Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    GVD er staat geen enkele zwartjoekel langs die hele weg naar gnaar mok ik wil die boots
    :mad:

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Beter zoeken. Ze staat daar ergens. Overigens als je in het moeras gedeelte komt ben je al te ver.

Let volgende keer ook op je taalgebruik.

3. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    haha is goed:D ik ga weer zoeken

4. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    gevonden:D maarre hoe kon ik ook alweer voor zorgen dat ik dan met potions ofzoiets wel kan zien waar ik heen ren???

5. RiCo!!

RiCo!! Guest

als je in Balmora bent en je gaat naar uhm...die fine alchemist dan koop je bij haar 5 potions of quality resist magic (1 kopen en betalen en dan weer barter en weer 1 kopen tot je er 5 heb )en je drinkt ze allemaal op dan ken jeze als het goed is gewoon aan trekken

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet spells, enchantments en potions gebruiken die 'resist magicka' doen, de tijd dat ze werken is niet van belang (als het maar lang genoeg is om in totaal 100% resist magicka te halen en de boots aan te kunnen trekken)
    Je kunt de 100% op bijvoorbeeld de volgende manier halen:
    spell resist magicka 30% for 30 sec.
    potion resits magicka 10% for 60 sec.
    Enchantment resits magicka 50% constant effect
    spell resist magicka 15% for 10 sec.

30+10+50+15=105%

Als je nu gedurende deze (korte, want een van de 15% is na 10 sec. uitgewerkt) periode de boots aantrekt krijg je de melding: resist magicka, en heb je geen last. Zo lang je de boots aanhebt zul je geen last hebben van de blind (ook niet als de resist magicka spells zijn afgelopen). Als je de boots om wat voor reden dan ook uit doet, moet je het hele 'ritueel' weer overnieuw doen.

7. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

hhahaha om jouw quotes moet ik wel lachen hoor _O_
    Keep up the good work :+

8. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    tnx
    Ik heb ze nu en ik heb magick resicstancen en ik ben boselfje:D met pijl en boog echt megafijn normaal als ik een klap kreeg helft van mijn leven eraf nu als ik een klap krijg haha da is het uhm dus die krijg ik nie meer:p:D
    Uberfijne boots als jee een sneaky gastje bent

9. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Wat zijn jullie eigenlijk allemaal voor characters? en welke stas en spelen jullie morrowind of morrwind Goty

10. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt dat marksman goed bij je dus? Ik heb het af en toe geprobeerd (niet echt in verdiept geef ik toe) maar ik vond zo'n pijl en boog niet echt effectief.
    Hoe werkt het bij jou?

Wat ik ook vond; je vindt dan allerlei pijlen (iron, chitin etc.) maar je ziet er niet bij hoeveel damage ze doen. Welke zijn het best, naast magische?

Kun je trouwens als je zin hebt (en je mannetje doet het goed) ook je major en minor skills neerzetten :) ?

11. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vroeger ontzettend intensief Morrowind gespeeld en sinds kort speel ik GOTY (pas gekocht). Ik heb nu twee characters die nog in de beginfase staan.

De eerste is een Nord met de volgende skills (even goed nadenken):
    Major:
    Blunt Weapon (double handed hammer!)
    Axe (one handed axe met shield!)
    Heavy en Medium Armour
    Block

Minor, de gebruikelijke:
    Security
    Athletics
    Acrobatics (makkelijk level up)
    Speechcraft
    Alchemy (vind ik wel geinig passen bij een Nord; lekker kloten met plantjes)

De tweede is een Breton met:
    Unarmored
    Blunt Weapon (voor de staff)
    Conjuration
    Alteration
    Restoration

Minor:
    Illusion
    Mysticism
    Athletics
    Acrobatics
    eeeeeeh en nog 1 :)

De derde die ik wil starten wordt denk ik een Red Guard met Long Blade, Heavy en Medium armour en security zo en zo. Of een marksman, als jij antwoordt hoe goed deze wel niet zijn ;)

Laatst bewerkt: 23 jul 2004
  12. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb verschillnde characters ik zal er twee noemen een Dark elf met long blade marksman block heavy medium armor

Destruction conjuration restoration alchemy en nog een

Wood elf
    met marksman sneak shortblade security light armor

Block restoration speechcraft alchemy conjuration

wood elf vind ik het fijnste ik zorg gewoon dat iemand niet bij mij komt door snel te zijn en acrobatics heb eigenlijk als dief nodig maar dat stijgt als minor skill ook megasnel dus dat maakt nieut uit en dat verpest als je dat als skill kiest op een gegeven moment je level ups Als marksman moet je snel zijn en zorgen dat je de tegenstander voorlbijft als dit niet lukt kun je ook gewoon snel toeslaan met je shortblade of je roept een paar wezens op die je beschermendat van die arrows weet ik niet precies maar als je de spell bound longbow doet heb je een bow van 1-50 als je dan goed bent in de marksmanskill en een persoon rent op jou en jij rent achteruit kun je in elke tombe maakt nie uit hoe klein minimaal twee keer schieten ben je goed in de skill beide raak is er al honderd af maak je het af met je shortblade of summon je wat ik weet dat ergenog beesten stukken sterker zijn maar er bestaat ook zoiets als de daedric longbow ik weet niet hoeveel schade die doet en marksman is nie alleen boog maar ook die darts en het fijne is dat je poopetje zijn schild dan vasthoud dus kun je van dichtbij ook nog gebruik maken van de skill want als je ff spaart en 200 darts flink enchant waar door je tegenstander helemaal wegrot van de pijn ben je van dichtbij ook onverslaanbaar maar onthoud wel dat je een wapenskill erbij moet kiezen want met alleen je boog red je het nie:d

maar geloof mij als je er goed in bent en lekker snel kunt rennen (Boots of blinding speed own je elk poppetje want dan kunnen ze rennen wat ze willen ze houden je toch nie bij)

13. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Wa een text mun vingers doen pijn ik hoop dat het de moeite waard is:D

14. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan. En nog een vraag:
    Dat sneak als skill, gebruik je dat nou vaak?? Hoe gebruik je dit effectief?

15. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het nooit gebruik, om dat ik het eigelijk nooit geleerd heb en ik het nooit nodig heb gehad. Ik denk dat de volgende aspecten helpen.
    Het is nacht
    Je bent als "beroep" thief
    en je bent geboren onder het teken thief of shadow...

Laatst bewerkt: 23 jul 2004
  16. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Sneak is heel handig om spullen te stelen maar ook om zakken te rollen als hij iets duurs bij zich heeft maar dat als je hem aanvalt hij je met gemak afmaakt (hier moet ook wel je security skill hoog voor zijn) maar het fijnste vind ik de critical hit als je iemand af moet maken en je kunt zorgen dat je zonder gezien te worden bij hem te komen doormiddel van sneak en je steekt hem dan doe je de eerste steek 4x zoveel schade als normaal :D moet je bedenken een glas longsword een normale slag van 30 maar dat x4 mep je in een keer er 120 af:D is toch wel lekker zeker als je een niet zo sterk mannetje bent sneak heeft gewoon veel voordelen als je nie alles met geweld wil oplossen maar met een manier waar je meer een soort van omweg gebruikt:D

ik vind het een geweldige skill maarja de een vind sneaken leuk en de ander trekt liever zijn megagenchante bijl en begint erop los te hakken
    nouja ieder zijn ding

hoop dat je er wat aan hebt:D

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Als je genoeg getrained heb met pijl en boog is het uiterst handig niet een short bow maar koop een bonemold bow of zelfs een daedrec bow als je hem kunt vinden.
    daedric arrows zijn het best

18. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx allemaal. Dus om mannetjes te zakkenrollen, heb je ook een hoge security skill nodig? Hmm is inderdaad wel tof. Ga ik ook maar eens proberen. En dat pijl en boog schieten ook, dus dan neem ik denk ik ook een wood elf.
    Ik hoor jullie trouwens nooit over die crossbows? Zijn die niet beter?

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

um voor zaken rollen heb je GEEN security nodig! welke gek heeft jouw dat wijs gemaakt |:- je heb security nodig op kisten open te maken. zaken rollen is sneak. Crosbow zijn goed zoals een dwemer crossbow maar niet beter dan een daedric bow.

20. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vandaag met de spel begonnen ik had eerst een zwaard in me handen en toen later had ik het naar spell geswitched maar nu wil ik weer met de zwaard vegten elke keer als ik op die zwaard druk gebeurt er nix kan iemand me vertellen hoe het wel moet //??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina