1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jestix

    Jestix Xbox Live

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ontiegelijk veel mensen vermoord. Ben nog zo laag level dat ik ze ook niet aankan. Damn, ik kan dus nooit meer 'goed' worden?
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan dan niet meer nee. Ik had er dus wel van gehoord. Maar wist niet dat het een death warrant heette.
    Met een beetje geluk kun je nog gaan trainen zodat je ze wel aankunt. Als het echt niet lukt zul je overnieuw moeten beginnen...
     
  3. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal krijg je die al als je twee of drie mensen hebt vermoord. Dan zeggen de guards iets van dat je te ver gegaan bent en dat boetes niet meer helpen.
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ben ik al die 100en uren zo aardig geweest dan? 8) :cool:
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoeft niet. Ik heb een keer een Death Warrent gekregen toen ik betrapt werd bij het stelen van het Glass Armor in de Ghostgate. Dan krijg je dus een boete die gelijk is aan de waarde van het gestolen spul. En aangezien Glass Armor heel duur is, kreeg ik meteen een death warrant.
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor mijn stats even snel tussendoor. Ik ben er erg trots op :)

    Ik ben een lvl 32 Nord, met mijn eigen gemaakte class: Raider

    Strength - 99
    Intelligence - 80
    Willpower - 80
    Agility - 86
    Speed - 73
    Endurance - 69
    Personality - 92
    Luck - 50

    Op dit moment heb ik qua wapens:
    Daedric wapens: Dai-Katana, Katana, Claymore, Warhammer, War Axe, Wakizashi, Longsword, Long Bow, Dagger
    Daedric armor: Masque of Clavius Vile (officieel Daedric, heb ik opgezocht), Daedric Shield
    Overig: Ten Pace Boots, Boots of the Blinding Speed, Staff of Magnus, Umbra Sword, Sword of the White Woe, Black Hands Dagger. Skeleton Key, Vampiric Ring en een Ebony Armor.

    Ik ben nu alleen nog op zoek naar veel scrolls of the Golden Saint voor mijn enchantments en mijn 20 Grand Souls Gems :).
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  7. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je lid bent van het Thieves guild en je hebt een hele hoop geld dan kun je er nog vanaf komen
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja same here... klinkt wel cool eigenlijk... maar kben altijd een heilig boontje (in spellen iig)... kheb het niet zo op het vermoorden van onschuldige mensjes...


    okay moet ik toch echt even stoer doen... ;)

    Ik ben een lvl 200 redguard, class: Warrior

    Strength - 130
    Intelligence - 100
    Willpower - 100
    Agility - 150
    Speed - 100
    Endurance - 130
    Personality - 100
    Luck - 105

    wapens: alles (letterlijk...) o.. wacht das niet waar ik heb men goldbrand nog niet geupgrade naar eltonbrand... (en dat gaat waarschijnlijk ook niet meer gebeuren)
    armor: same...
    Overig: (bijna) alles


    en die golden saints kun je net zo makkelijk zelf soulbinden ze zijn meestal wel te vinden ten westen van tel voss
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  9. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen om tot level 200 te komen? Heel vaak in de gevangenis gezeten zeker?
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor patsen is een andere topic gemaakt!!!
    Maar serieus, dat is een aardig personage dat je hebt...
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    dude dat je alles heb geloof ik niet _0/
    Btw mijn hoogste personage is level 93 toen had ik geen zin meer.
    licht eraan hoe lang je een personage nog leuk vind anders kan iedereen level 200 zijn.
    Maar alles jongeman _0/ _0/ Neem iemand anders in de maling
     
  12. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Owkeej dat kan gewoon echt niet, toen ik op level 97 zat had ik ook geen zin meer, en geloof ergens gelezen dat 176 het hoogst was, en als je level 200 was doe je het nog bijzonder slecht want dat had je genoeg geld om je items te enchanten voor hogere strenght,endurence enz. en Dat je alle items hebt is dan al helemaal het toppunt van onzin.
     
  13. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    waar vindt je een goldbrand
    en hoe upgrade je je goldbrand naar eltonbrand?


    en welke vampire clan is het beste te joinen??
     
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA kom op man jezus...

    het is zo triest dat mensen elkaar nooit geloven... voor die level 200 zal ik morgen even een fotootje posten...

    [​IMG]

    Dat ik alles heb weet ik ABSOLUUT zeker omdat ik het gecontroleerd heb met Gamefaqs... (zonder dan de items daar heb ik alle belangrijke van)

    en wat geld betreft tja ik heb als ik alles verkoop bij de talking mudcrap zo'n 10 tot 15 miljoen dus ja ik zou alles nog verder kunnen enchanten...

    maar daar heb ik dus geen trek in ik ben niet zo'n enchanter en sowieso er is geen 1 vijand die ik niet met 1 klap dood maak... zelfs niet met meilijkheidsgraad 100 bij GOTY...

    believe it or not... I don't really give a fuck...
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, een beetje jaloezie hier? Natuurlijk geloof ik dat. 'Vroeger', toen alles nog beter was ;) Waren ook al een aantal mensen bezig om hun stats te boosten. Zelf heb ik het nooit gedaan, ik denk dat ik niet verder dan lvl 50 ben gekomen voordat ik weer eens overnieuw begon.
    Als je het hele spel uitgespeeld hebt ben je ook alles tegengekomen. Ik denk zelfs dat ik zo goed als alles heb (gehad). In ieder geval bijna alle speciale wapens, armors etc. Dan moet je niet op de kleine dingen kijken, en misschien heb ik iets gemist. Maar wat maakt dat dan nog uit.
    Ik geloof je iig _O_ en vindt dat jij teveel tijd over hebt om zolang Morrowind te blijven spelen :p
     
  16. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    en bedankt master_chief ;)

    en nee ik heb niet te veel tijd, ik heb het grootste deel van vwo-5 en 6 namelijk geskipt (en toch gehaald yeah...) Niet voor Morrowind (dat skippen dan ben totaal geen gamefreak eigenlijk) trouwens maar dan heb je wel elke dag een uurtje over om verder te gaan


    foto zit trouwens in men vorige post btw...
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    i kgeloofde nog wel dat je level 200 was. Maar dat je alle items heb _0/ wees in je eigen illusie :+
     
  18. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    En ps. oke stel dat die save game van jou is (wat ik haast cker weet van niet), wel toevallig precies op 200.
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh mijn god level 200. Waarom zou je er btw ove rliegen :|.

    Echt super stoer. Ik ga maar weer eens aan de slag. Ik ben inmiddels level 41. Maar je kunt toch opzich beste alle goede items hebben. Als je overal het beste van hebt dan kan dat toch gewoon.

    Maar ik ga nu beginnen met de main quest, daar zal ik wel veel te laat mee begonnen zijn :).
     
  20. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo onwaarschijnlijk? Ik neem aan dat The Pulser hiermee alle speciale items bedoelt. Dus niet alle standaardzooi waar je vanaf het begin mee kunt spelen.
    Als je alle] quests gedaan hebt ben je overal geweest. Dus kun je alle tombs, smuglar's cave etc doorgelopen hebben. Dan ben je dus ook alle items tegengekomen.
    Ok, er zitten veel items in Morrowind. Maar ook niet zoveel dat je het overzicht kwijtraakt. Ieder materiaal heeft zijn eigen long sword, short sword, armor etc op een paar uitzonderingen na. En dan nog de speciale items die je vindt in verschillende quests. Toch wel geloofwaardig?
    @ The Pulser, heb je alles opgeslagen in een huisje? Misschien leuk om eens een foto te maken van de hele berg zooi bij elkaar. Heb je meteen de ongelovigen overtuigd ;)

    200 is toch maar een getal. Het kan net zogoed 159 zijn. Wat ik in Morrowind deed was naar een level toewerken. Bijvoorbeeld voor de magesguild moest je een skill op lvl 80 hebben. Dan train je daar naar toe. Of je haalt een missie steeds niet. Dan ga je nog even een aantal skills trainen tot ze lvl 50 zijn. Allemaal ronde getallen.
    Zo lijkt me lvl 200 een streven. Als je je doel gehaald hebt stijg je bijna niet meer verder omdat al je skills al maximaal liggen.
    Ik snap eigenlijk niet waarom je er zo'n probleem van maakt? Dit level halen is mogelijk zonder te cheaten. Het is een beetje misbruik maken, ok. Dus waarom kan het dan niet? _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina