1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die ook. Maar je komt ook de Deadric Gloves tegen. Alleen in een andere grot.
     
  2. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu voor Great house telvanni bezig en er word een stronghold voor me gebouwd maar waar staat die:+?
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij kwam die op Ulviriths Grave te staan
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Eigenlijk wordt hij niet echt gebouwd.
    Eerder gekweekt. :+

    Maar hij staat inderdaad bij Uvriths Grave (of hoe je het ook spelt)
     
  5. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel Strongholds zijn er in het spel, ik heb alleen die van Hlaulu Guild.
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    3 in Totaal.
    Maar je kunt er maar eentje krijgen. Dat hangt ervanaf bij welk Dunmer House je je hebt aangemeld.
     
  7. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    oke hij is klaar (gegroeid:+)
     
  8. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bezig met die quest voor oreyn bearclaw(of zoiets :+) maar ik ben vergeten waar de shrine ligt kan iemand mij vertellen waar die ligt???
     
  9. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt er ook 3 krijgen, alleen zijn ze dan niet helemaal van jou:

    Je moet eerst je eigen stronghold krijgen, van welke faction maakt niet uit. Dan zullen de strongholds van de andere factions er ook zijn. Je kunt dan gewoon de mensen in die strongholds vermoorden en dan heb je het stronghold. Alleen heb je dan de mensen erin niet (als je ze niet vermoord hebt, willen ze niet met je praten). Dit lijkt trouwens veel op het krijgen van een huis.

    Maar je kunt ook 2 strongholds echt krijgen. Dezelfde manier:
    Telvanni of Redoran krijg je op de normale manier: word lid van het huis en doe de opdrachten. Als je promoveert kun je uiteindelijk een stronghold krijgen. Hlaalu wordt wat lastiger. Je moet aardig ver in de main quest komen. Je moet Dren vermoorden voor de main quest (om Hortator te worden) en dan moet je naar Duke Dren toe. Je moet met hem praten over de Camonna Tong. Hij zal je Grandmaster maken. Je staat in je character screen als de laagste rank, maar je kunt nu Hlaalu opdrachten doen.

    Je vermoordt nu de eigenaar van het Hlaalu stronghold en nu willen de mensen erin wel met je praten. Je hebt nu dus eigenlijk het stronghold precies zoals je dat anders ook zou hebben.
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok even een N00b vraagje want ik heb het spel net: Hoe zie je dat je een qeust hebt gehaalt en krijg je daar iets voor. Want ik heb die slaven bevrijd maar zie niks of iets dergelijks. :{
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Is dat in de cave naast Seyda Neen? Want dat is geen qeust maar iets optioneels.
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow dan weet ik dat ook weer. Maar heeft iemand nog wat tips voor een n00b?
     
  13. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Verkoop in het begin zoveel mogelijk spullen aan de creeper in Caldera (als hij geen gold meer heeft moet je een dag wachten). Die zit in het grote huis aan je rechterhand als je Caldera binnen komt vanaf Balmora. Bovendien kun je in Caldera bijna een complete heavy armor vinden in een van de guardtowers.

    Koop bij dat teleport mokkel in de magesguild van Balmora een conjure .... spell (wapen uitkiezen welke je als hoofdskill hebt).
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  14. payne007

    payne007 Guest

    hier goede tips

    kijk naar zaken in de winkels dat ge wilt stelen maar er zijn guards. Ga dan de winkel binnen en spreek de verkopers tot ze beslissen met je te vechten en terwijl dat ze vechten steel je de spullen die je wil stelen. De guard zullen je achtervolgen. Wees zeker dat de verkoper voor je staat en de guard zullen hem achtervolgen. Ha ha ha O-) _0/


    Wanneer je het spel strart en uw papieren krijgt en dan spreek je met de man over je orders( bla bla bla) in elk geval, na het spreken met hem ga naar de boekenkast recht van hem. Kijk nu goed en je zult een key van het warehouse zien(sta klaar om te rennen) nu steel het en ren naar de volgende deur ( ik stel voor dat je het plant voor je het steelt en hij zou jou geen pijn mogen doen als je tegen niks aanstoot op de weg naar de deur. Nu zou de warehouse deur recht voor u moeten zijn. Maak het open en ga binnen ge zult een stapel kratten moeten zien voor u. en wees nu zeker dat er geen guards u zien: ze lopen overal rond. Terwijl ze allemaal uit u zicht zijn of ge kunt hun voetstappen horen, open de kratten en neem alles wat ge wilt. Als ge echt een nieuwe persoon start zou ik, heel erg voorzichtig zijn om te stelen omdat zelfs met de health cheat zullen ze u doden met 1 slag (ls je resist arrest doet) maak plezier met al onze nieuwe spullen

    Ga naar caldera. Ga naar de ghorak manor. Dood de scamp “heel gemakkelijk” O-) neem zijn spullen : hij heeft een potion van 1500, dan is er een armour in een van de bins upstairs/downstairs en het werkt 20 keer soms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Magie bijvullen zwart wit wit zwart wit
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Iets stelen op het gedeelte waar je je papieren krijgt kan veel makkelijker. Je pakt iets. De guard zal op je afkomen. Laat het ding dat je gepakt hebt, meteen vallen nadat je het gepakt hebt. De guard zal je aanspreken, maar hij zal niet je spullen in bezit nemen. Raap vervolgens het ding weer op en er wordt nergens over gepraat.

    Trouwens..... Dood de scamp???????
    Dat is wel het domste dat je kunt doen. Die scamp heeft standaard 5000 opzak en koopt wapens, armor, drank en items op. Allemaal voor de vaste vraagprijs +10%.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  16. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik liever naar de Talking Mudcrap gaan die heeft standaard 10K op zak
     
  17. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar die Scamp is veel makkelijker te bereiken dus in het begin kun je beter daar naar toe gaan. Als je wat hoger level bent kun je inderdaad beter naar de talking Mudcrab
     
  18. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ben 1 of 2 keer naar die mudcrap gewweest, is slecht te vinden en koopt volgens mij alleen armor, ik verkoop alles aan de creeper, al duurd het verkopen iets langer, ik hoef niet te zoeken en het eind te lopen. en ik verkoop altijf veel potions (helemaal in het begin) deze koopt de mudcrap niet.
     
  19. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is die talking mudcrap dan??
     
  20. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je een redelijke armor wilt kan je naar ald ruhn gaan en die guard towers leeg halen maar je moet wel boven wachten dat de guard naar je toe komt en dan snel naar beneden rennen en die .......bonemold armor(d8 ik) geeft redelijke armor en kost je niks
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina