1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allemaal!!!!
    dus master trainers kunnen je boven lvl 100 trainen?
     
  2. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet. Je kan wel je algehele level hoger dan 100 maken, maar je skills kunnen niet hoger dan 100.
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    nou eigenlijk kan dat wel maar niet via normaal trainen, maar door een aantal glitches kun je sommige levels (zonder constant effect spells) zo hoog krijgen als je wilt...
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je moet je skills dus trainen en je af en toe laten arresteren voor een misdaad. Je gaat dan naar de gevangenis waardoor je skills zakken. Hierdoor kun je dus weer verder met trainen.

    Overigens ben ik zelf nooit boven level 100 uitgekomen. Het heeft ook geen enkel nut aangezien je zo rond level 50 iedereen al met een a twee slagen dood krijgt.
     
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel gelijk hoor je kunt ook gewoon naar de gevangenis gaan en daarna je verloren levels er weer bij trainen...

    maar met mastertrainers kun je gewoon doorblijven trainen (weet je toch???)
     
  6. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar als master trainers je voorbij de 100 kunnen trainen dan zit er toch geen einde aan...... :confused: ?
     
  7. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    erm je begrijpt het niet helemaal:

    bij een mastertrainer kun je level 100 bereiken, maar je kunt daarna ook nog doorblijven trainen waardoor je in je algemene level telkens wel 1/10de omhoog gaat. Maar de skill waar je in traint blijft gewoon op 100 en zal dus niet in level stijgen...
     
  9. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Pulser, dan had jij zeker geld teveel? ;)
    Ik ben er zeker van dat je rond Lv 63 alle levels gemaxt hebt (zoals dat bij mijn Morrowind save was)

    Vraagje, ik heb sinds kort GotY en ben (gelukkig) een hoop vergeten over Morrowind. Als ik een vampier wordt, hoe kan ik dan ook alweer genezen? It seems to have slipped my mind.
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja ik had toen iets van 2 miljoen en das op zich niet zo heel veel maar je moet toch wat ermee he??? (ik heb toen trouwens maar 1 miljoen gebruikt om van lvl 74 naar 200 te komen)

    maar goed dat kun je bij deze statue doen:

    [​IMG]

    ik kan me herinneren dat de quest die eraan verbonden vrij pittig is... dat valt trouwens wel mee als je level 63 bent...

    Ik heb het goede plaatje trouwens gepost (de vorige was verkeerd, maar kun je wel iets heel moois halen, maar dat weet je vast al...)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  11. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mijn andere save (lv 63 ) heb ik al een tijdje niet meer. De reden hiervan is echter dat microsoft mijn harde schijf moest verwisselen met een nieuwe (toen mijn oude ''kapot'' was) waardoor ik al mijn savegames kwijtraakte.
    Dus nu ben ik gewoon een Redguard Lv 12 met een goldbrand/daedric dai-katana en 80 armor points :) (best veel voor mijn lv)

    En wat voor moois ik daar kan halen ben ik op dit moment vergeten (jaha, zoals ik al zei was ik veel vergeten...wat ik overigens eerder positief vind dan negatief) Maar er is goed kans dat ik weet wat je bedoelt als je het zegt.

    Owja, en dan nóg 2 vragen ;)

    1: Ik kan me nog goed herrineren dat ik 2 houses kon joinen d.m.v. een glitch. Ik ben dus Redoran gejoint, en zoals ik mij kan herrineren, moest ik dan Ovran Dren vermoorden en dan vervolgens met Duke Dren praten en zeggen dat z'n broer dood was. Alleen lukt het mij niet echt om die Duke door te laten krijgen dat zijn broer dood is :p. Nu zou ik dus bij Hlaalu horen te zijn, maar is niet zo.
    Moest je dan niet al Nerevarine zijn ?
    Let wel op, ik heb nu de GotY versie en ik weet niet of deze glitch nog toegankelijk is in deze add-on.

    2: Hoe kreeg je ook alweer infinite bound? Moest je toch Bound
    [Armor/Wapen] for 2 secs on self + ???
    Dat laatste ben ik even vergeten.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Pulser,

    Ik heb 1 vraag hoe kom je aan 2 miljoen!
     
  13. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    /edit: Dubbel post ^_^" :9.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  14. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het soultrap :).

    /edit: Volgens mij was dit em...

    Bound [Armor/Wapen] on self for 1 second + Soultrap on target for 2 seconds.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  15. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die ken ik nog wel :)
    Doe Indoril armor aan en praat met een Ordinator, ze vallen je dan aan en je kunt ze dan uit zelfverdediging mollen zonder Bounty te krijgen. Maar, nu valt bijna elke ordinator je automatisch aan zodra je er een ziet.. is een soort van glitch in het spel. Maargoed, die Ordinators killen en het armor + wapen verkopen aan de creeper of Talking mudcrab merchant
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die manier van Shin Jay D.
    Maar als je die problemen niet wilt hebben (je wordt namelijk voortdurend door Ordinators aangevallen) Kun je ook je speechcraft omhoog brengen en de Ordinators taunten in je aan te vallen.

    Een ander trucje (die alleen lang duurt) is deze:
    Creeper betaalt altijd 10% meer als je de prijs op gaat drijven. Dus voor een item van 4000 kun je 4040 vragen. Als je een item hebt van 4000, verkoop je hem aan creeper voor 4040. Daarna koop je het item weer terug voor 3060. En dit dan voortdurend herhalen. Het duurt even, maar het lukt wel.
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    En dit dan 25000 keer doen 8)
    Geld verdien je erg makkelijk als je eenmaal met de grote quests bezig bent. Je komt veel dure items tegen die je bij Creeper en Talking Mudcrab kunt verkopen.
     
  18. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks...!
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    haha de morrowind master weet et altijd ;)


    Ik kan me nog herinneren dat ik hem ook had vermoord... en dat ik zijn broer (in ebonheart) het gewoon kon vertellen daarna kreeg je iets (een quest ofzo?? ) maar dat je daardoor bij een 2de house kon joinen is mij niet bekend...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  20. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, de laatste tijd valt het toch tegen. Veel dingen kan ik al niet meer beantwoorden hier.
    Ik kon het niet laten om even op Benneke te reageren, als die al moeilijk gaat doen over een paar vergeten komma's in een mail ;) En om dan de post niet te nutteloos te maken toch nog maar wat goed advies erachter aan :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina