Morrowind Help topic [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 18 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PromoStyle

PromoStyle Guest

moet je ff een restore sttrengh potion kopen. EN dat van dat zwaard met vuur. Dat kan je gewoon enchanten of gewoon vinden overal, alleen die zwaarden die je vind zijn meestal kutter.

2. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben hard op zoek naar lockpicks weet iemand waar ik deze kan kopen en veel ervan

3. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thieves guild in balmora kan je er wel wat vinden..en ergens in vivec..maar waar weet ik niet meer..help me out someone...
    je kan ook een open spell gebruiken, werkt t zelfde...

4. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laatste vraag:p als je die ventjes (bad people) in die corner club moet killen, is er dan een manier om ze te killen zonder dat je een bounty krijg want die loopt namelijk nogal hoog op:{

5. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is toch die quest die je krijgt van de kampioen van fort moonmoth, daar heb ik namelijk ook moeite mee

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Wat ik heb gedaan:
    Eerst veel sujamma gebruiken, zodat je iedereen in 1 keer neerhakt, en dan iedereen neerhakken :cool:

7. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat

maar wat ik bedoel, ik kan ze makkelijk aan maar hoe kan ik ze killen zonder dat er een bounty op me komt want die loopt op tot 40000 ofzo

8. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    je zou ze kunnen tanten....dus praat met ze, dan click op persuade (bovenaan)...daar moet je de derde optie kiezen.
    Heb geduld...met een lage personality stat moet je dit vaak herhalen...

Maar et gaat...uiteindelijk zal deze persoon JOU aanvallen...dit kost je geen bounty

9. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah cool k zal ze ff flink gaan uitschelden en dan maar hopen dat ik ze mag afslachten}:] tnx

10. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Geen probleem...als je wat wilt weten horen we et wel.

He Is One Of Us Now, He Is Hooked!

11. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    muwhaha afgeslacht zonder 1 regel te overtreden:D

12. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    @dogie: wat is dat sujamma? ik zie je er wel vaker over praten maar ik weet niet wat het is, of waar je het kan krijgen

13. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Et is een drankje...et geeft je vogges mij +50 strenght.

Je kan et krijgen bij zo'n beetje elke trader, bartender of mage (mage nog de minste kans)

(hint: je kan er ook meer drinken :D:D:D think about it)

14. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik tegen geesten of monsters vecht komt me strength soms in het rood en daalt het waardoor ik vaak niet meer kan lopen omdat ik dan overbepakt ben, nu weet ik dat je dit met een restore strength weer goed kan krijgen maar zijn er ook nog andere manieren???

15. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja gevecht winnen en even wachten.

16. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve drankjes kun je ook naar een tempels en dergelijke gaan. Daar moet je dan een kleine donatie doen en dan kun je uit een paar dingen kiezen als dank voor de donatie. Een van die dingen is: 'Restore Attribute'. Die moet je dan kiezen en dan wordt je strength weer normaal.
    Volgens mij is er ook vast wel een toverspreuk waarmee je je strenght weer normaal krijgt. Weet alleen niet zo een twee drie waar die te vinden.

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is inderdaad erg irritant. Vooral dat wat die zombies doen.

Ik had me zo snelmogelijk een restore atribute spell gekocht (maakt niet uit welke atribute je de spell van koopt). Vervolgens was ik naar een spellmaker gegaan, en had ik voor alle atributes een restore spell van 10-10 on self 1 sec. Dus sindsdien heb ik er geen last meer van. Als een van mijn atributes is gezakt, cast ik de restore spell van de betreffende atribute en ik kan weer verder.
    Restoration spells (dus ook restore atribute) worden vooral verkocht bij de Imperial Cult en bij de Temple. Dus ik zou daar als eerste zoeken naar een restore atribute spell.

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

Ik ben nou met de main quest bezig en ik ben nu in Urshilaku Camp. Ze wete dus al wie ik ben en ik moet nu 'The third trial' doen. Moet je aan de hoodman vragen wat je daar voor moet doen, maar dan zegt hij dat je eerst een opdracht voor hem doen. Ga naar Kogoruhn en neem 3 dingen mee, een beker, een shadow shield en zo'n coruptusgeval. Nu is deze missie niet echt moeilijk, maar het probleem is dat ik al eens eerder in Kogoruhn ben geweest en dat ik daar alles al heb meegenomen. Er ligt dus geen shadow shield meer.

Ik zou ook niet weten waar ik dat schild heb gelaten :confused:

Weet iemand hoe ik nu verder moet?
    is het nootzakelijk dat je die quest doet, of kan iemand mij gewoon de 'geheime' van de third trial vertellen zo dat ik hem gewoon kan doen, of werkt dat niet?

ohja: The third trial had volgens mij iets met Azura te maken, dus ik dacht dat die trial misschien wel te maken heeft met The Shrine of Azura, maar dat weet ik niet zeker :confused:
    Het zou wel heel irritant zijn als ik hier door niet verder zou kunnen met de main quest :{

Laatst bewerkt: 6 apr 2004
  19. PromoStyle

PromoStyle Guest

Ehm, ja ze taunten. Taunt elk ventje totdat ie zegt goodbye en dan valt ie jouw als 1st aan. Maar als je tog een bounty heb moet je snel naar dat moonmoth fort gaan en langs die guards lopen en snel naar binnen. Dan haalt die gast je bounty weg

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik had dat probleem ook. Maar toen bleek dat het schild nog ergens lag in een ruimte die ik over het hoofd had gezien. Het schild ligt in de grot waar ook de Ash Vampire is (het diepste gedeelte van Kogoruhn). Als je ook daar al bent geweest, dan vrees ik dat je zult moeten zoeken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina