1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die nog spelen gooi hier anders ook even je stats etc neer:).. lijkt me leuk om te weten... ik moet alleen ooit nog de expensionpack kopen maar nu geen zin in haha.
     
  2. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    het eerste deel van mijn morrowind walkthrough( het begin van het spel. van Seyda Neen en Balmora) is bijna af. Hang in there kids.
     
  3. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    maaruh dit zijn alleen de hoofd-quest en side-quests, dat jullie dat even weten he!!!
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog andere quests dan? 8) Met de main en sidequests heb je toch alles? :+
    Ik vraag me af hoeveel behoefte er is aan een walkthrough, er zijn er al zoveel te vinden en een aantal mensen hier op het forum weet overal wel antwoord op.
     
  5. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ja okeej maaruh er zijn ook zoveel mensen die vragen om een nederlandse walkthrough voor dit spel dat ik d8 lat ik er eens eentje vertalen. Dus zo doende ben ik nu bezig hiermee. Maar als jij het niet nodig hebt moet je dat toch zelf weten.

    No offence.;)
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Keey, komt ie dan he:

    Mijn 'grootste' character, waar ik mainquest en fighters guild volledig heb uitgespeeld en nog veel meer:

    NAME: Sauron
    RACE: Redguard
    CLASS: Selfmade (Lord of Combat)
    LEVEL: 42 (lvl increase 4/10)
    HEALTH: 336/336
    MAGICKA: 73/73
    FATIGUE: 377/377

    STRENGTH: 120*
    INTELLIGENCE: 73*
    WILLPOWER: 78*
    AGILITY: 81
    SPEED: 84
    ENDURANCE: 104*
    PERSONALITY: 83
    LUCK: 71

    Major skills:
    AXE: 99
    LONG BLADE: 105*
    MEDIUM ARMOR: 68
    HEAVY ARMOR: 93
    ATHLETICS: 85

    Minor skills:
    ACROBATICS: 72*
    MERCANTILE: 46
    SPEECHCRAFT: 70
    UNARMORED: 45
    ARMORER: 31

    Enkele Misc. skills:
    BLUNT WEAPON: 49
    ALTERATION: 44
    RESTORATION: 45
    ALCHEMY: 51

    Factions:
    REDORAN: Kinsman (5/10)
    TEMPLE: Layman (1/10)
    FIGHTERS GUILD: Master (10/10)
    ASHLANDERS: Hearthfriend (2/10)
    BLADES: Operative (6/10)
    IMPERIAL LEGION: Expelled
    MAGES GUILD: Conjurer (5/10)

    SIGN: The warrior

    REPUTATION: 47
    BOUNTY: 0

    MAIN QUEST: Voltooid

    FAVORITE WEAPONS:
    Deadric Dai-Katana
    Goldbrand
    Keening
    Sunder

    CLOTHING:
    Deadric greaves
    Ebony Boots
    Ebony Cuirass
    Ebony l & r pauldrom
    Ebony shield
    Fist of Randagulf left Gauntlet
    Sarano Ebony helm
    Wraithguard
    6th house amulet
    Marara's ring
    Mentor's ring
    Robe of the hortator
    Belt of sanguine hewing

    MONEY: 16.226 gold

    SOUL GEMS:
    Grand soul gem (Golden Saint)
    Greater soul gem (Bonelord)
    Common soul gem (Scamp)

    ABILITIES:
    Resist common disease (75% + 100%)
    Resist Poison (75% + 10%)
    Fortify attack (30 pts + 10 pts)
    Resist Blight Disease (100% + 50%)
    Resist Corprus disease (100 %)
    Fortify attribute:
    Agility (20 pts)
    Intelligence (10 pts)
    Willpower (10 pts)
    Strenght (20 pts)
    Endurance (20 pts)
    Luck (20 pts)
    Shield (10 pts)
    Reflect (20% + 20%)
    Resist shock (10%)
    Resist fire (10%)
    Resist frost (10%)
    Resist magicka (10%)
    Fortify Skill
    Acrobatics (10 pts)
    Resist Normal weapons (40%)
    Drain Fatigue (1 pts)

    POWERS:
    Adrenaline rush

    NB:
    bij Attributes en Skills betekend * dat ze zijn enchanted
    bij factions staat tussen haakjes mijn rang/totaal aantal rangen

    Dit was het wel zo'n beetje
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  7. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    owkeej leuk, maaruh hoe lang duurt het voordat je level upt eigenlijk? En ik begrijp nog steeds niks van die zielen in die gems stoppen! kan iemand dat ff uitlegguh. thnx
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in je major/minor skills 10 levels stijgen, dan krijg je een grote level-up.
    Om een wezen te vangen in een gem moet je eerst een soulgem en de spell soultrap hebben. Zodra je een wezen tegenkomt die je wilt vangen moet je de spell casten en het wezen afmaken voordat de spell uitgewerkt is (zonodig de spell opnieuw casten).
    Lukt dit, dan heb je een soulgem die je kunt gebruiken om items te (laten) enchanten of enchanted items weer op te laden.
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ligt er maar net aan wat je bij minor/major skills kiest. Elke keer als een van deze skills een level omhoog gaat, krijg je een punt. Als je 10 van die punten hebt, ga je een level omhoog. Hier moet je kijken van: Wat gebruik ik veel?. Als je graag en veel met bijlen vecht, dn kies je Axe, maar gebruik je liever restoration, dan kies je die. Gewoon dingen kiezen die veel gebruikt bij major/minor skills. Ook handig is om hier athletics en acrobatics aan toe te voegen. Athletics gebruik je constant en acrobatics is heel makkelijk, elke keer als je springt gebruik je acrobatics.

    Die soul gems: Spreek voordat je een creature killed de spreuk Soultrap uit (spell/scroll), zorg dat je een soul gem bij je hebt en als je hem killed tijdens de werkingsduur van soultrap word hij opgeslagen in de soul gem. Je hebt wel soul gems in verschillende klassen. Het begint bij petty soul gem als minste en dan heb je grand soul gem als grootste. Hoe groter de gem, hoe grotere creatures je ermee kan vangen. (Rats zijn natuurlijk minder als Winged twilights en golden saints) Deze soulgems met zielen erin kun je gebruiken voor het enchanten. Hoe groter de ziel, hoe krachtiger de enchantment.

    Er bestaat echter nog een betere soul gem dan de grand soul gem
    Azura's star

    Zie hier de quest om hem te halen:
    http://www.uesp.net/morrow/quest/mw_qshrine.shtml#azura
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af, als je in je major en minor skills in totaal 20 punten stijgt, krijg je er twee levels bij als je niet ondertussen rust. Maar krijg je dan ook zes van die 'munten' die je kan besteden aan je eigenschappen? Of moet je het met drie doen, evenveel als dat je er maar een stijgt?
     
  11. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je 20 punten stijgt moet je 2 keer rusten dus je krijgt gewoon 2 x 3 muntjes.
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hoeft niet te rusten. Als je de melding krijgt kun je ook gewoon doorspelen. Als je dit lang genoeg volhoudt heb je 2x 10 levels erbij. Je kunt dan 2x achter elkaar als je gaat rusten.
    Ik zou niet weten of je dan ook 2 x 3 muntjes krijgt.
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dit wel eens gehad:

    Eerst krijg ik 10 punten en ik krijg multipliers naar wat ik tijdens die 10 punten heb gebruikt (bijv. veel speed), met de max. multiplier van 3. Dan ga k weer slapen en heb ik de multipliers van wat ik in de latere punten heb gebruikt (bijv. personality), ook met max multiplier van 3. Je kan nadat je weer 10 punten hebt behaald wel gewoon doorspelen, maar per level up moet je slapen.
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Wat is eigenlijk de beste creature die je kan oproepen?
     
  15. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt wel twee keer drie muntjes maar je krijgt maar één keer de multiplier.

    Zonder uitbreidingen is dat de golden saint en met uitbreidingen erbij moet je niet bij mij zijn.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er nog sterkere common creatures dan golden saint? owja, voor de goty edition is aanbevolen een level van rond de 40 te hebben, dus kan wel moeilijker.
     
  17. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Met oproepen bedoel je dan Summon Creature of bedoel wat is de sterkste creature om in een Soul Gem te proppen? Ik heb zelf de GOTY versie en ik heb nu de mogelijkheid om zo'n Centurion Sphere te summonnen en daarnaast heb je in Mournhold Goblins die behoorlijk sterk zijn en in Solstheim heb je Deadly Grahl die ook behoorlijk pittig zijn.

    Maar je hebt in de GOTY versie ook meteen het coolste wapen zitten de Severed Nord Leg of te wel een afgekloven been van een Nord 8) . Ziet er erg grappig uit
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2005
  18. Victor

    Victor Guest

    Nee ik heb het over het 'normale deel'.
     
  19. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt in de normale morrowind ook al een Centurion Sphere oproepen.

    In de ruine van de stealth vampires clan (weet niet meer hoe de clan en de ruine heet, sorry) ligt een boek. Als je daarin leest krijg je de spell "Summon Centurion Sphere". Correct me if i'm wrong.. was lang geleden

    het sterkste not-named creature in de uitbreidingen.. pff... *vraagt aan benneke???*
    Denk dat Skaarl (dat zijn toch die beesten met drie levens??) wel aardig sterk zijn.
    Ik ga even zoeken... edit hem zo wel.
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah ok ik wist al niet meer waar ik die summon Centurion Sphere vandaan had. Maar de sterkste beesten in de uitbreidingen zijn in Solstheim denk ik de Werewolves. 2 Klappen en je kan weer opnieuw naar het laadscherm staren.

    In Mournhold zijn dat denk ik de Goblins, sommige hebben Goblin Club 1-60, of de Centurion Spheres die darts afschieten volgens mij was dat ook 1 keer raak en dan staren naar het laadscherm.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina