Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

voordeel is ook dat je writs krijgt en legaal mag killen ook al kill je iemand anders... alhoewel ik alleen maar stealth kills doet "van Achteren" :+

2. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je hoeft geen sneak ofzo te gebruiken kan gewoon naar binnen lopen doen wat je wilt en dan pas onzichtbaar worden

3. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een writ?? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
    Is de morag thong de soort tegenhanger van de imperial legion?

Thanx trouwens voor alle tips! Ik ga vanmiddag vroeg naar huis en na een week weer es lekker morrowinden!

4. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Morag Tong is het huurmoordenaarsgilde, maar het is niet de tegenhanger van het Imperial Legion. Als je een opdracht voor de Morag Tong krijgt (lees: als je iemand moet vermoorden voor de Morag Tong), krijg je een writ. Dat is een papier waarop staat dat je voor de Morag Tong die persoon moet vermoorden. Als je dan een bounty krijgt (omdat je die persoon hebt vermoord), kun je naar de eerste beste guard lopen en met hem gaan praten. Waar je dan normaal de keuze krijgt uit Pay Gold, Go to Jail en Resist Arrest krijg je nu ook die drie mogelijkheden plus Show Writ (of iets wat daarop lijkt). Dan wordt je niet opgepakt en volgens mij worden je spullen dan ook niet afgenomen. De mensen van de Morag Tong mogen ook geen mensen vermoorden zonder writ. Als je wordt opgepakt voor moord, terwijl je in de Morag Tong zit en geen writ hebt voor die moord, wordt je volgens mij ook uit de Morag Tong geschopt.

De Morag Tong is er om de rijke mensen te controleren. Arme mensen worden vermoord (Resist Arrest) of gaan naar de gevangenis als ze iets stelen, iemand vermoorden enz. Maar rijke mensen kunnen zich vrijkopen... Het idee is dat de rijken zich toch niet met arme mensen bezig houden en als ze met rijken beginnen te klooien, geven die de Morag Tong (voor veel geld) opdracht om de misdadigers te vermoorden.

Spreek maar eens met een guard over Pay gold (weet niet zeker of dat het was, maar dacht het wel). Dan krijg je dat verhaal.

Edit: The Black Hands Dagger.. krijg je als je master wordt van de Morag Tong.

Edit: @Benneke: je kunt je niet bij Dagoth Ur aansluiten ofzo, heb ik ook al een keer geprobeerd.

Ik heb ook nog een vraag: Kun je je nu wel of niet bij de Twin Lamps (de wij-willen-slaven-helpen organisatie) aansluiten? En nu graag het definitieve antwoord want ik lees overal wel-niet....

Laatst bewerkt: 20 aug 2004
  5. gehummel

gehummel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neen
    je kan wel 2 quests doen voor de dochter van de duke in st delyn canal south (denkik) je moet daarvoor wel al enkele slaven bevrijd hebben en ze zullen je een codewoord geven
    echt joinen gaat niet

6. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    hmmmms zat me ff te vervelen en zat terug te denken aan dat programma op discovery, "Jump Londen"ben nu met mijn eigen variant bezig "Jump Balmora"heel leuk als je niets te doen hebt:9

7. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Daimn get a life!!! :{ Geintje he!!! :+ :p

8. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff ik doe nu thieve-missies voor Angoth the Juweler in AldRuhn en Big Helende in Sadrith Mora.
    Voor Angoth moet ik bij een House Selith (ofzoiets, ben even de naam kwijt) van een wood-elf-archer 4 darts of judgements vinden. Maar waar? Hijzelf laat niets los en in het hele house heb ik niets kunnen vinden.

Voor Big Helende moet ik in hetzelfde house een kookboek vinden; cooking of Redoran secrets ofzo. Ook deze kan ik nergens vinden. De kok in kwestie laat ook niets los.

Bedankt voor de hulp alvast ;)

9. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    He weet niemand mijn vragen, dat zou voor het eerst zijn :confused:

;)

10. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 4 Darts of judgement liggen in de guard quarters opeen bed.(Goed kijken)
    Die Redoran cooking secrets liggen volgens mij in de bedrooms in een kist met een lock, maar dat weet ik niet zeker

11. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor die darts tip.
    Dat secrets-boek ligt niet in die kist, daar zit namelijk zo'n redoran helm in.

12. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    het book ligt ook niet en de guard quater maar in de lethri manor's private quater, in een kist.

13. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    In de kist van de private quarter ligt bij mij een redoran helmet. Is dat dan een andere kist?
    Bedankt in ieder geval. Ik zal vanmiddag gaan kijken of ik ze kan vinden.

14. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Beter! Ik heb ze gevonden :)

15. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om mijn stronghold uit te breiden moet ik een eigen egg mine krijgen maar de queen heeft blight disease en nu moet ik een scroll of cure blight disease halen in Gnisis of Sadrith Mora in SM moet je praten met pierlette nog wat...(correct me if i'm wrong) maar hoe krijg ik die scroll? |:-

16. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    help _0/

17. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je bij haar volgens mij gewoon bij 'barter' van haar kopen.....

Welk 'house' bevalt jullie beter? (Qua missies e.d.)?
    Waar komt je stronghold als je Hlaalu joined?

18. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hlaalu gedaan, en je stronghold is op de odai plateau, ten zuiden van balmora in de middle of nowhere...echt heel vervelend..staan de andere strongholda van andere houses ook zo ver van de bewoonde wereld?

als je de temple quest van gnissis temple heb gedaan krijg je vivec's touch spell en die kan de ziekte ook tegen gaan.

19. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan echt bij onwijs veel clans enzo joinen he (temple, morag thong, imperial). Tot nog toe ben ik eigenlijk alleen nog bij de guilds gejoined geweest (fighters, thieves, mage) en ik wil nu bij een house gaan.
    Hoe is jullie ervaring met die andere groeperingen die je kunt joinen?? Welke is bijvoorbeeld goed om te joinen, welke niet, voor-en nadelen?

20. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij house hlaalu (volgens mij ook het grootste)
    het bevalt me prima makkelijke missies (over het algemeen).
    en je krijgt vrij snel een stronghold (odai plateau idd een klote plek :mad: )
    er zijn niet echt voor en na delen, als je bv. bij redoran zit kan je hlaalu en telvanni niet meer joinen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina