Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben nu met morrowind begonnen, maar heb een beetje weinig geld. Ik zit al in het leger enzo, en ga nu naar Benogwatttes om een pakketje af te leveren ofzo? Ik wil snel geld verdienen, wat is de beste manier hiervoor?

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de naam al vergeten, maar in de stad met die zandstormen ligt in de fightersguild onderin een glass en orcish armor. Hiervoor moet je een slot met locklvl 80. Het kost wat training en geld om een spell te maken die dit lvl locks kan openen. Maar dan heb je flink wat geld als je dit verkoopt.
    Makkelijker is om veel te stelen. Kijkt er even niemand, meteen alles meenemen.

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Stelen doe ik ook al best veel zeg maar, maar ik heb geen idee hoe ik me spullen weer kan verkopen :confused:. En hoe kan ik spells trainen (ben nog aardige noob, maar ben ook nog niet zo lang bezig;) )

4. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Balmora aangekomen bent moet je lid worden van het mage's guild. Dan krijg je een opdracht wat te maken heeft met een bureau en dan is er niemand in de buurt. Dan kun je alles op dat bureau pakken en dat is veel geld waard

5. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt spullen verkopen bij verschillende mensen. Als je bij deze mensen staat kun je de optie Barter kiezen. Dan kom je in een koop/verkoop scherm.
    In Morrowind is trainen een questie van herhalen. Dus een spell train je door deze constant te casten.

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ken jij de morrowind master de naam ald'ruhn niet meer???

owww ik ben ook zo flauw maar ik moest het gewoon doen ;)

je spullen kun je bij iedere verkoper verkopen, maar je moet er wel rekening mee houden dat je boeken verkoopt bij de boekhandelaar en eten bij een andere verkoper enzo...

voor snel cash moet je de fighters guild quest in balmora maar eens doen na een aantal daarvan heb je zo een paar duizend...

Ook ligt er in balmora in het meest noordoostelijke gebouw (met een toren) de sword of white woe boven op een kast, die is 15000 waard... je kunt hem nog niet verkopen (en anders met zwaar verlies) maar het is in ieder geval handig om te weten

7. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat zwaard gehaald maar hij is 17000 waard!

8. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0

neej dat meen je niet :eek: ;)

haha wat maakt dat nou uit man... *)
    _0/

9. Shin Jay D

Shin Jay D Elite Trader

Leuk Bevonden:
    0
    In Suran is er ook zo'n identiek zwaard onder een bed. Ook in een guard tower.

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt de spullen die je hebt gestolen weer verkopen aan een handelaar.

BELANGRIJK: NOOIT STELEN VAN EEN HANDELAAR.

Stel je steelt een fles Matze bij een handelaar. Als je die fles wilt gaan verkopen aan die handelaar zal hij zeggen dat het zijn fles is. Je krijgt vervolgens een bounty gelijk aan de waarde van het gestolen ding. Ook als je het item zeg maar 'terug geeft' kun je voortaan aan de betreffende handelaar geen Matze meer verkopen. Hij zal dat vanaf dan altijd aanduiden als: van hem.

11. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij je menus bij je spells kijkt staat er achter de spell 2 cijfers de eerste is hoeveel magie de spell gebruikt maar wat is het tweede cijfer...?

12. Thriceaddict

Leuk Bevonden:
    0
    De tweede is het percentage kans dat je hebt dat de spell lukt.

13. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een spells gekocht waarbij dat tweede cijfer 0 is dus die kan ik nooit gebruiken?
    Of groeit dat cijfer als m'n skills omhoog gaan?

14. Thriceaddict

Leuk Bevonden:
    0
    Dat cijfer groeit inderdaad als je skills omhoog gaan.

15. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zult je skill eerst hoger moeten krijgen. Hiervoor moet je een spell hebben die bij dezelfde skill hoort als die spell en dan die spell vaak casten zodat je ervaring krijgt.
    Het gaat het snelste als je zelf een spell laat maken. Dit kan bijvoorbeeld in Balmora bij de Mage Guild onderin het gebouw. Hoe sterk de spell is maakt niet uit voor de ervaring. Dus maak hem maar zo goedkoop mogelijk.

16. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt!

17. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij een beetje uitlegen wat dat mark en recall allemaal is?

18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn 2 spells. Met Mark stel je een punt vast in het spel. Als je dan de spell Recall gebruikt wordt je terug gestuurd naar dat punt.
    Deze spell wordt veel gebruikt als je tijdens een quest even terug moet naar een stad om gevonden voorwerpen te verkopen en nieuwe uitrusting te kopen.
    Je cast Mark. Je gaat terug naar de stad (kan ook met spells) en doet wat nodig is. Als je klaar bent cast je recall en je bent weer op het punt waar je gebleven was.

19. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt.

20. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat die rommel in de kelders van Tel Vos te maken heeft?? zit hier een quest aan vast?? ik denk zelf van wel maar kan niet vinden welke? alvast bedankt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina