1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om Morrowind GotY te kopen maar ik heb een paar vragen,
    Zijn de Expansions (Bloodmoon en Tribunal) groot? Zijn ze even groot als Morrowind?
    Zijn er veel nieuwe Armors en Weapons? en zijn ze sterker dan Daedric wapens?
     
  2. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloodmoon is vrij groot... Tribunal wat kleiner, maar nog behoorlijk groot vind ik. Zou niet weten hoeveel uur je erover doet eigenlijk. Ik zou zeker Morrowind GOTY kopen (heb ik ook gedaan :p), twee expansions, bijna alle bugs eruit..

    Er is best wel het eea aan nieuwe armor en wapens, maar er zijn vooral veel nieuwe artifacts. Speciale, erg sterke wapens. En die zijn zeker sterker dan Daedric wapens ja...
     
  3. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook je oude ventje meeladen naar Tribunal of moet je er persee een nieuwe ventje gaan maken?
     
  4. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet bijna zeker dat je gewoon je GOTY Disc erin doet, het spel laadt en dan moet je naar het punt waar je naar Tribunal kan reizen (daar zul je snel genoeg achter komen). Dus dan kun je gewoon naar Tribunal met je oude save. Het is trouwens wel aanbevolen om een redelijk level te zijn... ze zeggen iets van 40 (las ik op pagina hiervoor ofzo..) maar dat hoeft volgens mij neit. 25 tot 30 zou ik toch wel aanraden.

    Volgens mij staat er ook op de achterkant dat je gewoon je oude save kan gebruiken. Zal nog even kijken.

    Edit: quote van achter op de box:

     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  5. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu heb een paar dagen geleden met het die quest voor de shrine of Azura maar waar in Dagon fel moet ik zoeken??
     
  6. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik ook nog mee bezig, sinds die quest was ik met mw gestopt.
    nie door de quest maar begon wat saai te worden, ga er misschien wel weer mee verder.
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    damn dat deze thread nog steeds leeft, wat een geweldig spel is dat morrowind toch :D

    *pakt map er maar weer eens bij... ;)

    kijk eens op je papieren kaart die je bij het spel hebt gekregen. Je ziet helemaal bovenaan 4 kleine eilandjes vij de naam sheogorad, van links naar rechts heeft de eerste een hutje, en de derde ook... dat derde eilandje moet je heen.
     
  8. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet idd naar zo'n eilandje boven Sheogorath. Ik denk dat je het snel genoeg ziet, want het eiland heeft idd een hutje en in de buurt van dat hutje staan verdacht veel Daedroth (Atronachs, Daedroth, etc etc). Dat eilandje is het dus.
     
  9. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ermmm mijn uitleg was dus niet duidelijk genoeg ofzo??? :confused:
     
  10. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    oke gevonden:)
     
  11. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook een dremora armor compleet krijgen zonder die tovenaar in tel fyr te vermoorden?
     
  12. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat zou volgens mij wel mogelijk moeten zijn. Ik ben alleen eigenlijk nooit een Dremora Cuirias en pouldrons tegengekomen. Had wel een helm, gloves, greaves, booths en een towershield.
     
  13. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je nog waar je die booths en gloves en greaves hebt gevonden?
     
  14. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geloof ik pasgeleden de gloves ergens in een grot gevonden maar mag god weten waar!? sorry.
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die liggen in Kogoruhn. Daar kom je vanzelf met de Main Quest.
    Dat is overigens geen grot, maar een dunmer fort. (op de papieren kaart staat hij aangegeven als een dunmer fort zonder naam)
    Maar ik zou hier NIET heengaan voordat je hier met de main quest bent geweest. Kans bestaat namelijk dat je dan de main quest verknalt.
     
  16. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    De beste manier is veel Deadric Ruins bezoeken. Vaak hebben Golden Saints en de Dremora Lords Deadric wapens en schilden.
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedoeld ie niet de Left en Right Fist of Randagulf die je in Illunibu (ofzo) vind in de Mainquest:

    Wat details over die mainquest-opdracht:
    Daar waar je Dagoth Gares hebt verslagen en de corprus disease hebt opgelopen?
     
  18. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Daedric Cuirass kun je krijgen in Tribunal, net als Left Pauldron. Right Pauldron weet ik niet. Je moet dan al aardig ver gevorderd zijn in de mainquest.

    Dat plein gaat dan open en je kunt dan in de Dwemer Ruin onder Mournhold. Daar liggen ze in een grot weer onder die Dwemer Ruin en volgens mij nog aardig diep. Iig in het gedeelte met die waterval, ze liggen in die waterval ergens.
     
  19. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie het over morrowind GotY of de gewon want ik heb de gewone morrowind
     
  20. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik, had hem ook met de main quest gehaald.
    btw: ik heb gewoon de normale versie, geen goty. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina