Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Het is daarom dat ik tegenwoordig Morrorwind niet zoveel meer speel, heb misschien ook niet de skills gekozen die ik eigenlijk het liefst zou hebben, maar daar kan ik nog mee leven, maar ik heb een 'verkeerd' Great House gejoint, en ik was echt veel liever die andere gegaan en nu schijnt het dat je dit niet meer kan veranderen, en mja dat is nogal demotiverend.
    En om nou alles overnieuw te spelen, pff misschien tijdens een heel lange vakantieperiode ofzo, wie weet.

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    @ Furies.

Als sterrenbeeld moet je de Atronach kiezen. Dan heb je extreem veel magicka. En een extra eigenschap 50 pt. spell absorbtion constant effect. (het enige nadeel is dat je magicka niet wordt aangevult door te rusten, dus daarom spell absorbtion eigenschap)
    Als Ras kun je eigenlijk alles kiezen. Van ieder ras is een mage te maken of een warrior. Hangt er vanaf wat voor skills je kies. De enige rassen die vanaf het begin zowel magie als combat combineren zijn de Dunmer en de Argonian.

3. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
    als je een high elf met atronach kiest heb je mega-sterke magie, maar verder ook niets, dus kun je het beste een dark elf met atronach kiezen

4. wiepie

wiepie Guest

Weet iemand waar ik Sul matuul kan vinden?

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als ik me niet vergis is dat het hoofd van de Zainib of Urshilaki Camp. Dus in een van die twee Ashlander kampen.

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

duh benneke wist ik ook wel :+

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2004
  7. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje......

Wat heb je aan "bound" items?

Wat doet dat eigenlijk?

Ik speel wel de PC versie (maar ik geloof (hoop :+) dat dit ook in de Xbox versie zit)

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    bound items zijn geen 'echte' items. Een bound item is een getoverde item die meestal naar een tijdje ook weer weg gaat. Een bound Item werkt gewoon psies hetzelfde als de echte variant van het item.
    Wat is het nut van bound items?
    op deze manier hoef je niet een heel harnas en arsanaal mee te neme en houd je dus meer ruimte over om andere dingen mee te nemen. Als je het item dan nodig hebt, dan gebruik je je magic om een bound item te maken.

9. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, Bedankt!

Ik zat in de richting te denken dat je uitrusting dan aan je ging "binden" om je zo nog beter te kunnen beschermen 8)

10. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    hmm op de pc heb je wel een klein foutje; namelijk dat als je de bound item weggooid en je pakt hem na een paar uur weer op, blijft hij voor altijd bound en je hebt de spel niet meer nodig.....dit werkt (jammer genoeg) niet op de xbox

11. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

kwou vandaag opnieuw beginnen met goty maar.... had er geen zin meer in heb alles wel zo'n beetje wel gezien eigenlijk eigenlijk super jammer.. boeit me niet meer genoeg

12. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Het is het hoofd Urshilaki Camp. Dat ligt ergens in het Noorden rechts van Khuul. (Kijk anders op je kaart)

13. wiepie

wiepie Guest

Als je hem weg wil doen, moet je me maar ff PMen. Ik wil nog altijd de GOTY edition hebben.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil niet als een aasgier overkomen, maar ik doe het lekker toch :cool:

Als je hem wilt verkopen ben ik wel geinteresseerd.

15. RiCo!!

RiCo!! Guest

Hey ik zoek alle glass items waar en wat ken ik vinden?
    Pleasz help me uit de stront.
    Tnx alvast.
    P.s.. alle beetjes helpuh

16. wiepie

wiepie Guest

In Tel Vos heb je een Gast met een Glass armor, Helm, Sword, Beenbeschermer zooi. Hij staat ergens in de Central Tower. Als je hem verslaat heb je wel een vette outfit.

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    In de kelder van de linker toren van de Ghostgate is een smid die alle glass armor stukken heeft uitgestalt. Pas wel op dat hij je niet ziet, want de boete die je krijgt is meteen een Death Warrant.

18. fishey007

Leuk Bevonden:
    0
    in Als-Ruhn in de fighters guild heb je een dwur met locklevel 100 maak die open en je vind een glass cuirass, boots, helm en greaves
    PS: je vind er ook een orcish armor(wat weet ik niet)

19. RiCo!!

RiCo!! Guest

hoe kan ik een locklevel 100 open maken ??
    alvast bedankt!

20. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Met een goede lockpick, maar dan moet je wel goed zijn in 'security' of je doet het met een magic spell. Ik weet zo snel nie waar je een spel kan halen om slote open te maken. Voor locklevel 100 kan je volgens mij niet kopen, dan moet je er eerst een van een lager level kopen en dan naar iemand toe die 'spellmaking' kan en dan zelf een maken voor locklevel 100. OF je koopt een scroll die ook locklevel 100 kan openen. Ik weet nie waar je die kan kopen, want ik gebruik zelf altijd mijn zelf gemaakte spell.

Edit: Voor die spell moet je natuurlijk wel goed zijn in 'conjure' (ofzoiets, dat is een van die magicskills)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina