1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Dat Keening heb ik gevonden, maar ik ga dan dood als ik em gebruik.
     
  2. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Benneke:

    Ik vroeg je dus een aantal posts geleden hoe sterk Eltonbrand precies is (ook magic enz). Effe weten of et de moeite waard is...
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan me de precieze stats niet meer herinneren, maar het is zeker wel de moeite waard :)
     
  4. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Waar kan je de Spell SUMMON GOLDEN SAINT ook weer halen.
     
  5. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    ff snel want anders moet ik zo tering lang wachten en das VET irritant.
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij Felen Maryon in Therana's Chamber in Tel Branora (Bal Fell)

    En daar kun je nog veel meer sterke summon-spells halen.
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoor van iedereen dat er zo'n tovenaar met een spell uit de lucht valt als je van Seyda Neen naar Balmora loop, maar ik kan die mafkees nergens vinden, ik heb eerst die route via Peliagad gevolgd en dan door de Foyada Mamea naar Balmora en daarna heb ik een route gevolgd langs de Odai River en geen tovenaar. Weet iemand waar die tovenaar precies valt of heeft iemand een link met hints over deze tovenaar?
     
  8. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
  9. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep dus niet naar pelagiad maar naar links (noord west) als je seyda neen uitkomt
     
  10. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Ik heb nu 2 grand soulgems met een golden saint. Wat kan ik het beste ermee doen. Ik las hier dat je er iets van constant effect op kan zetten maar wat is dan het slimste om te doen?
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet de stats niet meer precies.

    Als je slaat kan het maximaal 60 damage doen

    Dan zit er nog een fire damage spell op
    Weakness to fire
    Restore Fatigue on self.

    De charge is 500.

    @ Promostyle

    Je kunt Sunder en Keening pas gebruiken als je Wraithguard aan hebt.
     
  12. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    geef ook ff antwoord op die soulgem vraag aub
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Soul gems met een Golden Saint zijn inderdaad (naast de Ascended Sleeper) de enige die je kunt gebruiken om een constant effect spell te maken.
    Je kunt ze uiteraard ook gebruiken voor een normaal enchantment (je krijgt dan charge: 500 of 600)

    Constant effect:

    Als item kun je het beste exquisite clothing gebruiken of je armor (hoe duurder, hoe beter -> Deadric is uiteraard het beste). Armor en kleding van mindere kwaliteit (bijvoorbeeld normal clothing of Steel armor) heeft minder enchantment points, waardoor de enchantment minder sterk wordt.
    Je moet een spell versie hebben, van het effect dat je op wilt gebruiken. Als je bijvoorbeeld 'constant effect increase strenght' wilt doen, dan heb je een spell nodig die 'increase strenght' doet.
    Om een zo hoog mogelijk effect te krijgen (zo veel mogelijk strenght etc..) moet je de spell als volgt instellen: Increase strenght 0-xxx. Dit is beter als bijvoorbeeld: Increase strenght 30-30. Als namelijk increase 0-xxx doet, dan kan xxx veel hoger zijn dan 30. Stel bijvoorbeeld xxx is 50. Dan trek je je item net zolang aan en uit totdat je bijvoorbeeld increase strenght 45 hebt (de hoeveelheid extra strenght varieert bij 0-50 namelijk van 0 tot 50)
    Als enchanter raad ik je aan iemand van de Telvanni te zoeken die enchantment aanbiedt. De Telvanni zijn de beste enchanters.

    LET OP!!! :
    Constant Effect is duur.
    Save het van te voren, voor het geval dat de effecten niet zijn wat je er van verwacht of indien je iets verkeerd doet.

    Normaal enchantment:

    Ik neem aan dat je dit al eerder hebt gedaan, dus ga ik het niet meer uitleggen.
    Een normale enchantement met een Golden Saint soulgem moet je alleen gebruiken op wapens.
     
  14. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Maar stel ik doe mijn grand soulgem golden saint op een een deadrix katana en als spel summon golden saint, is dat dan slim? Of is het echt slimmer om het op mijn glass armor te doen?

    Ik heb namelijk een character met een glass armor en alle deadric zwaarden tot mijn beschikking zoals Deadric katana, Deadric Claymore enz.
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Summon Golden saint constant effect?
     
  16. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    GVD, ik heb nu vette klote quest van die zainab camp. Moet ik zo'n telvani bride vinden voor die gast. VET irritant heen er weer lopen van stadje naar stadje GVD!
     
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ---> beetje oftopic gebazel dacht ik zo

    maar wat je het beste kan doen met een golden saint is zoals eerder door benneke gezegd constant effedt te enchanten.

    MAAR om dat alleen op een wapen te gebruiken vind ik wel heel erg dom eigenlijk. Zo'n damage spell is wel aardig maar er zijn nou eenmaal veel betere constant effect spells zoals:

    - constant waterwalking
    - constant nightvision (range 30 anders zie je geen flikker meer)
    - en constant levitation

    dat zijn zo'n beetje de belangrijkste, en het mooiste is nog dat je ze op een amulet kunt doen en de kosten er voor helemaal niet zo hoog zijn ( een paar duizend gp's namelijk)
     
  18. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet niet dat die spell die je nodig hebt voor 'increase strenght' niet zo heet...deze heet increase attribute (met deze spell kan je alle attributes opwaarderen), anders zoek je je kapot. K dacht dat iemand deze spell heeft in de tempel van Balmora
     
  19. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Ik heb Dagoth Ur verslagen!!! EN TOEN! liep ie vast :mad:
     
  20. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmmm is misschien beetje rare vraag maar sommige vijanden hebben bv als ze je slaan dat er dan ook door vuur ofzo word geraakt, kan ik dit ook met mijn wapens doen en hoe?

    en nog een vraagie ben nu lvl 5 maar mijn strenght staat nu op 50 in het rood wat betekent dit?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina