Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    staat erbij
    value dacht ik

ik ben nu trouwens een weerwolf, maar level je daarmee ook up ofzo. Want ik wordt finaal afgeslacht door die guards

2. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    MWUAHAHAHAHAHAH Lv1 Dark Elf en nu al 16K :p echt uber

3. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Tell me your secret...hoe deed je dat dan??!?

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Moon sugar koopt hij niet. Dat moet je aan Kajit verkopen. Die kopen dat wel.
    Voor skooma betaalt hij je 500. Je kunt 550 vragen aangezien Creeper altijd maximaal 10% meer betaalt als je gaat onderhandelen.

5. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Orgineel gepost door Olifunf
    MWUAHAHAHAHAHAH Lv1 Dark Elf en nu al 16K :p echt uber

Tell me your secret...hoe deed je dat dan??!?
    In het begin moet je bij die gast die je de opdracht geeft naar caisues casdeus (ofzoiets) te gaan in zijn kast de warehouse key pakken en die gauw op de grond gooien hij zal je dan aanspreken en daarna kun je de sleutel zonder problemen weer oppaken in dit warehouse ligt van alles veel moon sugar en skooma ook armor daarna travel je naar suran er loopt buiten een orc rond met glass pauldrons en orcish cuirras en nog meer je moet hem aanvallen een stukje de treden afrennen en dan op het dak van het huis van de trader springen die beneden op het plein zit dan pak je je boog (nodig voor deze shit) en maak je hem van anfstand af (omdat jij op het dakje bent gespronge kan hij nie bij je komen) (gaat af en toe wel fout komt ie wel op het dakje moet je ff wegrennen:D) je killt hem betaalt geld aan de guards en jat zijn armor dit verkoop je aan iemand (als ie te weing geld heeft ken je de handeltechniekjes wel :D en door die glass pauldrons te verkopen en die orcish armor kom je met gemak aan de 16tien duizend ohw ja nog iets in suran kun je echt in die winkeltjes de perfecte shit jatten gewoon iedereen afmaken behalve die armorer:D ben je nog rijken kan het oplopen tot 30 a 40 k in level1 :D

6. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    wie is hier lvl 100 of al geweest kun je dan nog hoger of wat??????? ohwjah hie kun je je reputation omhoog krijgen ik heb nu met mijn lvl 1 dark elf al een reputation maar ik zou nie weten wrom nog geen enkele missie gedaan ik heb wel mensen gebrbed zoda ze me aardig vinden is dat het misschien?????

7. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    een reputation is 1 reputation

8. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    edit-knop gebruiken aub

verder stelt die reputatie geen ene reet voor. Je hebt toch al 16k? Je zal echt wel met iemand gepraat hebben en mensen hebben je ook gezien.

Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je een hoge reputation hebt, zijn de mensen aardiger voor je. In het begin krijg je van die opmerkingen als: Stop bothering me outlander. Of: Outlander! What do you want?
    Als je reputation hoger is krijg je opmerkingen als: It's a privilige talking to you.

10. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Rodger young houd je bek man homo ga een leven zoeken en kap met zeiken want je bent zelf helemaal nix met je gay Garfield

11. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

lool alhoewel ik in het begin met level 1 al 120000 heb :+

12. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    whoow hoe kom je aan zoveel in level 1???????

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

kheb een slim truukje :+ kspeel morrowind vrji lang en dan weet je alle plekjes die je met level 1 gemaakelijk kunt bereiken :)

14. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, pas geleden GOTY gekocht en helemaal super! Maar das offtopic :)

Even een vraagje: ik las vluchtig deze thread door en zag ergens iets staan over je eigen stronghold bouwen. Nu heb ik hier nog nooit van gehoord. Kan dit via missies van imperial legion ofzo?

Alvast bedankt!!!

15. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    in morrowind heb je drie great houses. Telvanni, Hlaalu en Redoran. Als je er eentje joint kan je als je rang een beetje hoog is geworden een stronghold bouwen.

en olifunf doe een beetje normaal wil je. Kan je geen kritiek aannemen ofzo.

16. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    ok super, bedankt!
    En kun je misschien heel kort zeggen waar elk house voor staat? Ik bedoel Telvanni zijn meer magicians toch (goed in enchanting enzo) en Hlaalu lijken me meer thieves of iets dergelijks. Zijn de Redoran meer de fighters?

17. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Rodger young ik kan best tegen kritiek maar niet van een of andere gast die ik nie ken en waar ik gewoon wat normaals aan vraag ik lever ook geen kritiek op jouw (tenzij jij het doet op mij) dus als je me kent okee maar ik hoef niet door een gast op een forum afgezeikt te worden

18. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Weet iemand waar je dreugh boots en dreugh greaves en pauldrons kunt vinden?

19. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    Dat heb je helemaal goed geraden.

en misschien is kritiek het verkeerde woord maar is het een suggestie. Niet zo agressief opnemen zeg. Die dreugh dingen bestaan btw niet.

Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  20. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    dreugh dingen bestaan wel!! alleen een cuirass, helm en shield als ik me niet vergis.
    helm en schild zijn bij de armorer in balmora te verkrijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina