Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Wow, ik heb ff een ogrim gevangen in een grand soul gem! Maar kan ik nu ook zoiets doen dat ik die dan summon ofzo als ik die soul op mijn zwaard doe. Leg ff uit aub
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Allereerst, een Ogrim heeft een zwakke soul (dat wil zeggen dat je er geen sterke enchantment mee kan maken).
    Je kunt een summon spell op je zwaard zetten, maar dat heb je eerst gewoon de losse spell summon Ogrim, Dremora, watever nodig.
     
  3. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    beste zou zijn als je een soul van een golden saint pakt (zoals hierboven vogges mij ook al eens gezegd), deze kunnen enchantments maken met Constant Effect!

    Moet je eens over nadenken...bv een Constant restore health op je ringetje...of Constant fortify attribute (bv strength) +20 :D
     
  4. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1

    edit: Ik heb nu trouwens een (niet constant trouwens, maar On Strike) spell van absorb health 50 point op een deadric sword (1 - 60). Dus als k dan sla gaan er 50 hp bij de tegenstander eraf en komen die 50 er bij mij bij...Ook relax }:]

    edit 2: Damn! Dat was de quote knop ipv de edit :confused:
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2004
  5. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Waar vind je zoal golden saints? En boeit t dan niet of je ze in een greater soulgem of een grand soulgem vangt? Kheb nu een zwaard met 40 tot 75 pts fire damage, ook wel relaxed tog
     
  6. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste kun je een summon golden saint spell kopen. dan kan je er zoveel oproepen als je wilt.
    Deze kun je halen bij: Felen Maryon in Therana's Chamber in Tel Branora dat is in Ball Fell.

    En je moet een grand soulgem hebben.

    vraag: Wat voor een zwaard is dat dan. En hoe sterk is et zwaard zelf ( dus niet die fire damage). Ohja, waar kun je et vinden ??
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Anders kom je ze tegen in zo'n beetje iedere deadric ruine, mits je zelf op een hoger level zit.
     
  8. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Deadric Claymore heb ik dus. Vind je in die ruins. doet 1 tot 60 nog wat damage.
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Een beter alternatief is de Deadric Dai katana, doet dezelfde schade, alleen is deze lichter. De deadric claymore wint het trouwens qua uiterlijk, het ziet er 'evil' uit :cool:
     
  10. baxxter

    baxxter Next Generation Ego

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1

    BLADE_314 (op de account van een vriend): Die heb ik dus ook alleen zonder die fire damage (k heb die absorb health er zelf opgezet). Denk dat k die van jou ook eens ga proberen te vinden. Effe kijke welke me beter bevalt.

    En die dai-katana ken k...toch iets minder he :D kwa uitzien.
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    geef mij maar dat flame sword van de tribunal die is echt vet
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Opschepper:+

    Maar nu we het toch over wapens hebben. Eltonbrand is de bom:D
     
  13. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Of hoe heet dat ding ook alweer met soultrap, Umbra Sword! Dies ook vet badass.
     
  14. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1

    Heb k ook maar dies minder sterk dan de deadric claymore (1-50). Ik gebruikte die alleen als k een magic sword nodig had ( tegen geestjes ofzo), maar nu k ook magic op de claymore heb hoeft da ook nie meer...:+

    En benneke en maarten waar hebben jullie die zwaarden vandaan dan?? En wat zijn de specs...wil wel weer een andere Raak een beetje uigekeken op die van mij.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2004
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die van Maarten krijg je alleen in Tribunal (GOTY)

    Eltonbrand zit volgens mij in het spel als een grap (want zonder ergens in een walkthrough te lezen, is hij niet te vinden), maar het is wel een zeer sterk zwaard.
    Je krijgt hem als volgt:
    Eerst moet je Goldbrand krijgen, die krijg je door de Deadric Shrine quest van Boethiah te doen.
    Vervolgens moet je vampier worden en de quest voor Sirilonwe in de mages guild in Vivec doen. Je moet voor haar iemand vermoorden in Ald Ruhn (ik dacht Shashev ofzoiets). Ga terug naar Vivec en save het. De kans dat je de quest verneukt is namelijk vrij groot.
    Zorg dan dat je precies 11171 gold bij je hebt, en praat weer met Sirilonwe. Je krijgt tijdens het gesprek als het goed is de melding:
    Goldbrand has been removed from your inventory
    Eltonbrand has been added to you inventory
    To hell with Carolina.

    Eltonbrand is het sterkste een handige zwaard in Morrowind.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2004
  16. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Eltonbrand is echt het beste, het coolste, het... laat maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Alleen normaal zou je hem nooit kunnen krijgen.
     
  17. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    en wapens die ik normaal wel kan krijgen?...daar nog leuke tussen.. ipv de daedric zlef enchanted troep enzo?..
     
  18. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    deadric war hammer
    die ownt
    ziet er dope uit
    doet 1-90 damage
    en je houdt hem in 2 handen vast...

    kheb m niet geenchant
    kan je enchanten nog ongedaan maken???
    deenchanten??
    anders vind ik t zonde
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, het is een onomkeerbaar proces. Je zult dus een nieuwe Deadric Warhammer moeten vinden (dat is niet zo moeilijk, een kwestie van geluk hebben bij het vechten tegen Dremora's)

    @daaf

    Hoe bedoel je? Bedoel je gewoon normale wapens zonder enchanment, of speciale wapens die je wel makkelijk kunt vinden?
     
  20. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    @ benneke

    juist:D speciale wapens welke ik makkelijk kan vinden..
    iig niet een geldomwissel truuk met het ebonhart zwaard ofzo.. of dat ik weer een deadric wapen moet vinden en iets moet soultrappen etc.. en balblablabla:D...

    gewoon ergens simpel in een cave verborgen magic wapen:D
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina