1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Reputation is je bekendheid in morrowind. Ik heb al aardig wat quests ed gedaan en het staat nu op iets van 8 geloof ik.
    Waar het precies mee samenhangt weet ik niet, waarschijnlijk hoeveel je van het land hebt gezien en hebt gerealiseerd.

2. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek al een hele tijd fort Darius, heb al fort moonmoth en pelarius (of zo :+ kan het ni typen)
    maar weet iemand waar fort darius is want ik zou graag the imperium league joinen maar in moonmoth zeggen ze dat ik moet gaan naar fort Darius maar ik vind dat nergens, ze zeggen dat het bij gnsis is maar waar is gnsis?
    ben nu aan het wandelen naar coldora, is het dan nog ver naar fort Darius?
    en moet je betalen om the imperium league joinen?
    en hoe geraak ik aan geld? moet ergens cave rats gaan vangen maar ben vergeten waar :confused:
    heb nu 7 gold, ni echt veel, heb er wel 200 gekregen van Darius maar dat is al op |:-
    hoe kan je zien in welk level je bent?

Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oef, lang geleden. Als ik me niet vergis ligt Gnisis ergens links boven. Caldera is dus niet de goede kant uit. Kijk anders eens hier http://www.biba.cz/morrowind/map/mw_map_big.htm
    Of je moet betalen weet ik niet. Als je geld wilt hebben, loop eens wat grotten in. Daar vind je wel wat spullen. Of sluit je aan bij de fighters, thieves of mages guild. Daar krijg je opdrachten zodat je een beetje wegwijs raakt in morrowind en je ontwikkelt meteen je skills.

4. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook stelen zonder dat iemand het ziet? want ik ik had iets gestolen in fort moonmoth en ik werd gearresteerd :mad:
    thx voor het plan.

5. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ja, je moet het linker pookje indrukken. Als er in beeld een icoontje verschijnt, volgens mij rechts onder in beeld, is het veilig om te stelen. Op lage levels is dit bijna niet te doen. Gewoon veel oefenen, langzaam wordt je steeds beter.

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De makkelijkste manier om in Gnisis te komen is door de Silt Strider te nemen vanaf Seyda Neen, Maar Gan, Ald'Rhun of Khuul.
    Te voet is Gnisis heel moeilijk te bereiken, omdat het op een schiereiland ligt met als enige land aansluiting helemaal bovenin. Zwemmen is ook bijna niet te doen omdat de rotsen te stijl zijn.

7. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar moet je heengaan(in het spel) om info te krijgen over die imperium league

8. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    wat is een silt rider?
    heb al kennis gemaakt met die silt bird of zo die voorkomt bij rotsen niet ver van caldera, die krijg je nog moeilijk dood.
    ben nu in level 1 heb ik gezien en mijn skils zijn nog niet ontwikkeld.

9. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Een silt strider lijkt op een heel groot insect en is een van de beste vervoermiddelen in morrowind. Ge kunt hem vinde in steden en staan redelijk hoog ( ge moet der met een trap naartoe ). Bovenaan staat dan een manneke en daar kunt ge mee praten --> travel aanklikken en dan locatie kiezen ( het kost wel 15 gp ofzo ).
    Ps; Als ge het spel beter kent, kunt ge ook command human doen en kunt ge zo het manneke wat de silt trider beveelt, meenemen naar u huis. Dan moet ge nie telkens naar daar lopen. _0/

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Naar Gnisis. Daar moet je Darius zoeken. Hij maakt je lid van de Imperial Legion. Je vind hem in de Madach Tradehouse.

11. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanx benneke ga zo ff kijken

12. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    is er zo'n silt rider in balmora?
    want ik ben verdwaald bij dat klein dorpje (caldera) waar je de slaven kan bevrijden door de sleutel te nemen in een toren.
    ik loop altijd maar rondjes :confused:

13. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een silt strider in Balmora ( helemaal in het zuiden aan de poort van balmora ), maar er is geen silt strider in caldera. Als ge verdwaald zijt, moet ge op uw kaart kijken ( ge kunt switchen tussen de world map en de local map ) en dan zult ge de weg wel vinden.

14. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    haha doe je dat nou voor de lol of praat je altijd zo ;)

15. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Op een prachtige vraag een prachtig antwoord he *) ;)

16. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    nou als je bij het kiezen van je extra krachten the lady kiest dan krijg je volgens mij al 25 van die skills dus dan vinde ze je ook al veel aardig
    en als je dingen koopt van mensen dan vinden ze je ook aardig
    en als je die ring of healing gelijk aan die gast geeft in syda neen dan vinde ze je ook al een stuk aardiger
    veel geluk _0/

17. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De skill die je krijgt als je als sign the lady kiest is personality. Je hebt dan dus niet meteen 25 punten daar. Mensen vinden je alleen wat sneller aardig. Volgens mij gaan mensen je niet aardiger vinden als je alleen dingen koopt. Ze vinden je aardiger door in de main quest te vorderen, je wordt dan (net zoals in Fable) een bekendheid.
    Maar maak je geen zorgen, dit is echt niet belangrijk. Of de mensen je nou aardig vinden of niet je kunt het spel gewoon spelen. Het scheelt hooguit een klein beetje in de prijs als je iets koopt. Doe gewoon wat voor jouw character het beste uitkomt. Houdt die ring of healing in het begin maar, deze kan best handig zijn. Zeker in het begin.

18. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    oja en als je hele goede kleding hebt dan vinden ze je ook aardiger
    dus je kan je het beste daar op focussen

19. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe aardig je gevonden wordt, hangt voornamelijk af van hoe hoog je personality is. En in mindere mate van in welke organisatie hun en jij zitten, of je een ziekte hebt en of je van hetzelfde ras bent.

20. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit je nu boven Caldera, in de Ebony Mines. Dan moet je gewoon terug naar het Zuiden lopen, naar Caldera. En via de Mage Guild terug naar Balmora teleporteren.

Als je vast zit in Caldera moet je dus gewoon dat lange hoge gebouw opzoeken en dan bovenin met een mage praten op te travelen.

Je kunt natuurlijk ook een scroll of ring gebruiken die je naar een kasteel of tempel brengt (weet die namen niet uit mijn hoofd, iets met divine en almisvi ofzoiets). Misschien moet je eens Mark en Recall spells leren gebruiken, die werken erg goed.

Nu mijn vraag: Wat kan ik met die Staff van Magnus doen (value 210k). Verkopen lijkt me lastig (zolang wil ik niet bij die Creeper bezig zijn) en de staf is ook niet goed genoeg om ermee te vechten. Ik heb inmiddels een Umbra sword, Deadric Katana en nog drie andere Deadric weapons (Dagger, Long Bow, Longsword).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina