Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, en die wolverine hall, waar zat die ook alweer? Hij komt me wel erg bekend voor.

2. RiCo!!

RiCo!! Guest

Sadrith Mora ;)

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Of het hele eiland, maar daar ben je wel even mee bezig.
    Overigens komen de guards altijd automatisch weer terug, dus je bent nooit alleen op het eiland.

4. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de main queste moet je na de mission to Vivec naar een gast in Ald Ruhn die poetry wil hebben. Ik heb al meerdere bookstores afgezocht naar een boek met poetry.
    Weet iemand waar ik die kan vinden???
    THX!

5. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    moest je dan niet terug naar caidus coissades?

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Eerst moet je de kamer van Hassour doorzoeken en kijken welke Poetry boeken hij al heeft. Vervolgens ga je naar het bookwinkeltje van Codus Callonus (die ligt vlakbij de Inn) en koop je een poety boek wat hij nog niet heeft.

7. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, dan ga ik vanavond even naar zoeken. Ik dacht het zal wel een boek zijn met in de titel iets van Poetry, maar dat is blijkbaar niet zo.
    THX!!!

8. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben expelled uit de mages guild ( gewoon omdat ik in iemands bed wou gaan slapen in de mage guild :mad: ). Hoe kan ik nu terug in de mage guild komen?

9. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Start --> Load game --> autosave ;)

10. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat ik het spel langer als een uur niet meer had opgeslagen toen dat gebeurde :+ . Is er nog een andere manier? :D

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt twee dingen doen.

Of je start een oude save game op. Als je autosave aan hebt staan wordt automatisch gesaved voordat je gaat slapen, en in jouw geval dus vlak voordat je uit de mages guild werd gegooit.
    Maar je kunt ook verder spelen en je lidmaatschap terug krijgen. Je moet dan de Mages Guild in Vivec gaan en met Trebonius praten. Hij is de grote baas van de Mages Guild en zal je een opdracht geven. Als je die opdracht haalt, wordt je weer lid van de Mages Guild.

Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  12. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke, ik zal dan wel de opdracht nemen :9 .
    Thx

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Overigens moet ik vermelden dat de opdracht die je van Trebonius krijgt vermoedelijk de 'Disapearence of the Dwarves' opdracht is. En volgens mij kun je die alleen oplossen als je nog lid bent van de Mages Guild. Maar dat weet ik niet zeker aangezien ik nog nooit uit de Mages Guild ben gekickt (niet voordat ik de baas ben }:] )

Dus niet saven. Zodat je nog altijd je oude save kunt opstarten van voor dat je gekickt werd. Als extra reserve.

Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  14. RiCo!!

RiCo!! Guest

als je bij de plaatselijke bookstore ben dan ken je met de barter praten over die ashlanders en wat hun van poetry vinden ensow en dan zegt hij een paar boeken die je ken kopen voor die man ;)

15. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx het is inmiddels gelukt!!
    Benneke zegt dat je ook eerst de kamer van Hassur kan doorzoeken. Waar zit zijn kamer?? Nergens in AldRuhn kan ik zijn huis vinden.
    Hij vertelde namelijk dat ie veel Brandy heeft, dus ik dacht dat kan ik goed uit zijn huis jatten...

16. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    hassur woont toch onderin het fighterguild? (Weet niet zeker, al een tijdje geleden dat ik morrowind mainstory gespeeld heb)

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, in de tussenetage van de Ald Sklar Inn. Die ligt vlakbij dat gigantische gebouw.

18. RiCo!!

RiCo!! Guest

ik heb een vraagiej:p
    is er veel verschil int spel als je dagoth ut verslaat??en ken je dan nog steeds al die grotten doorzoeken en de zelfde spullen vinden???
    alvast bedankt

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Jep, morrowind gaat gewoon door nadat je Dagoth hebt verslagen :)

20. RiCo!!

RiCo!! Guest

oke thanks

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina