1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke misschien kan het wel level 200, maar dan zitten we nog met die items das gewoon stierenstront.
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje inhoudelijk reageren zou wel mogen... Waarom is het onmogelijk? Zie mijn post.
    Ik ben nog steeds aan het wachten tot ik mijn spel terug krijg van een vriend...Hij is verhuisd dus ik zie hem niet meer vaak. Het begint weer te kriebelen :eek: Volgens mij mag ik wel overnieuw beginnen. Ik ben een tijdje terug een beetje te actief saves gaan wissen nadat mijn xbox raar deed :confused:
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    GODVERDOMME jij stomme mongool die je er bent er staat notabene men naam zelfs en die kun je nooit veranderen en van wie zou die savegame dan GVD zijn

    idioot

    jezus wat kan ik daar kwaad om worden ik loop hier toch verdomme geen onzin te verkondigen ik ben een 19 jarige student niet 1 of ander puisterig pubertje

    fucking hell...

    maar goed inderdaad ik heb het over alle speciale dingen en dat is niet zo heel erg bijzonder dat je die allemaal hebt dan is die level 200 een stuk bijzonderder
     
  4. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou hier heb je mijn inhoud, als die die screenshot laat zien, en ik weet 'rare'' of ''unique'' items te bestaan die daar niet tussen zitten, zeg ik dat ik gelijk heb, is dat niet het geval dan sluit ik me aan bij level 200 redguard met alle items '' En dan zeg ik zelfs dat het een Uber ventje is en Dat Pulser masterlijk is en ik zal vervolgens morrowind master uit me sig weg halen, maar tot die tijd geloof ik het niet.
     
  5. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0

    Heej ik ben vrij om een mening te geven wanner dan ook, maar met zoon reactie, waar slaat dat op.
     
  6. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Was me nog niet opgevallen, sterk argument _O_

    En wat is er mis met (een beetje) puisterige pubertjes? Zit er hier wel eentje jou the helpen ja O-) :cool:

    @ Killaz, ik zou zeggen. Noem eens wat dingen op. Volgens kent iedereen uit deze thread onderhand alle items + vindplaats uit zijn hoofd. Dus zal het zo duidelijk zijn of The Pulser ze heeft.

    *edit, The Pulser. Reactie is misschien een klein beetje overdreven voor een 19 jarige student :p
    En Killaz, een onderbouwde mening zou ook wat waard zijn. Een bewering meteen afschuiven als stierenstront omdat jij denkt dat het niet kan... _0/
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  7. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik weet dat het niet de bedoeling is om te slowchatten, maarja ik laat dit niet over me heen lopen.
    Amras ik vind dat je teveel aan het slijmen bent maar dat is mijn mening.
    Maar als ik nu items ga geven, kan die het waarschijnlijkzo opzoeken dus waarom zou ik, eerst nou maar eens die screenshot...
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    who the fuck ben je eigenlijk ik kan me niet herinneren dat ik jou hier ooit heb gezien met je moorwind master zo zie je mij mezelf toch ook niet noemen...

    kijk dat Da_Master_Chief (amras wat jij wil ;)) en Benneke dat doen okay die hebben zichzelf bewezen in de morrowind helpthreads (ik heb overigens ook men steentje bij gedragen hier)

    maar goed wat is nu je punt eigenlijk wat wil je nou dat ik doe dan allmaal foto's van men wapens maken ofzo???
     
  9. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam niet met die sugestie, en dan nog iets, moet ik in threads posten om iets van morrowind af te weten? dat slaat nergens op.
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog een verschil tussen slowchat en discussie, al hoort die eigenlijk niet in dit subforum thuis...
    Ik slijmen? Ik ken (ken is misschien een groot woord, maar weet iig dat hij ook al heel lang Morrowind speelt via deze helpthreads). Ik ga er vanuit dat hij daarom gelijk heeft. The Pulser zei zelf al in een van de eerste posts dat hij via gamefaqs gecontroleerd had of hij alles had. En nu zeg je zelf dat je alle items op kunt zoeken. Grote kans dat hij dus echt alle items heeft.
    Noem jij jezelf de morrowind master 8) Owja, voor ik het vergeet. Ik heb me net premier gekroond...
     
  11. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we er maar over ophouden, het is toch een waardeloze discussie.
    Ik leg me er wel bij neer. Maar wel nog een keer een screenshot zien ;)
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
    Een screenshot van alles? Of van alle items een screenshot? :p The Pulser heeft de tijd om zelfs nu nog Morrowind te spelen, dus waarom niet... ;)
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0

    nee jij trekt mijn opmerkingen de hele tijd in twijfel, het slaat gewoon uberhaupt nergens op... dat zeg ik ik loop hier geen onzin te verkondigen...

    en de reden dat ik zo uit men slof schoot komt omdat dit 1 van de weinige dingen is waar ik ECHT kwaad om kan worden (niet geloven wat er gezegd wordt) ik lieg namelijk nooit meer dat heb ik een tijd geleden afgezworen toen het een beetje verkeerd ging... maar goed daar hoeven we het al helemaal niet over te hebben....

    en die post over die screenshots had ik al gemaakt voordat jullie die andere posts deden even tussendoor...

    ehhhm nee niet bepaald ik heb al een jaar niet meer gespeeld... zelfs de GOTY (die ik in juli heb gekocht) heb ik nog maar een uur gespeeld... (ik heb het dus enkel over het originele morrowind - de beste overigens want ik vind GOTY eigenlijk een dikke let down)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  14. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GOTY niet eens gekocht toen. Ik begreep uit jouw posts dat je nog steeds aan het spelen was. Maar dat is niet zo dus.
    GOTY is Morrowind + wat extra's. Dus slechter zou je het niet kunnen noemen toch? Hoogstens minder dan verwacht na Morrowind.
    @ Kilik, waar haal jij jouw Morrowind Master titel eigenlijk vanaf? Zelf benoemd?
     
  16. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen weten wanneer ze moeten stoppen...
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    En sommigen verwachten een normaal antwoord als ze iets vragen...
    Op een vraag antwoorden is dan niet meer dan normaal.
     
  18. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Morrowind GotY wel, en ik moet zeggen dat het een zeer welkome uitbreiding van de gewone Morrowind is. Door de toevoeging van Bloodmoon en Tribunal zitten er weer uren extra spelplezier in...
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses dat ik uberhaupt kwam met mijn stats. Ik zal het niet meer doen :).

    Maar laten we niet afdrijven. Ik heb nu wel hulp nodig, ik zoek de master trainer voor mijn enchant skill? Weet iemand waar die zit?
     
  20. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is Qorwynn: vlakbij de uitgang van Indoranyon
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina