Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiCo!!

RiCo!! Guest

heb je duke vedam dren nodig voor een quest ??
    wat ze ormor is mooi }:]

2. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je later een stronghold wil. en er is betere heavy armor

3. Trossarms

Trossarms Guest

Ik heb een vraag waar ligt de urshilaka camp of zoiets ik heb al boven maargan gekeken maar niks gevonden?

4. Trossarms

Trossarms Guest

laat maar ik heb ut al gevonde maarn ou is mijn vraag ik moet die bow voor die een sul matuul zun vader vinde maar waar ligt die?

5. fishey007

fishey007 honor the Fishey

Leuk Bevonden:
    0
  6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ergens ten oosten van het Urshilaki kamp ligt een grot (de naam is iets met 'burial' erin). In die grot moet je een ancestor ghost zoeken en verslaan. Die heeft de boog die je moet hebben.

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik vaak gebruik maak van de tips en geheimen van deze thread, wil ik er nu zelf wel eentje posten.

Dit ben ik afegelopen week tegen gekomen (misschien is deze missie al bij mensen bekend, maar voor de mensen die hem niet kennen is de missie simpel, maar met een fantastische beloning)
    Je begint met het vinden van een zogenaamde verloren grot. deze mijn ligt tegenover de Shulk Egg Mine (missie twee van Fighters Guild Balmora), deze verloren grot is genaamd Vassir Didanat Cave. Het enige wat je hoeft te doen is snel naar binnen en gelijk weer na buiten.
    Na dit gedaan te hebben ga je praten met Danar Dalomo in de Hlaalu Council Manor te Balmora. Je bespreekt het onderwerp dat gaat over de verloren grot en hij geeft aan dat er drie mensen erg geintresseerd zijn hierin.
    1e persoon is niet belangrijk aangezien hij geen reward geeft.
    2e persoon is Velanda Omani, deze heeft een hius in de buurt van Vivec (Oosten van). Als reward geeft zij je 2000 gold.
    3e persoon is verreweg het beste. Dit is Dram Bero, hij is te vinden in de ST Olms Plaza, Haunted Manor, je moet hiervoor een locked deur van 50 open doen en dan met hem praten over de verloren grot. Als reward mag je Deadric !! wapen uitkiezen (Dagger, Bow, Mace, Short Blade en er zitten ook nog andere bij).

Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  8. RiCo!!

RiCo!! Guest

Waar kan ik alle lordsmail items vinden ik heb de lords mail cuirase al.

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan heb je alle Lords mail items al. :cool:

10. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu in LVL6 en heb de Dwemer Puzzlebox en die Skull opgehaald in de mainquest, maar ik wil wat van die exclusive armor die ik nu makkelijk kan pakken of op kan zoeken. Heeft iemand suggesties? Ik heb de Boots of Blinding speed al

11. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    wat kun je doen met die boots. Ik zie helemaal niets |:-.

Iets enchanten ofzo, maar hoe?

12. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de boots of blinding speed aan hebt, kun je veel sneller gaan als normaal. Je ziet wel bijna niets meer, maar er is een manier om dat nadeel te omzeilen. Ik dacht door een hoge willpower te hebben ofzo :confused: .

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet op jezelf een spell 'resist magicka 100%' uitspreken. Dan heb je geen list van de blind spell op de boots of blinding speed.
    Je kunt ook meerdere spells uitspreken die gezamelijk 100% resist magicka doen. Het hoeft geen constant effect te zijn. Je spreekt eerst de spreuken uit, en doet de boots daarna aan. Daarna heb je geen last meer van de 'blind'. (totdat je de boots uittrekt, dan moet je weer opnieuw resist magicka doen)

14. Trossarms

Trossarms Guest

waar kan je die boots dan vinden

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    als je vanuit Caldera richting Ald'Ruhn loopt kom je ergens een Redoran vrouw tegen. Als je met haar praat zal ze je vragen of je haar naar Gnaar Mok wilt brengen. Als je dit gedaan hebt geeft ze je als beloning de boots of blinding speed.

16. Trossarms

Trossarms Guest

oh oke maar ligt dat dicht bij ald ruhn of nog redelijk ver weg want een zon vrouw vreog mij een keer of ik haar ergens naar toe wou brengen en toen zei ik nee

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ze staat vlakbij de Ebony Mines als ik me niet vergis. Maar je kunt haar natuurlijk ook gewoon vermoorden en zo de boots pakken.

18. Trossarms

Trossarms Guest

19. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf!!

Alleen moet ik weer ff weer op de (juiste) weg geholpen worden :+
    Waar kan ik die Shulk Egg Mine vinden?? (heb die quest al lang geleden gedaan)

20. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Onder Balmora, dus richting Hla Oad lopen. Dan moet je op een gegeven moment links een touwbrug over en dat zit de cave ergens in de rotsen voor je. Je hoeft alleen maar even naar binnen en na buiten. daarna naar die persoon van Hlaalu en dan naar St Omls Plaza reizen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina