Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
  2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Laat je alvast waarschuwen voor hem.
    Hij valt je aan zodra hij je ziet. De enige manier om de training te krijgen is door calm humanoid op hem te gebruiken.
    Dit moet je iedere keer doen, want nadat je een level omhoog bent getraind zal hij je weer aanvallen.
    Bereid je dus maar voor op een hoop frustratie.

3. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx guys. Ik wilde namelijk niet een Gamefaq page ofzoiets gebruiken omdat je daar weer teveel informatie krijgt. Ik heb jammer genoeg alleen zo'n idee dat ik hem per ongeluk al gekilled heb, damn.

Ach ja, dan ga ik maar weer Daedric Shrines aflopen. Heeft iemand btw die romance Quest serie al eens gedaan?

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je bedoelt dat je een relatie krijgt met Ahnassi? Een Kajit uit Pelagiad?

Ik heb dat al eens gedaan. Dan moet je allemaal dingen voor haar doen, en uiteindelijk mag je bij haar in huis komen wonen.

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    In Pelegiad inderdaad. Maar je moet haar gelijk een Belt of Sanguinge geven, maar die heb ik net gegeven aan Hlaalu van de Morag Tong en die is nu met pensioen (ik heb hem gewoon laten gaan). Ik moet ik dan in hemelsnaam aan zo'n belt komen.

Maar, ik laat vanaf nu Morrowind weer even liggen. Ik hoor een brievenbus en dat zal wel eens Fable of Splinter Cell 2 kunnen zijn :)

6. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0

iemand?

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    daar vraag je 1 van de moeilijkst dingen in het spel

maar goed here we go...

je moet zwemmen naar de shrine of Boethiah (dat is een heel stuk ten noordwesten van hla oad), zorg er voor dat je (een constant) vivic's kiss spell bij je heb, dat maakt het al ee stuk makkelijker... Net zoals bij al deze soort shrines moet je tegen het hoofd praten...

hij vraagt je om zijn shrine te herbouwen, praat met de orc op de bovenste verdieping van Ghorak Manor in Caldera... hij vraagt om het boek "Boethiah's Glory" die kun je vinden in Jobasha's bookstore (dezelfde bookstore die je bij wel meer missies nodig hebt... deze zit in de lower waistworks van vivics foreign quarters...)

hij zal nu de shrine gaan bouwen in Khartag Point, het kost 20-30 dagen voordat de shrine op is gebouwd, dus je kunt gaan slapen of doorgaan met de rest van het spel... ben je zover ga dan naar Khartag Point (ten noorden van Gnaar mok, je kunt het zien op de papieren kaart maar er staat geen naam bij...) praat met het beeld en je krijgt de goldbrand (na eltonbrand het beste zwaard van het spel...)

eltonbrand heb ik zelf ook niet (ik ben al een vampier geweest en heb mezelf genezen dus ik kan volgens mij geen vampier meer worden...)

maar dit staat op gamefaqs:

Je hebt goldbrand nodig en moet vampier zijn... ga naar de mage's guild in vivic en praat met Sirilonwe over 'someone killed'. Je moet nu Shashev in the Ald Skar Inn vermoorden in Ald'ruhn. Hij heeft een sleutel bij zich die je aan Sirilonwe moet geven, je moet minstens 11171 gp en je goldbrand bij je hebben... Plaats 11171 in een stapel op de grond en de rest in een andere stapel... Pak de stapel van 11171 op en je krijgt het bericht: "Go to hell, Carolina!"... nu is je goldbrand Eltonbrand geworden...

geen...

maar goed Clan Berne is het beste voor stealth, Clan Aundae is het beste voor magie en Clan Quarra is het beste voor combat...

8. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    thanks!

9. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat waarschijnlijk al ergens maar ik kan het niet vinden...

Weet iemand welk lvl je totaal kan worden?

En hoe kan je alchemy doen

Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    had iemand gehoord en die was 200 geworden (enkele pagina's terug).

Alchemy kan je doen door potions te maken en ingredienten te eten. Raad je eerst aan om te trainen.

11. Dabuh

Dabuh Wiep forever

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff een vraagje (weet niet of hij al vaker is gesteld). Kan je ook dagoth ur gaan verslaan zonder alle missies daarvoor te doen? Dus dat je eigenlijk nog niet bij die quest bent maar hem toch gaat doen. Of kom je hem dan niet tegen of kan je hem niet vinden of zo.

12. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    That would be me O-) haha

en trouwens ik denk dat de grens 999 is maar zelfs ik ben niet zo gek om dat te gaan proberen...

_0/

Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  13. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk niet, want je hebt een paar specifieke dingen nodig om hem te kunnen verslaan en die verdien je door de quests te doen.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat zijn er wel meer als een. :p

15. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe maak je potions....?
    En je gaat toch een lvl omhoog als je 10 minor en manor lvls omhoog bent??

16. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Potions maak je met behulp van de Mortar and Pestle (is 1 ding) Deze selecteer je in je menu. Dan krijg je een scherm waarin je ingredienten kunt selecteren. Kies er 2 of meer en maak je potion. Op een laag niveau kan dit nogal vaak mislukken.
    Je moet in totaal 10 skills gestegen zijn in de major of minor. Ik ben nu wel aan het twijfelen of de minor ook telt. Maar bij je level is ook te zien hoeveel van de 10 skills al omhoog gegaan zijn. Dus daar ben je zo achter.

17. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zo is hoe kan je dan hoger worden dan lvl 100....?

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Potions maak je dus zoals Amras al zei met behulp van een Morter and Pestal. Je kunt nog extra aperatuur vinden om positieve effecten te versterken en negatieve effecten te verminderen.
    Het hangt af van je skill in alchemy in combinatie met je niveau Intelligence en Luck of het je lukt om een potion te maken.
    Alchemy krijg je het snelst omhoog door voortdurend losse ingredienten te eten. Dus als je een rat doodt het ratmeat opeten, als je een Cliff Racer doodt de Racer Plumes opeten. Enz, enz. Op deze manier stijgt je alchemy supersnel en je wordt ook nog eens ervaren in het gebruik van armor en wapens.
    Als je skill in alchemy hoger wordt zul je op den duur ook meer mogelijke effecten bij de verschillende ingredienten ontdekken waardoor je gerichter kunt zoeken naar goede ingredienten.
    Als je skill hoog is zal het niet onwaarschijnlijk zijn dat je op den duur potions krijgt als: Fortify strengt 40 pt. for 638 sec.

19. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    dat is het geheim van de mastertrainers ;)

(minor telt trouwens ook mee)

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een zware misdaad plegen, en braaf naar de gevangenis gaan zonder te morren. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina