1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, ik gebruik ook twee armors en twee wapens (Long en Short Blade en Heavy en Medium armor). Verder gebruik ik nog Restoration en Security. Alle andere skills gebruik ik bijna niet tot nooit (alleen om levels omhoog te gaan)

2. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nooit een wapen bij ...... ik doe alles met magick omdat het anders te makkelijk is ook geen armor dus... :+

3. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik gebruik nooit magic nooit

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je weet niet wat je mist:)

liep net te kloten met die construction set op de computer en ik heb een wood elf al 100 skill gegeven bij bijna alle magic:p, was wel een beetje te sterk

5. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    magic is echt het vetste wat er is, vooral als je zelf een item met enchant met een powerfull blast ofzo.... meesterlijk.....
    maar ik moet zeggen dat wapens ook niet niks zijn(vooral de deadric bow en crescent)

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

kheb al een eigen kasteel en dorpjes gemaakt met tes construction set _O_

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    LOL, vorige blz's @dodie..@Dodgie.. @Dodgie.. :+

Wat zie ik trouwens weinig dunmer?
    Als ik speel, ben ik wel een Dark Elf, en altijd met Atronach. Is simpelweg gewoon het beste sterrenbeeld, en het enige (exc Lady) waar je lange termijn nog wat aan hebt.
    Ook heb ik wel eens gespeelt met een Breton, uiteraard met the Atronach, was me ook erg bevallen. De hoeveelheid magie liegt er niet om, en je bent vrijwel immuun tegen andere vormen van magie(50% resistance & 50% absorb :9). Misschien een beetje overpowered, maar zeker niet mis. :D

Nou moet ik nog even bekijken of ik het waard vind om Morrowind GOTY op m'n Xbox te kopen, of dat ik de PC versie's koop, waar je dus plugins kunt installen & je een constr. set hebt. Maar dar zal ik nog wel ff op moeten wachten, want met m'n huidige PC zou ik Morrowind nooi kunnen draaien.

8. kaikuno

kaikuno Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik hbe morrowind game of the year edition gekocht maar snap er niks van wat moet ik doen eigelijks

^^^^domme vraag he^^^^

9. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt het beste je GotY naar mij opsturen :9 LoL.

Nee, grapje. Je moet eerst naar Balmora en daar vragen naar eerst Bacola Closcius. Je moet gewoon altijd je journal (white button) lezen, dan wijzigt zich alles vanzelf

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Vraag: heb morrowind lange tijd gespeeld, maar irriteerde me echt wezenloos aan de debiel lange laadtijden, en het feit dat de game de unieke 'crashen na iedere fucking stap die je zet' functie bezat. Zijn deze twee minpunten weggewerkt in de goty editie?

11. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net dagoth ur verslagen (wat ik veel te makkelijk vond)
    maar nu vraagt iedereen nog steeds wanneer ik hem ga verslaan?
    naar wie moet ik nu toe?

12. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat probleem heb ik nu ook...

13. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Weet het al ik ben niet terug gegaan naar het gebouw maar heb meteen een divine intervention scroll gebruikt.

14. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je al tegen Azura gesproken? en tegen Vivec?
    Al doe je dat gaan die mensen tegen je praten over dat je de held ben etc, tenminste bij mij,,, maar probeer dat eerst is.

1 persoon vindt dit leuk.
  15. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej!

Ik ben sinds kort weer begonnen met Morrowind, alleen nu de GOTY editie. Ik heb alleen een klein probleempje :mad:
    Ik ben bezig met de mages guild, hierbij heb ik de rank van Apprentice. Ik heb alle quests gedaan die ik kon doen voor Ajira, Edwinna Elbert Athrys en Skink. Nu begin zo'n gastje in Vivec over de Disappearance of the Dwemer alleen kan ik hier niet meer verder. In de guide staat dat ik met Edwinna moet gaan praten alleen laat zij niks los hierover. Ik meen me te herinneren dat hier de vorige keer geen probleem mee had.
    Weet iemand wat ik moet doen hier?

EDIT: is al opgelost, blijkbaar heb je ook nog wat training nodig om hogerop te komen, phew gelukkig.

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  16. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    Billbox: bedankt!

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Eindelijk, vakantie. Nu ik zoveel tijd heb ga ik misschien weer verder met Morrowind. Aan de ene kant wil ik graag new game doen, omdat ik hele rare major skills heb. Maar aan de andere kant, al die uren, al dat trainen, al m'n voorwerpen. Hmm. :x

18. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    start dan gewoon een 2e game...ik heb er al 7 staan, waarvan 6 uitgespeeld

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ja is mischien zonde... Maar gewoon doen heb je weer boost om de vacantie door te komen

20. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Oke, dan begin ik overnieuw ^^.
    Dan gelijk alweer mijn eerste vraag. Welk ras kan ik het beste kiezen. Wat ik wil:

-Magie
    -Ook wel goed in close combat

Dat zijn ongeveer mijn eisen. Welke kan ik dan het beste nemen? En welk sterrenbeeld raden jullie aan?
    Alvast bedankt, Furies.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina