Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    hoe kom ik bij de twin lamps?

2. RiCo!!

RiCo!! Guest

daar kan je niet bij komen.....
    je kan alleen maar een paar dingen ervoor doem::je moet zoveel mogelijk slaven bevrijden en als je er geloof ik 50 heb bevrijd dan moet je naar Jobasha toe (in Vivev ,Foreingh Quarter...) en dan krijg je volgens mij een parr boeken ...en dat is alles wat jew kan doen....voor de twin lamps

3. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik ben nu benieuwd naar de plek waar de zoon van Hassur is (zijn vader heb je dat poetry book gegeven). Hij zegt ten westen van Red Mountain (Adamus heet die grot ofzo). Nu ben ik ten westen van AldRuhn aan het zoeken, waar er gras is zegmaar.
    Is dat te ver naar het westen en moet je dichter naar Red Mountain (het trieste gedeelte zegmaar)?

Pffff mijn onduidelijkste vraag tot nu toe volgens mij :)

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dit is inderdaad een onduidelijke vraag.
    Zou je hem nog eens willen stellen, maar dan duidelijker. Want ik zou zo niet weten waar het over gaat.
    Er is wel een opdracht dat je voor de leider van de Ashlanders in Urshilaku Camp een boog moet halen uit de graftombe van hun voorvaders, maar die grot heet Urshilaku Ancestral Burial.

Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  5. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan komt ie.

Je hebt me geholpen met het poetry-boek vinden voor Hassur, klopt?
    Nu heb ik hem dat boek gegeven en zegt hij dat hij te oud is om op onderzoek enzo uit te gaan. Zijn zoon doet dat nog wel en hij vraagt je om zijn zoon te zoeken in een grot waar hij op zoek is naar ebony. Je moet dan aan zijn zoon een boodschap mededelen.
    Nu is mijn vraag: waar is die grot? Het enige wat hassur aangeeft is ten weste van Red mountain.

6. Heavenraiser

Leuk Bevonden:
    25
    ik heb laatst zon speciale cup gevonden, waarmee je hoogste skill omhoog gaat en je laagste skill omlaag, om wat voor skills gaat het dan?(strength-intelligence enz. of heavy-armor en hand-to-hand enzo)
    hoeveel krijg je erbij?
    kan het hoger worden dan 100?

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nu weet ik wat je bedoelt :)
    Je moet hem zoeken in een grot genaamd Mamaea. Je vind deze grot Noord Westelijk van Ald'Rhun.

Als Heavy Armor van al je skill het hoogste is, gaat heavy armor omhoog. De skill die het laagste is gaat met evenveel puntjes omlaag.
    Een skill kan van nature niet hoger gaan dan 100. Je kunt wel over de 100 door enchantments te gebruiken.
    Overigens hoop ik niet dat je die beker hebt gebruikt, want je hebt hem nodig bij een quest voor de Thieves Guild, die essentieel is om de Thieves Guild helemaal te kunnen halen.

Dingen zoals Strenght en Intelligence zijn geen skills maar Atributes.

8. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    OK THX! Dat scheelt weer een hoop zoekwerk. En is die grot gelegen in het trieste gedeelte (rond Red Mountain) of in het graslandschap. Dat zou me helemaal een end in de goede richting helpen. ;)
    Ik kan natuurlijk ook gewoon gaan zoeken, maar ik heb tegenwoordig niet zo veel tijd meer om te spelen. Dus de tijd die ik heb wil ik graag zo efficient mogelijk benutten :)

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, je hoeft als het goed is niet Red Mountain op (daar kom je pas op het eind van de Main Quest). Maar heel precies weet ik het ook niet meer.

10. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is informatie uit mijn hoofd van een behoorlijk aantal maanden geleden en heeeel erg verweg vandaan geplukt dus ik weet niet zeker of het klopt...
    Kijk op je kaart, tussen Berandas en Bal Isra, nog ten westen van dwemer ruins is een hoopje rotsen te zien, ik dacht dat het daar was...
    (maar er vliegen een hele hoop bijtjes door mijn hoofd, dus ik kan niet helemaal helder nadenken ;) )
    _0/

11. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Welk item heeft het grootste enchantment? De duurste ring die je bij een clothier kan kopen, heeft een enchantment van 120, maar zijn er nog andere items met een groter enchantment? Ik wil namelijk een item maken, met een constant effect dat mij de hele tijd health bij geeft. Ik moet tegen Dagoth Ur vechten en ik ben nog maar level 17 :) . Ik heb heel veel geld en ook enkele souls van golden saints, dus dat is geen probleem.

12. Heavenraiser

Leuk Bevonden:
    25
    een glas helm heeft geloof ik meer, en een deadra hammer nog meer als ik het goed heb

13. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, ik zal het strax gaan uitproberen.
    Thx

14. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je alleen met deadric items iets constant enchanten...correct me when i'm wrong.

15. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan volgens mij ongeveer elk item constant enchanten, maar je hebt wel een soul van een golden saint nodig.

Btw: is het nodig om de alle 7 vampieren te doden voor je naar Dagoth Ur moet gaan? Ik heb de Sunder en dat andere wapen al.

16. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    nope is niet nodig

17. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hier ben ik alweer met een vraag ;) :p :
    ik heb nu dagoth ur verslagen en ik ga verder met kleinere quests enzovoort, maar ik moet wel al mijn spullen ergens kunnen leggen. Ik heb nu een ( behoorlijk ) klein huisje in Balmora, nl. dat van Dura Gra Bol. Ik zoek dus een veel groter huis met super veel opslagplaats en het moet nog altijd heel goed bereikbaar zijn. Welk huis is geschikt en waar leggen jullie al je spullen?

18. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je een great house joint kan je een fort bouwen, hier kan je heel veel spullen kwijt.

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Welke great house kon je ook al weer joinen terwijl je al lid was van een andere, d.m.v. die glitch?

20. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor de mage guild in Ald'ruhn een boek stelen van een vrouw in de mage guild in Vivec.
    Alleen kan ik die vrouw nergens vinden en het boek ook niet.
    Weet iemand waar dat ding is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina