als je aan de uitbreidingen begint moet je minstens lvl 35 zijn ja, maar in GOTY kan je ook gewoon de mainquest doen. Voordeel hier van is dat GOTY niet elk kwartier vastloopt... ik heb gehoord dat je in Tribunal een extra summon spell kan krijgen, weet iemand waar?
klopt, ik weet niet precies welk level ik ben maar volgens mij zit ik ergens in de zestig..... dus ik kan wel een keer aan de uitbreidingen beginnen, en ik heb bijna alle guilds doorgespeeld behalve het mages guild, en dat komt omdat ik een boek kwijt ben wat ik moet hebben.... stomme dwarven boek.... ergens meegenomen en neergegooid toen ik nog geen flauw benul had wat het was..... dom dom dom....... dus nu kan ik het geheim van de dwarves niet meer achterhalen.... erg lollig.... not.
FF vraag. Ben net weer begonnen met Morrowind en ben verder gegaan met Main quest. Nou moet ik lost prophecies inleveren bij Nibani Measa, ben alleen nogal vergeten waar die zit.
zit nu in goty met een level 25 ventje, ga maar terug naar het hoofdeiland want dit gaat niet, moet tegen 10 weerwolven vechten ofzo.
is die een bietje sterk? want alle andere summon spells zijn ontiegelijk slap als je ze tege die vijanden gebruikt , je moet minstens 10 beeste oproepe om een vijnand dood te krijge, schiet echt niet op...
mwaah beer en wolf zijn niet zo heel sterk, fabricant lijkt mij ook niet zo sterk. dr moet een summon werewolf komen
das heel mooi want die golden saint bakt er nou ook nie echt veel van Op het hoofd eiland ware die sommen spells nog echt sterk en konde niet veel mensen die een van mijn golden saints hadde gezien het nog na vertelle, maar in die uitbreidingen heb ik een heel leger golden saints nodig om iets of iemand te doden Not Funny
maar weet je die fabricant zijn beyond wezens speciaal voor de tribunal dus sterk/speciaal/ en dan heb ik het niet over hun uiterlijk.
das dan weer een hele goede rede om door te spele he Ik ben nou dat je voor die godin almalexia The Blade of Nerevar moet vinden. ik heb de 3 delen gevonden en ben ook al bij the ghost of Radac Stungnthumz geweest en dan moet je Pyroil Tar gaan zoeken, en zo'n dremora heeft dat, maar elke keer als ik daar ga vechten loopt hij vast schiet dus niet echt op.... Hoe kom je hier in godsnaam verder, ik kan ze wel verslaan als hij niet zou vast lopen, marja vertel dat maar eens aan m'n xbox, da ding heeft een eigen mening.... ARCHHHH hoe irritant