Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker doen!! Sowieso doen.

    Het grote voordeel is namelijk dat je bounty's kunt laten weghalen, en wel voor de helft van de prijs. Verder vinden thieves je natuurlijk aardiger, etc. Je moet wel een beetje oppassen met Fighters Guild. Ze beginnen je niet direct aan te vallen ofzo, maar met missies moet je soms kiezen.

    Maar je moet je zeker bij de thieves aansluiten.
     
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    maar eerst de fighters guild missies doen totdat je dat boek hebt van de thief guild...

    daarna pas aanmelden bij de thief guild... en om die camonna tong te verslaan gewoon veel fighters guild missies doen en blijven trainen...
     
  3. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je missies doet voor de Fighters Guild, dan sluit je toch bij hun aan. Of kun je ook missies doen zonder aan te sluiten? En als je je moet aansluiten, kun je je bij twee guilds aansluiten? Yup, ben blond en nog steeds een beetje Morrowind newbie
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Ja je moet je eerst aansluiten bij hen om hun missies te doen, je kunt je bij meerdere guilds aansluiten en zo blond ben je niet want dit is een vraag die toch wel wat meer mensen stellen.;)
     
  5. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig. Dus advies is bij Fighter's Guild aansluiten, wat missies voor ze doen tot je dat boek in handen heb en daarna aansluiten bij Thieves Guild?
     
  6. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal. Sluit je gewoon overal bij aan wat je tegenkomt, mensen vinden je aardiger en je wilt morrowind natuurlijk wel helemaal uitspelen ;)
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de twee missies gedaan voor de Fighters-Guild (allebei voltooit) en krijg geen boek hoor. Of bedoelen jullie een andere Fighters-Guild?

    Waar is die Thief-Guild ergens? Volgensmij wel ooit gezien maar ben het al vergeten |:-
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn iets meer dan 2 missies, ga maar gewoon door. Uiteindelijk moet je een boek halen van een lid van de thieves guild. Morrowind duurt heeeeeeel lang, dus neem nou maar gewoon de tijd :p
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had die quest met dat boek helemaal links laten liggen. En eerst alle quests van de thieves guild halen. Dan hoef je dat boek niet meer te halen.


    In het spoiler vak staat waarom je dat boek dan niet meer hoeft te halen. Maar daardoor weet je ook wat de laatste quests van de thieves guild inhouden.

    De laatste queste van de thievesguild houden namelijk in dat je de leiders van de fighters guild om gaat kopen, zodat ze niet langer de comana thong, maar de thieves guild steunen.
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook een oplossing, ach tja je weet als geen ander dat je morrowind op duizenden manieren kunt spelen ^^
     
  11. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie van jullie weet dan hoe Morrowind eindigt? Of moet ik dan gaan kijken bij spoilers? Hihi
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    De mainquest kun je uitspelen, maar zelfs dan is Morrowind niet afgelopen... Je hebt verschillende groepen waar je je bij aan kunt sluiten en allemaal hebben ze weer andere quests voor je.
    Je wilt toch niet nu al weten wat je precies gaat doen? Het verhaal is juist zo goed! :eek:
    Als je precies wilt weten wat je te wachten staat moet je op www.gamefaqs.com kijken, veel leesplezier de komende uren :cool:
     
  13. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde gewoon ff weten wat ik zou kunnen verwachten van de Incarnate en Nevarine enzo. Want die hebben er wel wat mee te maken
     
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heeft er idd "iets" mee te maken...

    maar je moet gewoon die mainquest voorlopig links laten liggen, zoek lekker de wereld rond naar geheime wapens en magische artifacts. Doe zoveel mogelijk side questen en ga daarna pas weer met de main quest bezig :)

    op gamefaqs.com staan ook veel treasure walkthroughs als je geen zin hebt om ze allemaal zelf te zoeken (want ze zijn bijna onvindbaar zonder hulp) kun je dat gebruiken...
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit vast. Ik heb me aangemeld bij de Mages Guild. De opdracht van de Mages Guild is om naar Moonmoth Fort (?) te gaan En iemand op te zoeken. Ik heb die gast opgezocht en werk bij hem gezocht. Hij zegd dat ik 5 bendeleden moet zoeken en de naam aan hem geven. Ik heb in Balmora rond wezen zoeken en ben uiteindelijk bij de 5 gezochte bendeleden uitgekomen. Ik heb de namen even opgeschreven en ben teruggegaan. Maar dat wil hij niet hebben. Hij wil een bloedbad. Dus moet ik nou die 5 mensen vermoorden?
    Nou Amras ik zie wel dat jij nu kijkt mag ik antwoord? _O_ *)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  16. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe raad je het??? :+

    maar dit is geen opdracht van de mages guild maar een random sidequest. Je kunt het beste alle fightersguild missies eerst doorlopen totdat je level 12 bent ofzo en goede vecht/armor skills hebt en daarna pas die lui afslachten

    je kunt ook gewoon 30 sujama opdrinken dan zijn ze ook wel in 1 slag dood denk ik ^^ (ongeacht je level)
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Ja. Alleen pas op, want dit heb ik ook gedaan en toen werd ik ter dood veroordeeld. Dus had ik een tactiek bedacht: elke keer dat je naar binnen gaat, vermoord je er een en dan betaal je de boete. Je gaat weer naar binnen, vermoord iemand en betaalt de boete enz enz enz.
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Is het ook goed als ik hem beantwoord? ;)

    Ja. Je moet die mensen vermoorden. Maar ik zou dat pas doen als je een wat hoger level hebt. Je krijgt overigens een bounty als je die quest hebt gehaald. Dus daarna moet je direct terug naar Moonmoth en praten met de persoon die je de opdracht heeft gegeven. Hij geeft je dan je beloning en haalt de bounty weg.


    edit. Kijk eens aan. Krijg je zomaar 3 antwoorden.
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    En raad is! Niet van Amras...ookal keek hij wel hehaha... }:]

    Bedankt iig. level 12? Ik heb level 1 als je die level bedoeld tenminste..zal wel niet..
     
  20. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe ik maar de volgende vraag ;) De andere antwoorden stonden er al voordat ik kon beginnen met typen :eek:
    Hij bedoelt je totale level. Dit stijgt pas als 5 skills in je major/minor gestegen zijn. Die opdracht moet je nog een tijd laten liggen.
    Dit is trouwens iets wat je vaker kunt doen in Morrowind, vooral tijdens de main quest zul je het meemaken dat opdrachten nog te moeilijk zijn. Ga dan gewoon verder met andere groeperingen en kom later terug om de quest te voltooien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina