Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik ook gehad... en ik heb nauwelijks slaven gered...
     
  2. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, het is hem dus niet. Heb nu in ieder geval 4 slaven gered. 3 in seyda neen en 1 in Hla oad. Ik ga gewoon verder............
     
  3. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat weten jullie trouwens over de nederlandse website van Morrowind? Als ik de naam intik in de adres balk, dan pakt ie hem niet. als het goed is is het adres www.morrowind.nl, maar ik krijg alleen foutpagina..... Dus wie weet wat?
     
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was way back in the days een fansite... maar die is al een hele tijd geleden gestopt...
     
  5. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Sh*t. Weet je misschien een andere nederlandse fansite met forums?
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat ik verder ken is gewoon http://morrowind.com/home/home.htm dat is de officiele site van bethesda... Maar ik ben dan zelf ook nooit bezig geweest in morrowind communities ofzo...

    en btw heb je niet genoeg aan onze hulp :p
     
  7. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    www.uesp.net (unofficial elder scrolls page) is een goede pagina met ontzettend veel informatie over questen, items, armor, etc, etc...
     
  8. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat is het niet. wilde gewoon met wat meer mensen praten die ook net zo freaky als ik zijn over morrowind. ik ben namelijk ook starwars fan en daar zijn ook forums van en mensen met wie ik eindeloos klets over starwars dingen. savie?
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was echt een mooie site ja :'-( Kun je niet wat vrienden overtuigen om Morrowind aan te schaffen? Vroeger 8) heb ik uren met een paar man op msn en op xbw over morrowind gepraat. Maar die generatie heeft Morrowind nu al uitgespeelt en weet alles al :p ;)
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga nu springend het leven in!:9 Je krijgt vrij snel een punt erbij. Moet je 10 punten stijgen om een level te stijgen?

    In Caldera heb ik net rustig een compleet heavy armor pak kunnen pakken, die ligt in een paar kisten, je kan die kisten vinden in de middelste achterste toren van het kasteeltje in Caldera.
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    10 punten klopt. Misschien al een tip voor gevorderden: Als je een totaal level stijgt mag je bonussen verdelen over je hoofdstats, intelligence, strength etc afhankelijk van het aantal levels wat skills die onder die hoofdstat horen gestegen zijn.
    Long sword is 8 levels gestegen => strenght bonus 4

    Door bij te houden wat gestegen is kun je je character sneller verbeteren.
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik ben net in level 3 gekomen. Met vechten gaat het het snelst bij mij maar ik heb ook niet zo'n goede major en minor skills veel armor enzo. Er zijn toch nog vrij veel dingen die nog te moeilijk zijn om te verslaan dus ik zoek een paar makkelijke quests om wat beter te worden. ik heb nu 19 Armor pak totaal. Is dat goed voor zo in het begin? Wat is het hoogste
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet me nu vast weer kijken :p
    Eigenlijk heb ik niet veel antwoorden voor je. De fighters, mages en thiefsguild moeten eigenlijk te doen zijn.

    Daarnaast heb je nog de Imperial cult, imperial legion, morag tong, tribunal temple (en dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten, vampires zijn er ook nog. Maar dat nu al worden is echt niet aan te raden).
    Als de ene guild je te moeilijk wordt ga je gewoon even met een ander verder, of je pakt de main quest op totdat dit weer moelijk wordt.
    Je hebt onderhand al door hoe het spel werkt, misschien is het slim om een nieuwe charachter aan te maken met een betere verdeling van de skills?
    Je zult een stuk opnieuw moeten doen, maar dat gaat gegarandeert een stuk sneller dan hoe je het nu gedaan hebt en uiteindelijk heb je meer plezier op een hoger level.
    Je huidige char kun je gewoon houden. Maak een nieuwe char aan op een nieuwe save. Experimenteer met wat jij leuk vind. (zorg dat je altijd een eigen save hebt als je stopt met spelen. Alle games gebruiken dezelfde quicksave, zonde om zo vooruitgang kwijt te raken)

    Verder in het spel kom je veel sterkere armors tegen (de gegevens ken ik echt niet meer). In het begin is 19 wel aardig, maar je zult al snel genoeg betere spullen tegenkomen.
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja...ik heb nu geen zin meer om weer overnieuw te beginnen. Ik ga nu gewoon verder met waar ik mee bezig was. Het eerste stuk vond ik al een van de saaiste stukken tot nu toe. Ik ga verder ookal word het wat moeilijker met mijn skill keuzes :)
     
  15. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    En ik weet niet of je al in Balmora bij het transport mokkel in de Mages guild bent geweest? Bij haar kun je Conjure... skills kopen. Ik weet niet wat je Major skill wapen is maar koop bij haar zo'n conjure (wapen naar keuze skill) en train ook je Conjure skill zodat je makkelijk zo'n wapen kan conjuren. Vooral in het begin is zo'n wapen stukken beter dan wat je kunt kopen of vinden.
     
  16. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, wie hier heeft nog maar net Morrowind aangeschaft. Ik wil kleppen, bahahahaha. Wie is er net zo freaky over het spel als ik?
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet veel over Morrowind, ik heb het dan ook grijs gespeeld, maar helaas heb ik de laatste tijd weinig tijd om me er eens goed achter te zitten.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik..waar ben jij ergens?
     
  19. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in Ebonheart. Heb net een slaaf uit Hla Oad daar heen gebracht. je kunt kiezen of je haar naar Balmora brengt en haar dan red en naar Ebonheart brengt of je gaat rechtstreeks naar Ebonheart. Ik wil namelijk graag slaven bevrijden. Lukt me alleen niet een thieves guild quest te voltooien. Moet iets stelen maar ik word telkens gezien of vermoord.

    He Benneke, hoe zit dat met jou dan? Que freakyness dan he?
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik was zwaar verslaafd. Iedere dag een aantal uurtjes Morrowind spelen. Maar de laatste keer is ergens in de zomervakantie 2004. Kun je nagaan hoe diep al die informatie zit als ik nog steeds dingen kan beantwoorden. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina