1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon alles jatten wat los en vast zit, vergeet vooral niet in alle kisten e.d. te kijken. Daar zitten ook vaak mooie spullen in ;)
    Zolang je niet gepakt wordt is er niks aan de hand, let wel op bij bijzondere items. Die kun je nog voor een latere quest nodig hebben. Ik heb het ooit voor elkaar gekregen om na 100+ uren in een spel erachter te komen dat ik ooit iets gejat en verkocht had wat ik op dat moment nodig had. En toen zat ik vast met de thievesguild :mad:
     
  2. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's iets minder. Maar het maakt niet uit dat ik dat Nerano ventje beroof. Niet dat het thieves guild zegt: You failed the quest..???
     
  3. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb net gewoon alle mooie dingen gejat en verkocht. En ik heb toch de quest voltooid, jippie...
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag dat ik geen bericht meer kreeg in mijn inbox, anders had ik je graag geholpen. Maar je bent er zelf al uitgekomen!
    Standaard RPG tip: Save zo vaak mogelijk. Als je iets uit wilt proberen, saven, proberen, goed? => doorgaan, slecht? => save laden, niks aan de hand.
     
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Major skills

    Block 35
    Armorer 35
    Medium armorer 37
    Heavy armor 35
    Blunt wapon 35

    Minor skills

    Long blade 29
    Axe 20
    Alchemy 15
    Athletics 30
    enchant 15

    is idd niet de allerbeste combinatie...

    goed iig gebruik je dus alleen maar een longsword om te vechten, die ga je gewoon zoveel mogelijk trainen door alles te killen wat vijandig is... zoals ik al zei repair alles want het is een major en het is een strength attribute...

    wat je wil is dat je 10 punten van de major/minors met een strength attribute omhoog gaat, hierdoor zul je als je levelupped 5 punten in strength kunnen raisen en dit wil je dan ook. die strength moet namelijk zo snel mogelijk op 100 komen...

    verder kun je het beste altijd minstens 15 sujama meenemen als je op pat gaat... moet je iemand killen, dan drink je net zoveel op totdat je hem makkelijk dood krijgt...
     
  6. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Heuh? Geen bericht in je inbox? Snap hem niet. Ik had je toch geen prive bericht gestuurd, toch?
    Naja, heb ik nog een vraagje. Die slaven in de slavery market in Suran, kun je die bevrijden of niet? Heb het al wel es geprobeerd, ventje doodmaken en daarna de deuren gelockpicked, maar die bracers van de polsen van die slaven krijgen, dat lukte weer niet. Is er geen sleutel ofzo?
    Ja heb net de slaafjes van dat smokkel hol bij Seyda neen bevrijd en vond het wel leuk, heldje spelen voor de slaafjes. Ze vonden me gelijk 100 aardig. Ban slavery
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan wel, het is totaal nutteloos maar er is voor bijna alle slaafjes wel ergens een sleutel (met de nadruk op BIJNA)...

    waarom je het zou willen is mij de vraag ^^ maar op www.gamefaqs.com staat ergens wel een walkthrough met alle sleutels...
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je bang bent om belangrijke quest items te verkopen (en dat is mij ook gebeurd) moet je het volgende doen. Altijd verkopen bij dezelfde verkoper. ALTIJD. Uiteraard aan Creeper of aan de Mudcrab verkopen wat ze maar willen, maar items die zij niet accepteren (bijvoorbeeld boeken en kleren) verkopen aan vaste verkoper.
    Zou je nu ooit eens een quest item stelen en verkopen, weet je tenminste waar je hem weer vandaan kunt halen.

    Tevens moet je altijd sleutels bij je houden. Er wordt soms gevraagd om een sleutel in een quest. Sleutels die je vindt moet je altijd bij je houden. Als erom gevraagd wordt heb je de sleutel.
    Als er niet om gevraagd wordt??? Geen probleem, sleutels wegen niks. ;)
     
  9. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ding om niet te vergeten: Je hoeft niet perce 10 punten in een of meerdere strenght attributen in je Major/Minor skills naar boven te gaan. Je kunt ook je misc attriubtes gebruiken. Het is zelfs mogelijk om een beetje je vorderingen bij te houden, op die manier lukt het mij om (bijna) altijd 15 punten (3x5 punten) te verdelen als ik level up ga. Bekijk anders ook even deze FAQ: db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_attribute.txt

    Voor de rest moet je gewoon zelf veel proberen te spelen, en eventueel een nieuw character aanmaken als je denkt dat je precies weet wat je wilt. Ik zou dus nooit 3 verschillende soorten wapens kiezen (je kunt er maar met een tegelijk vechten, dus ook maar een tegelijk je skill verhogen). Als je straks weet dat je voornamelijk long blade gebruikt maak je gewoon een nieuw character aan met long blade als major skill en axe/blunt als misc skills. Op die hou je meer plaats over voor andere skills, dus wordt je character meer all-round, wat eigenluk ook beter is. Jouw character kan bijvoorbeeld wel goed vechten met veel verschillende wapens en armor, maar als je iets van iemand moet stelen (en sluipen) heb je een probleem.
    Maar wie weet vindt jij dat wel helemaal niet zo belangrijk, daarom is morrowind ook voor iedereen anders.
     
  10. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    het leek me gewoon leuk. Slavernij is kl*** en gemeen en cker in Morrowind.(wow freak). Dus ik wilde gewoon wat cools doen voor de slaven. Snappez-vous?
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Op een bepaald moment zul je benaderd worden door een groepering die anti-slavernij is. Als ik me niet vergis kun je vervolgens enkele quests voor hun doen.
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat dit gezegd is, maar ik heb nog niemand gehoord die ook echt deze quests heeft kunnen doen! Ik heb het ook nergens terug kunnen vinden op internet. Ik denk dat het een HOAX is.
    Ik dacht er ook meteen aan toen er over slaven gesproken werd

    (@ Kitten84, Wat ik over die inbox zei, als er gereageert wordt op een thread krijg ik een berichtje binnen. Zo hoef ik niet iedere keer te kijken of er al gereageerd is)
     
  13. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool _O_ . Weet je ook waar en wanneer ongeveer? Ga ik ze zoeken....
     
  14. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0

    OK dan.

    Over die slaven. jammer dat het een hoax zou kunnen zijn. het zou wel kunnen overigens zo'n anti-slavernij groep. in principe is de slavernij in heel de empire verboden. alleen de dunmer vinden het nodig om slaven te houden
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Na een tijdje (lees als: aantal slaven bevrijdt) zullen de slaven een gespreksonderwerp krijgen. Hoe meer slaven je bevrijdt, hoe meer je te weten krijgt. Op een bepaald moment kun je dan een of twee quests doen voor de groepering (als het goed is tenminste).
     
  16. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, ga ik het sowieso checken tijdens het spelen
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar zoals ik ook al zei (en Amras). Ik weet het absoluut niet zeker. Ik ben nooit zo bezig geweest met slaven. Komt nog bij dat ik Morrowind al een flinke poos niet meer heb gespeeld.
     
  18. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het checken en als het inderdaad klopt, dan laat ik het weten. Ben ik ff tester. Ik bevrijd toch al veel slaven, dus...
     
  19. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net in Hla Oad in the Fatleg's Drop-Off een quest geaccepteerd van een Dunmer om een Kajiitslaaf, Rabinna, naar Balmora te brengen. Nadat ik ff met dat slaafje gesproken had, blijkt dat ik haar leven kan redden door haar naar Ebonheart te brengen, naar een Im-Kaliya. Misschien is dit die slaafquest wel....Keep you posted
     
  20. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen dat dit een gewone quest is, hij klinkt bekend. Hoeveel slaven heb je al bevrijdt? Het lijkt me sterk dat je de quest al na zo'n 5/10 slaven krijgt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina