1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    welk level moet je ongeveer zijn om Dagoth Ur te kille?
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dagoth Ur is zelf lvl 35, dus met een lvl 30 char zou het al goed mogelijk zijn.
     
  3. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    ik ben level 51 en ik whoop zn ass nog geeneens! En ik heb vet leete wapens, WTF!
     
  4. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    haha met een level 51 moet et hendig lukke man! Vraag me af waar et probleem dan ligt ;)
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Das best vreemd idd :p
    Heb je weinig HP, of een lage Endurance?
    Wat je zou kunnen doen is een stuk of 10 (moet genoeg zijn :cool:) sujamma innemen, en dan op dagoth inhakken }:]
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Of hulp inroepen van een golden saint of iets dergelijks. Zo had ik hem de eerste keer verslagen, door een heel leger deadra's op te roepen met verschillende 'summon scrolls'.
     
  7. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    haha, kan ook. Maar je moet dagoth ur toch eigelijk pas doden als je de quest krijgt. Of kan je hem ook gewoon doden zonder dat je met de hoofd quest bezig ben?
     
  8. hardcore-sjefke

    hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb level 14 en heb hem verslagen met heel veel restore healt potions
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd (ik heb ook nog niet van iemand gehoord dat hij dat heeft geprobeerd).

    Maar eens proberen.
     
  10. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Ik heb em dus proberen te doden terwijl ik nog helemaal niet ver met de blades quests was. Ik kreeg em dus niet dood. Maar ik ben nu al iets verder met de blades, alleen ik snap niks van dat raadsel met de moon-star dinges.
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je iets duidelijk bent, kan ik helpen.
    :)
     
  12. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Okeej. Ik heb dus de warriors test doorstaan ( dat was dat ik corpurs weepings, een dagoth cup en de shadow shield mee moest nemen uit zo'n oude dunmer stronghold ). Dat heb ik dus gedaan en nu krijg ik dit: Seek the cavern of the incarnate and gain the moon and the star. Zoiets dus. Maar wat moet ik nu dus doen!?
     
  13. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    en hoe zit dat eigelijk met soultrap. ik heb een vet badass zwaard met 40% kans op soultrap op 120 seconden, maar ksnap er geen flikker van.

    Ik heb wel een vet goeie soulgem van 100000 en een goed deadrix zwaard. Daar wil k ff golden saint ofzo op doen, weet iemand hoe dat moet dan?
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je moet de cavern of the incarnate vinden. Je vindt deze grot door vanaf het Urshilaki camp naar het oosten te reizen. Langs de Deadric Ruine Zargonipal. Als je daar langs bent gegaan, moet je de tweede kloof in. Aan het eind van deze kloof ligt de cavern of the incarnate (je herkent het aan een speciale deur). Je kunt hier alleen in bij zonsopkomst en zonsondergang (ik dacht 6 uur 's morgens en 6 uur 's avonds)
    Je soul trapt een wezen door tijdens het vechten de spell soultrap op het wezen uit te spreken. Als de soutrap spell op een item zit, dan moet je dit item selecteren als je actieve magie.
    De sterkste souls (normaal) zijn die van de Golden Saint en de Ascended Sleeper. Je kunt alleen met souls van deze twee wezens een item constant effect laten enchanten.
    Enchanten doe je door met een item een soulgem met soul naar een enchanter te gaan. Je ziet of iemand een enchanter is, als er tussen de services van de NPC enchanting staat.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2004
  15. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Ik heb de moon and the star nu, kmoet nu de 4th trial doen, de 3 great houses overhalen om mij hortator te noemen. Kvind t nog steeds vaag met die soulgems enzo, maar komt wel goed. IK BEN GVD DE NERAVARINE!!!!!!
     
  16. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Kan iemand mij helpen met bloodmoon?
     
  17. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    tuurlijk, moeten we wel weten wat jij wilt weten...
     
  18. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    K dan ik moet van de skaal village kreeg ik een briefje mee met een verhaal nu moet ik naar 7 rotsen ofzoiets en daar info krijgen maar daar snap ik niks van weet jij het?
     
  19. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Benneke, ik heb toen ook geprobeerd Dagoth Ur te doden zonder die quest. Ik weet het niet meer zeker (is al zo lang geleden), maar ik dacht dat je niet met hem kon praten. Als je de quest hebt, gaat hij vragen aan je stellen en kan jij vragen aan hem stellen, maar zonder de quest kan dat niet en je kan hem dan ook niet doden.
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Krijg je dan ook geen eind filmpje?
    Maar ik ga het binnenkort ook eens proberen zonder de quest te krijgen.:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina