1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt! Waar staat de optie Sell dan die heb ik nooit zien staan?

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik al zei die heb je alleen bij verkopers en die zijn er heeeel erg veel in balmora... zoek maar even dus...

3. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sell staat er ook niet bij. Je moet naar een verkoper gaan en barter kiezen. Dan verschijnt een venster met alle items die deze verkoopt. Als je dan op de right-tricker klikt kom je in je inventory, nu kun je items kiezen die je wilt verkopen.

Maar even iets anders... (misschien moet ik het niet hier posten, maar goed).
    Ik heb geen kaarten bij mijn Morrowind (GOTY) zitten. Weet iemand of je die ergens kunt kopen, of doet iemand ze weg? Mocht je ze hebben en je doet er niks meer mee, laat het even weten.

Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  4. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
  5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er aan. Sommige PC-versies van Morrowind (lees: budgetbakversie) hebben er geen map bij zitten. (spreekt uit ervaring)

6. Victor

Victor Guest

Met dat zwaard kun je daarvoor het beste eerst even bij Nicloria of White Haven gaan en een invisible potion kopen. Heeft bij mij altijd gelukt.

7. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 versies van Morrowind. Een GOTY voor de pc, zonder ook maar een enkele kaart en een orginele Morrowind voor de Xbox (non-classis), wel met kaart, maar dus niet die van Solstheim en Mournhold.
    Maar waar ze op internet stonden wist ik wel ;) maar ik vroeg me dus af of je ze ergens los kunt kopen of dat iemand ze wegdoet, want ik wil ze gewoon hebben :+

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet nu wel hoe je verkoopt maar ik verkoop alles voor maar een goud!? Hoe kan ik dat veranderen of komt dat om dat het allemaal beschadigde wapens zijn?

9. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    1 goud voor allemaal wapens?
    dat heb ik nog nooit gehad, alleen wel is met dolken/short sword.
    longsword kan ik minimaal wel voor 24 goudstukken verkopen ofzo. ;)

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, als wapens beschadigd zijn wordt er minder voor betaald. Ik deed het altijd als volgt: Koop een aantal hamers bij een smid. Zorg dat je al je wapens die je wilt verkopen bij je hebt (doe mark-recal voor de verkoper als je niet kunt lopen). Repareer al je wapens (het zal in het begin vaak niet lukken, maar het gebruiken van armor's hammers gaat heel snel) en verkoop ze.
    Ga ze niet laten repareren bij een smid. Dat kost soms veel meer aan reparatie dan dat je krijgt aan verkoop.

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iets verkoopt moet je de prijs wel omhoog zetten! Ik weet zo niet welke knoppen hiervoor waren, ik dacht wit en zwart. Op het moment dat er wordt gevraagd of je dat item wilt verkopen kun je zo de prijs aanpassen. Als het te hoog is weigert de kopen en vind hij je iets minder aardig. Anders neemt hij het aan.

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, maar je krijgt er nooit iets meer dan een paar goudstukken bovenop. Zeker niet als er slecht 1 goud gevraagd wordt. Ik heb nog een enkele verkoper gezien die dan een bod accepteert van 1000. Gewoon eerst de boel repareren en dan overnieuw verkopen.

13. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    wow de oude morrowind masters zijn weer terug :)

je kunt btw het beste die ringen (ik weet de naam niet meer daarvoor) gebruiken, ipv de hammers, om te repareren. Die ringen zijn namelijk goedkoop en doen het goed, ze zijn wel heel zwaar dus als je op reis gaat kun je beter een aantal hammers meenemen...

verder kopen normale verkopers spullen voor veeeeeel minder dan dat ze eigenlijk waard zijn... Je moet dan ook naar 1 van de 2 personen in het spel gaan die spullen voor de volle prijs kopen...

ze heten "creeper" en "the talking mudcrap", je kunt het beste in het begin naar creeper gaan die woont in caldera, zoek even op gamefaq of ergens anders voor de precieze locatie.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben nog nooit weggeweest. :+

15. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik was wel weg :D, maar ik kan het spel nooit lang onder stof laten liggen, net als deze thread :D.

Dier ringen heten Repair Prongs ofzoiets, staat me iets van bij, die gebruikte ik ook altijd. De Creeper is in het Ghorak Manor in Caldera, 1e verdieping. Het is een scamp, niet moeilijk te vinden.

De Mudcrab is wat moeilijker. Hij is ergens ten zuidwesten van de ruïne Mzanch, die bij Ball Fell in de buurt ligt, helemaal zuidwaarts op de kaart. Hier gewoon rondzoeken totdat je een crab ziet. Met elke crab praten die je ziet en je vind hem wel. Ik wist ongeveer waar hij was, maar heb er toch een flink tijdje naar moeten zoeken.

16. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    in deze thread lul :+

edit: hmm ik zie dat je hier een stuk vaker dan ik nog langskomt, hehe sorry ;)

als je de papieren kaart hebt is het heel makkelijk:

het is namelijk het (piep)kleine eilandje onder de 2de "h" van Mzahnch (ten oosten van als sotha en ten noorden van Ball fell...)

Laatst bewerkt: 16 mei 2005
  17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu bij een sitequest van de Fight-Guild ik weet dat dit een onbelangrijke quest is maar ik heb wel even hulp nodig. Je moet in een hol een aantal monstertjes en mensen verslaan..er liggen erg veel eieren. Moet je deze eieren allemaal meenemen of hoef je alleen de grot veilig te maken? Het zijn namelijk meer als 100 eieren en die kan je niet allemaal mee shouwen. Help dan kan ik verder!

18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft alleen de Egg Poachers te doden. De hele grot doorlopen en iedereen die jou aanvalt afmaken, daarna kun je weer terug naar de fightersguild. Die eieren kun je wel meenemen. Het levert je een beetje geld op als je ze verkoopt en als je alchemy gebruikt kun je er potions van maken.
    Je kunt ze zelfs opeten (in je inventory aanklikken), hierdoor stijgt je alchemy level een klein beetje :+

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ah bedankt ik had al een hoop zooi weg gegooid maar dat is dus niet nodig...Ik ga nu gelijk verder!

20. Kitten84

Kitten84 Female Morrowinder

Leuk Bevonden:
    0
    Thieves Guild

Ik zit te denken om me aan te sluiten bij het thieves guild, maar twijfel nog een beetje. Hoe zijn de ervaringen met het thieves guild?
    En als je de missie heb dat je die Camonna Tong moet dood maken in Balmora, hoe voltooi je die het beste zonder te snel dood te gaan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina