Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    De priester de grot heb ik al gevonden maar ik raak steeds de weg kwijt...

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je begin in het gedeelte genaamt Carcass of the Saint
    In deze ruimte moet je de deur zoeken naar Marowak's Spine
    Vervolgens moet de deur naar Blackened Heart zoeken.
    Hier moet je de deur zoeke naar Soul's Rattle.
    Aan het einde van de ruimte Soul's Rattle vind je de Priester.
    De truc is om niet te snel een deur in te gaan, maar eerst even te kijken naar welk gedeelte de deur lijdt.

Je hoeft niet in Tainted Marrow te zijn. Je kunt er natuurlijk wel heen om te zoeken naar items, maar om bij de priester te komen kun je die ruimte overslaan.

NB. Vergeet de Fists of Randagulf niet mee te nemen

2 mensen vinden dit leuk.
  3. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds gister begonnen aan Morrowind, heb net de fighters guild gejoined en volg nu een beetje de main quest. Ik moet de Dwemer puzzle box vinden en terugbrengen naar Hosphat Antabolis. Probleem is nu dat is de eerste vijand die ik tegenkom (wizard die skelettons summoned) met geen mogelijkheid kan verslaan. Nu vraag ik me dus af of ik beter eerst de omgeving kan verkennen en wat simpele beetjes kan doden om xp en zo te krijgen of moet ik direct verder gaan met de mainquest?

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet in welk level je bent, maar zo rond de level 5 kun je het best aan de mainquest beginnen. Dan Moet die kerel op de brug geen moeilijkheid kunnen zijn

5. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben level 1 :{

Miscchien heeft iemand tips wat je het beste kan gaan doen in het begin? Ik weet dat het vragen zijn die al vaak zijn gesteld maar er zijn zoveel faqs, zoveel topics over dit spel en om die nou allemaal 1 voor 1 door te lezen. Er is echt te veel aan info over dit spel om een beetje duidelijkheid te krijgen ;)

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dan zou ik eerst nog maar wat gaan trainen ja. Morrowind heeft een traag begin, maar als je eenmaal een paar uur (lees 10-15 uur:p) bezig bent, slokt het je helemaal op :)

Welk character hebben jullie(Morrowblade, jij en iedereen anders die er zich aangesproken voelt ;)) gekozen?

7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    @ Black-Hole: Ik zou gewoon eerst een paar opdrachten gaan doen voor de Fighters Guild in Balmora, dan train je en verdien je geld. Als je ergens lvl4-5 bent, dan kun je het beste met de mainquest beginnen. Ik heb de mainquest als 'toetje' bewaart. Ik heb de Fighters Guild uitgespeeld, ik was enorm ver met de Magesguild en daarna ben ik pas begonnen met de mainquest.

@ Dodgie: De eerste keer ben ik met een redguard begonnen en heb ik de main uitgespeeld, nu ben ik opnieuw begonnen met een Imperial. Ik wil toch iets meer uitdaging in de mainquest, maar een imperial is ook een goede fighter, dus de opdrachten die ik heb gedaan waren allemaal nog te doen. De personality van Imperial bespaart me wel veel geld

8. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    @Morrowblade: bedankt voor de tip, gaan we doen.

@ Dodgie: ik ben een redguard.

9. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    @dodgie ik ben een high elf met als sign the atronach:D

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    @Dodgie. Ik speel nu als een wood elf met als Sign the atronach en als class Crusader.

Andere characters die ik ooit heb gehad waren een Nord (zowel man als vrouw), Dark Elf en een Argonian.

12. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    @Dodgie
    En ik speel met een Redquard. (Omdat ik de magie niks vind en liever met een zwaard vecht.) Als Sign heb ik The Lady en ik heb een custom made class.

13. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    @dodgie: ik ben een dark-elf, maar ik ben ook al nord, high-elf, breton, khajit en redguard geweest. Ik heb altijd custom made class...
    edit: mijn sign is the lady(altijd)

14. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel met een imperial
    mijn class is archer
    en mijn sign is the shadow.

vind dit een van de beste combinaties.

15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    LoL, iedereen (op hardcore-sjefke na) zet er @ Dodgie voor, ziet er wel cool uit. Ik speel trouwens ook altijd met een custom made class en deze skills gebruik ik altijd in Major en Minor:

Axe
    Long Blade
    Heavy Armor
    Medium Armor
    Athletics
    Speechcraft
    Mercantile
    Acrobatics (niet omdat ik het nodig heb, maar hier kun je makkelijk mee level up)

verder vul ik de rest aan met waar ik op het moment dat ik de class samenstel zin in heb.

Op het moment heb ik de shadow als sign, omdat ik wat meer wou jatten enzo in dit spel, maar van die powers lukt geen donder van. Mijn sign is per char weer anders.

16. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Axe
    Long Blade
    Heavy Armor
    Medium Armor
    volgens mij kan je gewoon beter een armor + een primary weapon kiezen, heb je weer extra ruimte namelijk.

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

mijn races waar ik mee speel(gespeeld heb)

redguard
    dark elf
    imperial
    khajitt (zuigt)
    high elf
    breton
    wood elf :+

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    heej, om ff van onderwerp te verandere heb ik nog een vraag over GOTY:

Als je tribunal uitspeelt krijg je inderdaat een ring waar je fabricant mee kan summon, maar is het mogelijk om deze tovertruk als spell te krijgen? zodat je hem gewoon kan doen ook als je die ring nie aan hebt?

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

nee dat kan niet :confused: dat is jammer maar een mooie transport/summon fabricant ring is ook cowl _O_

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik zowel medium als heavy armor en ik heb altijd zowel een axe als een long blade bij me, die train ik makkelijker. Ik hoef geen extra ruimte te hebben, want die skills train ik toch nooit. het gaat mij erom om makkelijker level up te komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina