1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    10 skills O-)
     
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha

    idd :+ je kunt 5 attribute punten krijgen als je veel bent geupped in 1 van die attributes :p
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook alweer lang geleden ;)
    Ik kon het bonbridge niet aandoen om niks van mij te laten horen O-) Waarom moet ik bij bonbridge iedere keer aan bonfire (dat paard) denken? 8)
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Het duurd dus wel erg lang voordat het level 12 is. Mijn totale level is nu al een lange tijd 1. Je moet toch trainen om je major skills hoger te krijgen?
     
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    valt mee, dit is in een paar uurtjes wel te doen, wat pointers:

    - ga springend door het leven (of het nou een major/minor skill is of niet, altijd blijven springen)
    - val elk dier aan dat je kunt vinden met de vecht skill die je in major/minor hebt. (als je major longsword is gebruik je dus GEEN shortsword, maar een longsword)
    - als repair (hoe heet het ook alweer) een major/minor is zoveel mogelijk armor/wapens repareren
    - doe de missies van guilds die in jouw major/minor straatje passen...

    kortom doe gewoon alle dingen die ervoor zorgen dat je major/minor stijgt... Als je ze allemaal hier neerzet kan ik je nog wat precieser helpen waarschijnlijk
     
  6. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    - het het vlees/iets wat heb beest "nalaat" na zijn dood opeten, alchemy skill
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Heet dat niet 'het spel spelen' :+ Alleen dat springen is een beetje appart, maar ik heb ook kilometers afgesprongen. O-)
    Nog sneller stijgen: Een spell kopen die weinig magicka kost, deze blijf je casten tot je magicka op is, dan rust je in een bed (bijvoorbeeld in het magesguild als je daar lid van bent) en ga je weer verder casten.
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ach tja ik zeg het maar even voor de duidelijkheid... ;)

    kheb met mensen gesproken die uren hebben gespeeld en de meest simpele dingen nog niet eens kenden, hehe best lollig eigenlijk :+

    come again? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  9. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft gelijk... elke keer als je iets eet stijgt je alchemy skill in klein beetje. Zeker als je het als major/minor skill hebt. Bijvoorbeeld als je een mudcrab killt dan laat ie soms "scrubs" vallen (als ik me niet vergis iig). Als je die vervolgens eet stijgt je alchemy skill ook een klein beetje.
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben nooit een alchemist geweest...

    ik ben er gewoon niet goed in om de bepaalde grondstoffen samen te gooien... Hij staat natuurlijk wel op 100 maar dat komt omdat ik miljoenen aan goldpieces heb. En sowieso hoe handig is het om iets zelf te maken als je het ook gewoon kunt kopen?

    correct me is im wrong...
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik begin Morrowind nu echt leuk te vinden! In het begin toen ik nog niks aan kon vond ik het niet zo geweldig. In het begin was ik ook zo slap. Elke rat kon me wel verslaan. Nu heb ik een paar sidequests gedaan en ik word steeds ietsjes beter. Ik ben net tot level 2 gekomen (Nog niet veel maar scheelt toch wel wat vergeleken met level 1). Ik raak nu de beesten een stuk makkelijker. Nu vind ik het wel leuk worden. Het zoeken naar dingen is leuk. Het jatten van dingen is leuk. Steeds beter worden is leuk. Mensen helpen is leuk.

    Kortom: Gefeliciteerd jullie hebben een Morrowind fan erbij! *) _0/
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  12. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dit had ik dus ook toen ik het spel net had (back in 2002 :eek:). Het was gewoon allemaal te groot, ik snapte niet wat de bedoeling was en ik kon alles niet goed op een rijtje zetten (alle questen en dingen die je kon doen het was allemaal te veel)...

    maar na een paar maand had ik besloten het spel weer een kans te geven en toen ben ik dan ook maanden bezig geweest... het was even door de zure appel heen bijten maar hoe verder je komt hoe cooler het spel wordt... en het is een TOP spel, op zeker het beste spel van de afegelopen 5 jaar imho...

    maar goed mijn punt is zit je ergens vast snap je niet wat de bedoeling van iets is, heb je vragen over algemene dingen of wat dan ook...

    VRAAG HET... zoals je ziet zijn er hier meer dan genoeg mensen die je alles willen en kunnen uitleggen :)
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo moet je het ook niet bekijken. Je kunt op verschillende manieren spelen.
    Neem het healen. Je kunt je eigen spells gebruiken, potions kopen, scrolls gebruiken, naar tempels gaan of als alchemist zelf je drankjes brouwen en je healen.
    Als je het alleen leuk vindt om als ubersterk mannetje te spelen die alles zo makkelijk en snel mogelijk doet dan heb je maar een paar skills nodig. Maar als je een type character nastreeft dan kan alchemy erg leuk worden.
    Ik kies als ik begin een bepaald character en besluit waar ik me op richt. Zo heb ik een keer een alchemist gespeeld als experiment. Monnik-achtig met de hand vechten en short blade vechten, planten verzamelen om drankjes te maken waardoor ik sterker, sneller etc werd.
    Het is niet de makkelijkste manier, maar als je op deze manier opdrachten haalt is het genoegen erg groot. Ik had ook een heal spell kunnen kopen en deze af en toe casten, maar dat doe ik al bij de meeste characters.
    Het is de belevenis...

    Grondstoffen samengooien is niet zo moeilijk trouwens, op een hoog level zie je de eigenschappen en dan is het niet meer dan 2 stoffen bij elkaar gooien met dezelfde eigenschap. Als je meerdere stoffen bij elkaar gooit die allemaal overlappende eigenschappen hebben kun je gevarieerde drankjes krijgen.

    Mission accomplished :cool:
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja idd! ;)
    Ik kan iets niet vinden! Ik ben met de derde quest van de Fighters-Guild bezig. Ik moet in een mijn 4 mensen vermoorden. Ik ben bij die mijn geweest. Dat is in een klein mijnenkamp (als je dat zo mag noemen) boven Balmora. Ik ben een mijn al helemaal doorgelopen en ik heb geen van de vier mensen gezien. Ver tegenover de mijn is nog een grot. Ik ging erin en kom erg veel geesten en spoken tegen ik ren snel verder en kom een skellet tegen. Ik word vermoord! Ik heb geen idee waar die 4 mensen kunnen zitten. In de jouney staat dat er iemand op de wacht staat vlakbij de ingang van de mijn. Ik heb niemand gezien dus ben ik goed wezen zoeken rond het mijnenkamp maar ik kan het echt niet vinden! Weten jullie waar dat is?
     
  15. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hier kom ik weer goed te pas :)

    [​IMG]

    je gaat dus vanaf caldera zuidelijk en dan rechtsaf... als je daar bent zie je een archer staan dat is een van de vier personen de rest is iets verderop in de grot (ze zijn voor jouw level denk ik iets te sterk dus neem sujama en heal potions mee)
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je zit bij het verkeerde plaatsje.
    Je moet naar Caldera. Van daaruit ga je naar de ebony Mines. Om daar te komen blijf je de weg volgen als je Caldera uit bent en volg je de bordjes. Vervolgens zul je ergens een wood elf zien staan. Je kunt even met hem praten (Als ik het me goed herinner vertelt hij ook wat interessante dingen). Hij zal je aanvallen als je een bepaald gespreksonderwerp kiest (dat onderwerp wijst zich vanzelf). Als je de grot ingaat vind je de andere 3 personen.
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt. Als dit te moeilijk is weet jij nog een paar sidequests die ik kan doen om beter te worden enz. En ik ben daar dus al een keer geweest kan ik die elf dan nog een keer zien want ik zie haar nu volgensmij niet meer!
     
  18. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm er zijn zoveel dingen die je kunt doen...

    maar zoals ik al eerder zei, geef eerst even je major/minor skills dan kan ik beter advies geven...

    edit: over die elf maakt niet uit als je em al hebt gedood... ga dan gewoon de grot iets verder op in hij is heel duidelijk te zien...
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie nu waar die mijn is. Ik was een stuk verder gelopen :cool: Die elf die ervoor staat heet toch Alveleg?

    Hier mijn skills (volgensmij geen goede :'-( )

     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  20. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de quest van Sugar-Lips Habassi(thieves guild, balmora) geaccepteerd. Ik moet een sleutel jattuh van Ondres Nerano, zodat zij hem weer kan beroven. Is het van invloed op de quest als ik al die mooie dingetjes die boven in nerano manor zitten jat. Moet geld hebben voor training en ik kan dat spul van nerano dus goed gebruiken. Enlighten me _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina