Aangezien ik vaak gebruik maak van de tips en geheimen van deze thread, wil ik er nu zelf wel eentje posten.
Dit ben ik afegelopen week tegen gekomen (misschien is deze missie al bij mensen bekend, maar voor de mensen die hem niet kennen is de missie simpel, maar met een fantastische beloning)
Je begint met het vinden van een zogenaamde verloren grot. deze mijn ligt tegenover de Shulk Egg Mine (missie twee van Fighters Guild Balmora), deze verloren grot is genaamd Vassir Didanat Cave. Het enige wat je hoeft te doen is snel naar binnen en gelijk weer na buiten.
Na dit gedaan te hebben ga je praten met Danar Dalomo in de Hlaalu Council Manor te Balmora. Je bespreekt het onderwerp dat gaat over de verloren grot en hij geeft aan dat er drie mensen erg geintresseerd zijn hierin.
1e persoon is niet belangrijk aangezien hij geen reward geeft.
2e persoon is Velanda Omani, deze heeft een hius in de buurt van Vivec (Oosten van). Als reward geeft zij je 2000 gold.
3e persoon is verreweg het beste. Dit is Dram Bero, hij is te vinden in de ST Olms Plaza, Haunted Manor, je moet hiervoor een locked deur van 50 open doen en dan met hem praten over de verloren grot. Als reward mag je Deadric !! wapen uitkiezen (Dagger, Bow, Mace, Short Blade en er zitten ook nog andere bij).
Laatst bewerkt: 22 jun 2004