1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij 3x dacht ik... en idd die werewolves.. nog niet aan gedacht.
    Die goblins zijn toch nooit zo sterk??? Dacht het niet iig. Tribunal is eigenlijk niet zo lastig qua creatures. Maar er zitten wel paar sterke named creatures in...

    Almalexia anyone? En die bodyguard van de koning.. weet niet meer hoe die heet.
     
  2. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gamers, ik zat in Suran en dan ging ik naar die ruine daarzo, Bal Uhr. Dus ik lig daar even te rusten en ik wordt plotseling gewekt door een of andere vage zandstorm!!! wat was dat????? Daarna die ruine ingegaan en toen de deur door naar de Bal Uhr underground (zoals ik het maar noem) Maar ik ben level 3 en dan kom ik bij die golden saint. Dat is echt niet te doen joh. Maar ja, wel grappig.
    eerste deel Morrowind walkthrough bijna af
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat was gewoon een zandstorm. Die heb je veel in dat gedeelte van het eiland. Is alleen irritant lopen, maar verder maakt het niet veel uit.


    De uitbreidingen heb ik niet. :eek: :'-(
    In gewoon Morrowind waren dat (vond ik) de Atronachs. Zelfs op een hoog level konden die nog redelijk wat schade aanrichten met hun vrij sterke magie.

    En de ruine waar dat boek ligt heet Galom Deus. Een Dwemer Ruine in Molag Amur. De vampierclan die er woont is de Berneclan (de stealth jongens) ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  4. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man dat lopen is ckerzz klote. Maaruh daar wen je wel aan. Het is echt een top spel, maaruh het heeft een groot nadeel.
    deze is (volgens mij) omdat je fatique naar de maan gaat als je alleen maar gaat rennen. En dan kan je weer niet vechten en dan moet je weer rusten of je helemaal wezeloos drinken aan potions enzovoorts. Dat vind ik maar niks, wel realisties, maar speelt niet echt lekker!!!!
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  5. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zeker niet. Kwamen niet eens in de buurt van sterk.. Golden Saints later ook niet meer, maar ze zijn wel het sterkste uit Morrowind. In Solstheim zijn idd die Werewolves het sterkst.

    Jep klopt, was die namen alweer vergeten.

    Als je geld hebt kun je een ring ofzo enchanten met "Constant Effect Restore Fatigue 10 pts" of iets in die richting. Dan wordt je niet/bijna niet moe.

    Vond die Ashlands eigenlijk het slechtste gebied uit Morrowind. Alles zwart (goh ash... zwart :p :p), heel deprimerend om daar doorheen te lopen. Loop ik liever door Grazelands of Bitter Coast ofzo...
     
  6. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    En er vliegen ook in de Ashlands veel te veel van die Cliffracers rond. Mijn record is geloof ik 6 van die beesten tegelijk achter mijn aan.

    Daarom 1 tip neem marksman als een van je hoofdskills of level die als eerste want het bespaart een hoop irritatie. Als je een goede boog heb schiet je die Cliffracers met 1 a 2 pijlen uit de lucht.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik gebruikte altijd de spell chameleon of invisibillily. Dan gingen ze vanzelf weg.
    Wat ook een beetje helpt: Nadat je een cliffracer hebt gemolt, het lijk NIET weghalen.
     
  8. Victor

    Victor Guest

    Ik wil graag een nieuw account aanmaken en ik wil me graag een beetje een kruising tussen magic en combat maken. Welk ras raden jullie aan en welke specialication en welke skills?
     
  9. Like-a-Bunny

    Like-a-Bunny Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen idee, ik kan daar ook nog steeds geen wijs uit...maar ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord. Net GOTY binnen :D

    Nu heb ik Morrowind (pc) - Morrowind GOTY (pc) - Bloodmoon (pc) - Tribunal (pc) - Morrowind (xbox) - Morrowind GOTY (xbox)
     
  10. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Tsja dat is DE vraag bij Morrowind. Ik ben laatst ook weer eens begonnen en voor het eerst met een Orc Barbarian met als Sign the Lady en ik moet zeggen dat gaat lekker. Dat is wel meer een vecht klasse maar in het begin is het toch alleen maar wild om je heen meppen met je wapens. Orcs hebben in combinatie met Sign the Lady een behoorlijk hoge Fatigue waardoor je tenminste lange stukken door kan rennen.

    Maar v.w.b. vechtskills zou ik in ieder geval 2 soorten wapens kiezen, 2 soorten armour, Marksman

    V.w.b. Magic; Conjuration, Mysticism, Alteration

    V.w.b. Divers; Armorer, Security
     
  11. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    marksman idstoch een skil die ik niet zou kiezen...als je een vechter/tovernaar wil zijn kan je beter voor afstands aanvallen een goede spreuk hebben (greater fireball, e.d.) en voor dichtbij een goed wapen, long sword, blunt wapen, of iets in die geest.

    chameleon on self en een paralyse on target lijkt me ook verstandige spreuken/enchantments om te hebben.
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Ik had dit al bedacht

    Race: Orc.
    Class: Orc Warrior.
    Birth Sign: The Lady.
    Favorite Attributes: Personality en Strengh.

    Primary Proffesions:
    Axe
    Heavy Armor
    Conjuration
    Blunt Waepon
    Mysticism

    Secondary Proffesions:
    Alteration
    Marksman
    Block?
    Armorer
    Security?

    Iemand tips?
    BTW: als je een beetje in het begin van het spel zit. Welke spell om een wezen op te roepen is het beste om te kopen. Het monster meot wel een tijdje mee kunnen gaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2005
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem 1 weapon skill en armor skill, neem geen armorer tis waardeloos.
    Neem ook geen security maar neem altijd mysticism, alteration en illusion.
    Daarmee kun je teleporteren, health drainen (beste spell die er is), kisten openen met lock 100 in 1 move en 100% chameleon krijgen en dus zowat alles jatten wat waar ligt met 0 stealth. Natuurlijk niet recht in hun gezicht doen :+.

    Als race kun je het beste (theoretisch) high elf nemen aangezien je later in het spell 100% magicka reflect hebt anders moet je breton nemen met meer magicka (elke class heeft dat nodig) en hij heeft magicka resistance.

    als sign 1 van de magicka increasements nemen of misschien de attack verhoging (meer hit kans), magicka heb je gewoon nodig.

    Ik ben nogal redelijk morrowind pro (speel nu alleen wow maar toch O-)), en zal hier wel eens af en toe kijken om wat mensen te helpen.

    Of wat ik hierin zei over alteration altijd nemen etc ff uitdiepen.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  14. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga in ieder geval naar Balmora naar de mages guild en haal bij dat teleport mokkel de Conjure (wapen naar keuze) spell. Met dat wapen kun je zeker in het begin de dan nog wat moeilijkere missies doen. Ik geloof dat je met Conjure War Axe 60 sec lang zo'n Deadric War Axe krijgt chop 1-60 of zoiets.

    V.w.b. de Armorer skill; is i.m.o. toch wel een belangrijke skill. Die armorers hammers vind je op veel plaatsen en je kan tussen gevechten door je armor weer repareren waardoor je hitpoints ook weer omhoog gaan. Het is ook een skill die je constant kunt gebruiken dus gaat het levelen daar ook redelijk snel van.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Plus dat je veel sjit mee moet sjouwen dat eigelijk overbodig gewicht is je kunt enorm snel enorm veel goud halen, repair kosten moet nooit een probleem zijn.

    En HP ook niet, als je slim bent heb je snel genoeg 2 ringetjes of meer items geenchant met constant health regen/fatique regen.

    Ik kan altijd blijven rennen, knokken en me fatique gaat nooit leeg, tijdens combat en na het van een rots springen regen ik me health in snel tempo weer vol, ik hoef niet tot weinig te resten.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  16. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook een aantal potions maken met restore fatique die niks wegen, werkt ook idaal!
    Je vindt grondstoffen genoeg hiervoor en hetgeen wat wat weegt of te veel is verkoop je aan de creeper, werkt prima. Veel gebruik van gemaakt in het begin
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Restore fatique/health ringen werken ALTIJD (mits je de juiste soul gebruikt), tijdens combat tijdens rennen altijd gewoon, lijkt me iets beter dan potions :+.
    Alchemy ruleert wel, kan zeer veel geld opleveren en goede health/magicka pots.
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als Birthsign: The atronach

    Favourite atributes: Strength en Luck

    Niet zoveel weapon skill kiezen. Je gebruikt toch maar een of twee wapens. Deze skills moet je allemaal trainen om een level omhoog te gaan, en dat zou dus betekenen dat je voortdurend van wapen moet wisselen.

    Security weglaten.
    Op zich is deze skill wel fijn om te gebuiken, maar je hebt ze niet zo vaak nodig. Dus je groeit bijna niet met deze skill.

    Als ras zou ik voor Nord kiezen. Die heeft een aantal fijne extra eigenschappen zoals 100% resistant tegen frost en 75% resistant tegen lightning.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  19. juiby

    juiby Playboy Freak

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    kennen jullie die cheat al van dat je zo'n spreuk moet kopen en dat dan al je skills omhoog gaan. Bij mij werkt het niet! bij wie wel is mij vraag?
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Altijd luck kiezen als 1 van de 2 begin stats, dan krijg je +10 luck, later kun je per lvl up maar 1 punt per lvl in luck steken en nooit meer en je kiest dan altijd eerst andere.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina