1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    er staan allemaal mensen omheen, die worden helemaal leip, en dan word ik weer aangegeven

    edit: ik heb waarschijnlijk geen goede security skill om dat kistje open te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2004
  2. Dark-C

    Dark-C Darxhadow

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm je kan het mischien met een spell proberen
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    wat voor spell dan?
    nooit van een lockpick spell gehoord

    oh je boedoelt een stats verhogende skill?
     
  4. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even een andere vraag:

    bij de hoofdquest, moet je voor de persoon waar je werkt wat halen/krijgen van de man in de kelder van de fighters guild.

    als je erom vraagt moet je eerst een dwemmer puzzle box halen.

    als je daarheen loopt kom je een magier tegen, die een skelet oproept.
    nou de vraag: hoe sterk moet je ongeveer zijn om hem te verslaan?
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet zo sterk. Het is maar een vrij zwakke vijand. Zo rond level 5 moet je hem al aankunnen.
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Niet zo heel sterk hoor, hij is een mietje. Save anders gewoon ff van tevoren, als het fout gaat kun je zo ff herladen :)
    Pas binnen in de grot begint de *kuch* uitdaging *kuch*

    En die dwemer artifacts. Ik denk dat je die mensen in dat hutje wel gewoon kunt vermoorden, en die artifects meenemen, het doosje kun je wel openen met een scroll indien je geen goede alternation/security skill hebt.
     
  7. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ik had net in suran een winkeltje gevonden waar ik gewoon alles kan stelen, maar die eigenaar valt me helemaal niet aan :D
    ze zegt alleen maar "Grab him" maar als ik later naar buiten ga en met die guards praat hoef ik ook geen geld te betalen,
    dus het kan toch geen kwaad om die winkel leeg te roven?
     
  8. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Nee idnderdaad.
     
  9. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, een vraag..
    en geen duidelijke gedetailleerde *hoe moet dit?* vraag , maar de volgende:

    ik ben nu leuk een orc e.d. en zit bij de blades( moet toch,voor mainquest?) en bij de fighters guild.

    nu zegt iedereen:

    *NEE,ga eerst de thieves dingen doen, daarna de fighter, dan kan je ze allemaal doen*

    maar nu zeg ik:
    waarom zou ik alles met 1 character doen? is t niet leuk om een fighter te maken en in t fightersguild te zetten.

    t spel opnieuw spelen, een thief bouwen en in t thievesguild zetten?

    wat vinden jullie hiervan? neem aan dat je ook graag meerdere chars wil hebben om mee te spelen. zou saai zijn als je de 1ste keer al alles gezien heb..

    of zit er zo veel voordeel aan om met 1 char. alles te doen of bereiken?
     
  10. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    je moet zelf beslissen wat je leuker vind, sommige mensen willen met 1 character alle quests gedaan hebben en anderen willen sommige quests voor een nieuw character bewaren
    het laatste lijkt mij ook leuker
     
  11. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de blades moet voor de mainquest en persoonlijk doe ik altijd de imperial legion en mage's guild als eerst en met de zelfde dan de andere want anders moet je weer helemaal vanaf llevel 1 beginnen en het maakt niet uit of je nou een fighter of een thief bent want als je hoger in het level komt en veel geld hebt kun je die skills ook gewoon trainen dus ik vind het nogal een nutteloos verhaal om met een nieuwe character te beginen maar met de great houses is dat natuurlijk een ander verhaal.
     
  12. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb gelezen dat je ze dan uit het kistje in fatlegs drop off hla oad moet "lenen"

    2 manieren

    1: die persoon die de sleutel heeft proberen te zakkerollen, merkt ie diefstal aangegeven, dood, diefstal aangegeven.
    2: kist proberen te locken, diefstal aangegeven, gast valt je aan, dood, diefstal aangegeven.

    en als je een van deze twee dingen doet moet je ook nog de artifacts halen, raak ze aan, diefstal aangegevn, en het laatste ventje in de hut gaat op je af, hij ook dood, je kent het verhaal.

    dikke boete of artifacts in evidence case, hoe los ik dit op?
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Degene met de sleutels had ik ook dood gemaakt. Om daarna de artifacts uit de kist te halen, dan moet je sneaken (dubbel klik op de linker thumbstick). Als dat andere mannetje je niet ziet, dan verschijnt er een extra icoontje op de plek waar je actieve magie staat. Dan kun je ongezien de artifacts uit de kist halen.
     
  14. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    anders krijg je poppejtes die redelijk goed zijn en nou krijg je 1 hele goeie
     
  15. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt, meteen proberen
     
  16. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende twee problemen

    1: voor ajira in de mages guild moet je scrolls zoeken die in de mages guild verstopt liggen. dit heb ik gedaan, nu heeft zij geen quest meer en de "baas" van het mages guild wil me alleen maar een opdracht geven als ik met ajira klaar ben. wat nu?

    2: voor sugar lips habisi, moet ik inbreken in het huis van de hilalu, maar ik krijg de deur niet open, nu heb ik een paar keer security getrained ook heb ik een open de deur spel gekocht die ik helemaal niet kan doen, inderdaad wat nu?
     
  17. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    voor # 1: Normaal moet dat gewoon in mekaar over gaan, ik zou nog een keer kijken of je echt alles voor ajira gedaan hebt. Misschien heb je nog een questje openstaan ofzo.

    # 2: koop dan een 'open door scroll' in plaats van die spell. Scrolls kan iedereen gebruiken (wel maar 1 keer). Maar je kan ook je security langzaam wat gaan upgraden, dat heb je nog vaak nodig in de game...:D

    suc6
     
  18. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je misschien een adres voor de open scroll?
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die scrolls vind je regelmatig in tombs, en de Dark Elf enchanter in de Caldera Mages guild verkoopt hem dacht ik ook.
     
  20. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep dacht et ook, en als je nix vind moet je eens naar andere Mages guild gaan. Ze zijn echt niet moeilijk te krijgen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina