Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je naar vivec transporteert moet je gelijk links. Zij zit in een aparte kamer, en in die kamer is een soort kast. Daar zit een kist die je moet unlocken.

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    zal ik dan ook maar weer eens gaan proberen een x egt de mainquest uit te spelen:eek:... al meer dan 30pogingen heb ik zeker gedaan maar nu heb ik telkens na een uurtje al geen zin meer:eek:

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hlaalu. Maar ik weet niet precies hoe dat moet. Ik heb het namelijk nog nooit geprobeerd. Ik heb er alleen over gelezen op Morrowind sites.
    Het item met de hoogste enchantment is de Deadric Tower Shield. Ik had er eentje constant effect geenchant met 10 pts. Restore Fatigue + 25% resist magicka.

4. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ok weer een paar vragen van mij :)

Voor de thieves guild (Aengoth the Juweler) moet ik een Redoran helm vinden. Hij weet een Redoran Counciler te noemen die er zeker 1 heeft liggen. Dit klopt ook (boven op een kast). Probleem: de counciler plus nog een mannetje staan in de kamer. Je kan hem niet doodmaken want dan krijg je dat van: very important person, world of morrowind is doomed blabla.
    Nu heb ik bij al die andere councilers gezocht, maar nergens een helm kunnen stelen. Nu is mijn vraag: hoe los je dit op?? Zelf zat ik te denken aan alles op die kast jatten, en dan snel een recall potion nemen waardoor je in veiligheid wordt gebracht.

Nu kom ik met mijn tweede vraag: de leider van de thieves guild in balmora zegt dat je bij een bepaald persoon in Balmora de bounty weg kan laten halen. (hierdoor zou mijn plan van hierboven kunnen werken). Waar zit die?
    Plus als ik die bounty van mijn hoofd haal, doet die kerel waarvan ik de armour heb gejat weer 'normaal'? :)

Bedankt alvast weer!!!

5. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De man om die bounty weg te halen zit inderdaad in balmora.volgens mij in south east corner club (weet niet zeker is een tijdje geleden)en die kerel waar je dat armour van heb gejat doet weer normaal.

6. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    en hoeveel heeft dat wel niet gekost ? :eek:
    Ik heb een amulet gemaakt met 1 - 8 restore health ( constant ). Ik blijf hem equipen tot ik 8 krijg. Die kostte ongeveer 100 000 8)

7. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik al heel lang het huis van Hanarai Assultanipal in Ald'Ruhn, tussen de naast de trap naar de Manordistrict. Als je daar binnen komt lopen valt de bewoner je aan (als je een Redoran-quest nog niet hebt gedaan). Die kan je gewoon doden en dan heb je een mooi huisje vlak bij de mages-guild (transport), met op zich genoeg opslagruimte.

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Er is een manier om het voor veeeeel minder te doen... maar dat is wel een beetje een cheat.

9. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:Ik wil graag een ring maken met restore magicka (1-8) en dan constant effect.weet iemand mischien waar ik een spell kan kopen met restore magicka.

10. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u, maar ik heb ondertussen al een ander huisje gevonden: Vemin manor in Ald'Ruhn. Dat is echt verschrikkelijk groot: een vleugel voor de guards, een hele grote inkom met bomen, een vleugel met extra slaapkamers, een hele grote slaapkamer, verschrikkelijk grote eetkamer enz enz. Ik ga nog een paar slaven kopen en die ga ik dan nog in mijn huis laten rondlopen :D . Dit huis kan je wel alleen krijgen wanneer je de 5de trial van de mainquest hebt gedaan, want de huisbaas is zeer belangrijk voor een quest.

en hoe moet dat dan... :confused:

11. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Bij wie kan je slaven kopen, en hebben die een functie???

BTW ik gebruik Hlaalo Manor als opslagplaats. Daar heb je een hele grote kamer met een zooi tafels en rekken waar je heel veel kunt dumpen

Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  12. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ( maar ik weet het niet zeker! ) dat je in Tel Aruhn slaven kon kopen. Je moet een vrouw aanspreken net voorbij de underground passage ( er staan ook een paar kooien ) en zij verkoopt slaven voor ongeveer 1000 drakes. Ze heeft verschillende rassen: bv. een female redguard enz. Het zou ook kunnen dat ze in Tel Fyr stond. De slaven hebben geen functie, ze volgen je gewoon overal naartoe ( je kan ze natuurlijk ook bevelen om te stoppen ;) ). Waarschijnlijk vechten ze ook als je wordt aangevallen, maar eigenlijk heb je er niet veel aan. Het is gewoon cool als je er een hoop hebt ;) :cool:

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is Tel Aruhn.
    Overigens heb ik mijn slaven allemaal gebruikt als extra bewoners van mijn nederzetting. Duurt alleen even voordat je ze allemaal naar het Odai Plateau hebt geloodst (als je tenminste bij Hlaalu bent).

14. gehummel

gehummel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb 2 niet zo simpele vraagjes

Als je de kerel dood in de main quest waarvan je corprus krijgt, ligt er een message van Dagoth Ur waarin hij schrijft dat je moet komen. Kun je hem joinen?

En kan ik vampier worden als ik al immune ben tegen diseases?

15. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon even onzichtbaar worden dan zie ze het niet als je iets jat . Je kan dan wel maar 1 ding jatten daarna word je weer zichtbaar

16. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    He thx voor de hulp. Dat onzichtbaar worden had ik zelf nog niet eens aan gedacht. Moet je trouwens als je onzichtbaar bent ook sneaken en van buiten de kamer (onzichtbaar) aan komen lopen om niet gezien te worden? Of kan je gewoon voor die gassies zo'n potion innemen?

Ik wil ook met mijn ventje een council gaan joinen, Hlaalu, Redoran of Telvani.
    Welke zouden jullie aanbevelen qua missies en nederzetting?? Bij welke is je nederzetting bijv. het best te bereiken?
    Mijn ventje is een wood elf met als majors: short blade, light armour, marksman, security, alchemy. Minors: arcobatics, athletics, conjuration, destruction, speechcraft.
    Met als belangrijke skills ernaast geupgrade: block, sneak.
    Ik denk dat dit het beste bij Hlaalu past.

Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Ik zou zeggen: ga naar hem toe, en laat hier weten wat er gebeurde :)

Je kan geen vampier meer worden als je immuun bent tegen disease.

18. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    hallow allemaal, ff een vraagje je hebt toch ook zon zwaardje "the black......"of zoeits? weet iemand hier iets van? het is gewoon met morrowind zelf dus geen tibunal/bloodmoon. alvast bedankt.

19. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0

Als aanvulling op mijn vorige vragen :)
    Is het handig om lid te worden van the Morag Tong? (zo heten die geloof ik)
    Ze zitten onder de arena in Vivec. Heeft dit voordelen? Kan je dan bij een andere club geen lid meer worden?

20. dirkbroek

dirkbroek between dusk & dawn

Leuk Bevonden:
    0
    De morag thong is een guild op zich zelf. Het aanmelden bij deze guild heeft zijn voor en na delen. Voor delen zijn dat als je hoog op komt erg veel geld verdient, maar de nadelen zijn dat je belangrijke characters moet doden (het is immers een assasins guild) en later nooit meer met deze characters kunt praten (ze zijn immers dood), wat dan ook weer verandering brengt in andere quests. Meld je pas aan bij de Morag THong als je Of meer uitdaging wilt na het uitspelen van de main quest, of als je gwoon veel geld nodig hebt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina