Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Thieves Guild betaalt ook goed. 1000 gold per gehaalde quest (meestal)

2. RiCo!!

RiCo!! Guest

weet iemand nou waaar ik dat ken VINDEN en of het er wel is??

3. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    De enige die ik ken is de Fist of Renegulf. Der zijn twee van deze Fists. Ze zijn allebei constant effect. De ene is plus 20 strenght en de andere dacht ik plus 20 Agility. En als ik het met goed herinner kom je die tegen tijdens de missies, wanneer je op een gegeven moment in Hla Oad zo'n grot moet uitroeien. Hij ligt dan bij de 'eindbaas' van die grot ergens achter een kistje. Precieser kan ik het zo niet zeggen.

4. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht is dit al eerder aan bod gekomen maar ik heb een lange tijd morrowind gespeeld (ga binnenkort de GOTY-edition maar es op de kop tikken) maar eigenlijk heb ik nooit de main-quest gespeeld. Heel snel moet je al naar die megagrote stad (Vivec geloof ik) om op een paar locaties daar te praten met bepaalde figuren.

Is die main quest een beetje gemakkelijk te doorlopen? (na 5 minuten had ik al geen zin meer om de weg te vinden in die klote stad en ben gewoon onwijs veel submissies gaan spelen).

5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Die mainquest is juist het leukste van het hele spel. Er zitten toch wel wat pittige opdrachten bij, maar ze zijn op te lossen en mocht je er niet uitkomen, dan bied www.uesp.net een optie, maar eerst zelf proberen natuurlijk. Als je eenmaal met de Main bezig bent, dan word het verhaal je duidelijk en ga je er steeds meer lol aan beleven. Ik zou als ik jou was gewoon naar Vivec gaan met de Silt Strider, de boot of de Mages Guild Teleporter, kost wel wat, maar niet veel.

Lees altijd goed wat de opdrachtgevers zeggen en lees je journal (white button) door als je het even niet meer weet. In de missie die jij nu doet staan trouwens ook wat tips op je blaadje dat je van Caius hebt gekregen die nu in je inventory zit als je hem nog niet weg hebt gegooid. De missie die jij nou doet en die hierna komt zijn de meest saaie missies, maar die zijn wel makkelijk, daarna worden de missies echt veel beter.

Ik zou zeggen, doen die Mainquest en als je vastzit kun je je vragen hier stellen of je antwoorden vinden op www.uesp.net, maar zoals de makers van Morrowind zeggen: Je speelt Morrowind geheel op je eigen manier

6. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    volgende week GOTY kopen en dam aar weer eens proberne of het me nog ene beetje boeit, i heb laatst nog al meijn goede charrs weg gegooti omdat ik r geen zin meer in had en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te sterk was:eek:, dus ik zal dan wel een niuewe game helemaal moeten starten:eek:

7. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Thx man. Ik heb dit spel nachten gespeeld en ik moet zeggen dat dit tot op heden het enige spel is geweest waar ik zo verslaafd aan ben geweest (zelfs zonder de main quest te spelen). Zelfs spellen als Ninja gaiden, Manhunt en eigenlijk alle spellen uit mijn sig heb ik niet ZO veel gespeeld.

Maar nu heb ik dus wel weer zin om opnieuw te beginnen :)

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat item kom je vanzelf halverwege de main quest tegen.

9. RiCo!!

RiCo!! Guest

ik ben Boethaia's quest aan het doen maar ik weet niet hoeveel dagen het duurt voordat die orc in Caldera klaar is met repareren ik heb em alles gegeven wattie nodig had en nu heb ik al een dag of 45 gew8 en hij is nog steeds niet heel dat beeld moet ik weer trug gaan naar die orc ofzo?? en dat heb ik ook gedaan maar die orc is nergens meer te vinden :confused:als je trug moet naart die orc kan iemand me dan ook vertellen waar die is >?
    alvast bedankt

lama ik heb mijn probleem weer opgelost:p net als ik iets post vindt ik het:pwhahah maar die goldbrand is wel goed hoor!!

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2004
  10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je vampier wordt kan je hem upgraden:D, dan heb je eltonbrand. Het beste zwaard van het hele spel:)

11. RiCo!!

RiCo!! Guest

hoe moet dit??ik bedoel dat omtoveren?

12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

d eltonbrand is zeker niet het beste zwaard van het spel!!

13. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    en wat is volgens jou dan het beste zwaard?

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

De Naam weet ik niet zeker :confused: Maar dat vuurzwaard van de tribunal die is focking sterk

15. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik denk dat ik wel weet welk zwaard jij bedoelt. We gaan ze even naast elkaar leggen.

Eerst de Eltonbrand
    Type: Long Blade, One Hand
    Chop: 10 - 60
    Slash: 5 - 55
    Thrust: 5 - 25
    Speed: 1.50
    Dmg Ratio: 90 (120 with spell)
    Reach: 1.0
    Condition: 4500 / 4500
    Weight: 40.0
    Value: 150,000
    Cast When Strikes
    Fire Damage 10 to 30 points on Touch
    Fortify Attack 30 points for 30 seconds on Self
    Restore Fatigue 10 points on Self
    Charge: 500 / 500

Dan hebben we de hopesfire
    Type: Long Blade, One Hand
    Chop: 30 - 70
    Slash: 50 - 55
    Thrust: 10 - 30
    Speed: 1.35
    Dmg Ratio: 70.9 (111.4 with spell)
    Reach: 1.0
    Condition: 2000 / 2000
    Weight: 15.0
    Value: 150,000
    Cast When Strikes
    Shock (andere heeft fire, maakt niks uit). Damage 30 pts on Touch
    Charge: 100 / 100

Zoals je ziet is de eltonbrand veel sterker. Misschien is de hopesfire bij de eerste slag sterker, maar dat wordt weer verbeterd door de fortify attack. Verder heb je nog restore fatigue wat natuurlijk heel handig is bij lange gevechten.

uiteindelijk maakt het misschien niet heel veel uit. Eltonbrand is wel veel makkelijker te verkrijgen want tribunal is best wel moeilijk.

Laatst bewerkt: 7 jul 2004
  16. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

en uiterlijk dan zeker wel die met die vuur!!! echt vet

17. RiCo!!

RiCo!! Guest

maar hoe krijg ik um nou??plies??(a):p

18. RiCo!!

RiCo!! Guest

Ik heb iets gehoord over een fles met een briefje erin, waar ken ik die vinden?????
    Alvast bedankt. p.s. ik zoek het omdat ik rare items verzamel.

19. RiCo!!

RiCo!! Guest

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

kd8 dat ie aan het eind was in de zee boven yvardenfell heb het zelf nog niet gecheked btw:p

edit die triple post is irritant!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina