1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, dat was ook niet serieus bedoeld 8) Maar reken er op, dat als je je eenmaal in Morrowind verdiept en alles er probeert uit te halen je 100en uren erin steekt zoals iedereen die ik ervan ken.

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De dagen zie je wel ja, maar dit zegt nog niks aangezien je ook kunt rusten. Dan vliegt een dag voorbij in een paar seconden. Maar sommige dagen speel je bijna helemaal. Je kunt in principe na een half uur spelen al op 300 dagen zitten, maar ook pas na 50 uur...

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een dacht nacht cyclus duurt ongeveer een half uur (ruwe schatting)
    Je kunt zien hoe lang je bezig bent in je journal en als je een save game opstart.

4. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei ik ook al ja. Maar de tijd dat je bezig bent zegt alleen wat over de morrowind-tijd. Niet over de echte tijd die je er aan besteed heeft. En dat was de vraag.

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat moet je ook ergens kunnen zien. Want hoewel ik het spel al een tijdje niet meer heb gespeeld, weet ik wel nog dat ik zo rond de 300 uur in een bepaalde savegame had gestoken.
    Als ik het me goed herinner kun je dit ook zien als je een save game selecteerd, maar nog niet opstart. Dan zie je daar ergens staan hoe lang je er mee bezig bent geweest (in uren en minuten).

6. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    dat zei ik ook al.:)

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus?? nog nooit gezien...

8. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook al ja. Ik weet niet hoeveel honderden uren ik al gespeeld heb (remember? da_master_chief) Maar dat is me nog nooit opgevallen, zodra ik morrowind terug heb maar eens gaan kijken hoeveel uur ik er dan echt achter heb gezeten.

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat was jij dus, da_master_chief... kan ik me wel herinneren maar zoals je al zei iedereen die morrowind heeft gespeeld heeft er honderden uren in gestopt... Ik ook dus, en dan kun je zeggen wat een tijdverspilling, maar morrowind is gewoon zo vet...

dit heb ik dus ook totaal niet met andere spellen, ik heb eergisteren Fable even gehaald en dat is een leuk spelletje maar ik heb echt totaal niet de drang om er even een paar uur achter elkaar mee te spelen...

10. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds bekend :cool:
    In morrowind ga je gewoon helemaal op. Echt een verslaving... Op school onder de les zitten denken over wat voor char je nu weer gaat nemen etc _O_ Best leuk om te zien dat er nog steeds nieuwe mensen zijn die aan Morrowind beginnen. Ik heb niet het idee dat veel spellen zo lang na de release nog nieuwe aanhangers krijgen die het door en door spelen.
    Fable moet ik nog halen, het is een rpg. En die zijn gewoon vet. Ik hoop dat ik iemand vindt die hem tegen mijn Ninja Gaiden wil ruilen omdat, zeker vergeleken Morrowind, de speelduur wel erg kort is. En dan te bedenken dat Morrowind me maar 30 euro heeft gekost :eek:
    Is er eigenlijk nog nieuws over een nieuwe Morrowind? Misschien een kruising tussen Fable en Morrowind 8) De gameplay van Morrowind en de features van Fable. Dan mogen de graphics gerust achterblijven en de laadtijden minuten duren ;) _O_

11. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    het laatste wat ik daarvan heb gehoord is dat ze het totaal anders gaan doen dan daggerfall en morrowind...

das al een tijdje bekend maar dat lijk me wel kut

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je weet niet wat ze anders gaan doen.
    Het lijkt me wel dat de makers donders goed in de gaten hebben dat het grote succes van Morrowind schuilt in de gigantische hoeveelheid die je kunt doen, en de vrijheid om te gaan en staan waar je maar wilt.
    Ze zullen dit dus zeker niet gaan veranderen.
    Ik denk dat het spel er alleen maar op vooruit zal gaan. Er zijn zoveel dingen die beter kunnen in Morrowind. Ik hoop dat ze al die verbeteringen nu in deel 4 uit brengen.

Stel je eens voor: Een wereld die echt leeft, waar de mensen ook meedoen aan dag en nacht, en gaan schuilen als het gaat onweren. Met andere avonturiers die je tegen het lijf kunt lopen. Vervolgens die andere avonturier achtervolgen en kijken wat hij gaat doen. Rondreizen te paard. Paard en wagens die door de wereld heen reizen. Ongevaarlijk leven zoals konijnen, herten en vogels die door de bossen lopen (naast de nodige gevaarlijke wezens). Misschien dat je hier en daar een kagouti tegenkomt die net een hert aan het eten is. Boten die je door de rivieren ziet varen. Vissers die op zee aan het vissen zijn.
    En zo kan ik wel uren doorgaan met allemaal dingen die erin zouden kunnen zitten. De hardware wordt ten slotte steeds sterker, dus kunnen ze steeds meer zonder problemen een levende wereld namaken.

13. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt waarschijnlijk gelijk inderdaad...

klinkt cool, ik zou me al bijna gaan verheugen op een spel dat pas over een jaar of 2/3 komt ;)

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

lol tel daar maar 7 jaar bij op :p

15. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang de basis maar hetzelfde blijft. Grote wereld, super verhaal en een bijna onuitputtelijke hoeveelheid quests en dingen die je kunt doen. Misschien egoistisch, maar ik hoop dat het spel voor de 'echte' spelers blijft. Dus geen flinke hype er omheen zodat iedereen hem gaat halen, maar gewoon voor de rpg fans die er weer 100en uren in willen steken zodat er net zoals vroeger :+ er weer een clubje is dat samen bezig kan zijn met morrowind. *verlangt terug naar die goeie ouwe tijd :)
    Maar voordat deze dromen uit komen zullen we nog wel een paar jaar verder zijn. Ik ben benieuwd hoeveel tijd ze aan de verhalen besteden tov alle andere onderdelen. Dit moet toch ontzettend veel tijd kosten vergeleken de meeste andere spellen.

16. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben gezegd er een launchtitel van de xbox 2 van te maken volgens mij...

nou zegt dat inderdaad ook vrij weinig maar ze zijn ook al 3 jaar weer bezig met elder scrolls 4 dus dat moet wel goed komen

17. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je reputation pionts?
    ben al zo lang ermee bezig met het spel en nog nooit 1 gehad.

18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit reputation points gehad? Daar geloof ik niks van. Die staan toch onderaan je skills lijst? Die krijg je helemaal vanzelf als je je quests afgaat. Mensen gaan je daardoor aardig vinden. Je hebt er verder weinig aan, het scheelt misschien een beetje gold bij de handelaren maar dat is het dan ook wel.

19. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    nope, heb zoveeel quests gedaan maar er staat bij mij nog steeds 0.

20. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nooit zoveel aandacht aan besteed omdat je er niet veel aan hebt dus ik weet niet wat het precieze systeem achter deze punten is.
    Misschien moet iemand je 100 aardig vinden (door briben etc). Ik zal eens kijken of ik ergens wat kan vinden erover. Hoever ben je al in morrowind? Al guilds gehaald, welk lvl? Het duurt wel even voordat je reputation stijgt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina