Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem niet wilt verkopen, en ook niet wilt gebruiken om te vechten zou je hem nog kunnen gebruiken om je huis mee in te richten :p
    In plaats van de creeper kun je ook naar de talking mudcrab gaan, die heeft meer geld dan de creeper. Maar zelfs daar duurt het lang voordat je hem verkocht hebt.

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0

die kun je 's nachts gewoon weer terug krijgen bij een quest, die kerel heeft namelijk geld gejat en dat samen met the ring of healing in de boomstronk in het moerasje gestopt

3. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, dat is waar ook |:- |:- |:- Zo vaak gedaan, en dan toch daar niet meer aan gedacht. Maar ik denk toch dat veel beginners bijna alle quests in Seyda Neen missen omdat deze niet zo makkelijk te vinden zijn.

gedode belastingbeambte en het zoeken van de moordenaar, de grot, verborgen geld

4. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik vond het al vreemd dat je het niet wist...

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik verzamel al die speciale unieke items. De omgeving van mijn huis ligt helemaal vol met allemaal speciale dingen waar je maar 1 van kunt vinden. Ik vond verkopen zonde, want dan zie je niet meer hoe ze eruit zien.

6. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je een huis kopen dan

7. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de steden hoef je alleen maar de eigenaar te vermoorden en je kunt er zo intrekken. In Balmora kun je bijvoorbeeld dat huis pakken van die Orc die je moet vermoorden voor (volgnes mij) de fightersguild.
    Naast deze huizen kun je je ook nog bij een van de 3 houses aansluiten, na een tijdje krijg je daar de opdracht om een stronghold te bouwen (jouw eigen huis). Maar die liggen op behoorlijk onhandigen plaatsen. Ik zou voor een huisje in de stad gaan.

8. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    the counceler club is het beste huis om als opslag te gebruiken. Hij ligt gelijk achter de silt strider en dat is handig voor als je met veel te veel spullen bij je weer bij je huis komt om deze op te slaan...

er zijn heel veel opslag mogelijkheden:
    - tonnen, kisten, kratten en kledingzakken
    - 2 bedden waar je al je wapens op kunt leggen
    - 2 tafels en een bank waar je nog veel meer op kunt leggen

ik gebruik het linker bed+kist voor al mijn wapens (ligt dus ook helemaal vol met wapens van 40000 tot 210000 :D )
    het rechter bed voor al men alchemist spullen en de kist daarnaast voor alle ingredienten...
    de grote tafel voor alle armor en de bovenste bank voor armourer spullen...
    voor de rest stop ik alle kostbare dingen, soulgems, sleutels, boeken en kleding in de overige kisten en kratten...

de reden dat dit huis zo makkelijk is komt doordat je geen boetes krijgt:
    de bewoners zijn namelijk de "bad people" waar de champion van fort moonmoth je een quest over geeft om ze te vermoorden

9. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen boetes? Wat dacht je van de 5000 ballen als je al die gasten daarbinnen vermoordt?

10. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet zo dat die opdrachtgever de boete weghaalt als je bij hem terug komt om je beloning op te halen? Je moet daarvoor wel eerst langs wat guards rennen, maar het kan dus gratis.

11. Thriceaddict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar met een niet zo goed ontwikkelde character wordt je dus gelijk afgemaakt door die guards.

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een niet zo goed ontwikkeld character kan die opdracht helemaal niet halen. Tegen 5 zwaar bewapende personen is niet iets wat je makkelijk doet op een laag level. Dus tegen de tijd dat je die quest hebt gehaalt, zullen de guards van Moonmoth niet meer zo'n groot probleem vormen.

13. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn toch wel 'truukjes' om het op een lager level te halen.
    Maak jezelf onzichtbaar en val ze aan, met bijvoorbeeld amulet of shadows.
    Ga boven de trap zweven en maak ze af met een boog, fireballs etc.
    Neem gewoon ontzettend veel health potions mee.
    En je kunt nog altijd uit het huis weg, en nieuwe inkopen doen voordat je opnieuw naar binnen gaat.
    Om daarna naar fort Moonmoth te gaan kun je jezelf weer onzichtbaar maken, of gewoon over de guards heenvliegen.

14. Thriceaddict

Leuk Bevonden:
    0
    Die 5 mannetjeszijn nog altijd een stuk makkelijker te verslaan dan 1 of 2 guards.

15. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dead warrant, kan ik dit nog ongedaan maken?

16. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ravirr de trader in balmora dood maken zonder dat je een quest verpest??
    ben net opnieuw begonnen en hij heeft wel handige wapens voor het begin.

17. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dead warrant? Daar heb ik nog nooit van gehoord in de tijd dat ik morrowind speel.
    Wat is dat precies, en hoe heb je het gekregen? Ik weet wel wat het normaal is, maar niet hoe het in morrowind zit.

18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet hoef je geen informatie van hem te hebben voor een quest. Voor de mages moet je wel een keer wat kopen daar. Maar dat is ook te krijgen als hij zelf niet meer in de winkel staat O-)
    Dus je kunt hem vermoorden.

19. Thriceaddict

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan niet en het is trouwens death warrant. Het woord zegt het al, het is een bevel om iemand dood te maken

20. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die van gekregen? Ik heb morrowind al veel gespeeld, maar er nooit mee te maken gehad. Wel eens een soort guards achter me aan gehad omdat ik hun uitrusting aanhad. Die laten je dan ook niet meer met rust. Maar ik ben nog nooit officieel vogelvrij verklaard.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina