onder de Corprus Disease. Maar als je de corprus-disease in de mainquest hebt gehad, dan word je genezen en immuun voor Common, Blight en Corprus disease, dus je kan de vampierziekte niet meer krijgen als je eenmaal immuun bent voor die ziektes.

19. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    by the way :cool:

20. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    hmm daar had ik nog niet aan gedacht

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.