1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    En ik heb nog een probleem: Ik moet van Jim stacey Mastermind zijn in de thieves guild. Ik ben nu ringleader en ik heb de skills om mastermind te worden alleen dan zegt ie: No one ask about your skills (ofsow ) but you need to do more jobs. Aleen ik kan geen jobs meer bij hem doen (ook niet bij de andere opdrachtgevers) Weet iemand hoe je dit op kan lossen??

    P.S. Misgien moet ik de bal molagmer quests doen alleen ik kom niet verder want die Hlervu locket die je de 1ste opdracht moet doen is denk ik weg uit venim manor:confused: Misgien dat er nog een ergens anders ligt in het spel ?? :confused:
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat hebben ze bij mij wel eens bij, volgens mij de mages guild, geflikt. Ik had alle opdrachten gedaan en de goede skills had ik ook, maar dan is het gewoon pech, dan kun je geen promotie meer maken. Bij de Blades en Ashlanders kun je ook niet volledig promoveren
     
  3. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    dus ik kan de thieves niet uitspelen ???:confused:
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik denk niet, maar ik heb mezelf nooit helemaal in de thieves verdiept. Misschien dat iemand anders die meer met de thieves gedaan heeft je meer kan vertellen.
     
  5. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    Oke, iig bedankt ;)
     
  6. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    Ik heb net egt iets frustrerends gehad...
    ik was opweg naar een mine vlak bij zainad camp en toen kwam ik een paar gasten tegen die me aanvielen ze hakten me op de grond .....
    toe zat ik ineens in de grond vast ik heb iets van een kwartier gewacht...toen maar opnieuw geload ...maar heeft iemand zoiets ook weleens meegemaakt?
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat exact heb ik niet meegemaakt, maar Morrowind staat bekend om zijn bugs (vooral de Original/Classic versie). Ik denk dat vele morrowinders dit wel herkennen. Wat jij net had is een traditionele Morrowind-bug
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een bug, maar hij komt soms ook nog voor in de GotY Edition....
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    wel minder toch, in goty zijn een aantal bugs weggewerkt, heb ik gelezen
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja een groot deel wel, maar niet alle jammer genoeg...
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ik heb nog nooit bugs gehad bij morrowind goty :) happy me
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ga eens ontopic!
    Dan krijgen we misschien eens een overzichtelijk Morrowind-Help topic.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Waarom post je hier? Als je niet inhoudelijks over de game te vragen hebt, zit je in het verkeerde forum. Dit topic is, zoals nu door mods tot vervelens toe wordt vermeld, over help/cheats met betrekking tot de game.

    Als je de game niet hebt of inhoudlijks niets te vragen of te beantwoorden hebt, hier niet posten!

    Ontopic nu en ontopic blijven. Deze thread wordt nu bewerkt, mis je straks je post, dan was deze niet ontopic.
     
  14. Mikey F

    Mikey F Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Enchant mastertrainer?

    Ik probeer nu al een tijdje de mastertrainer te vinden die ENCHANT tot 100 kan trainen, die zou ergens bij Indoranyon moeten zitten, maar die kan ik dus echt niet vinden!

    Wie kan me helpen deze te vinden!?
     
  15. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    De enchant trainer kun je vinden bij de uitgang van de Stronghold in Indoranyon. Hij heet Qorwynn. Hoop dat je zo verder kunt.
     
  16. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    heej dibri ook een Morrowind fan???

    ten eerste btw het is een zij :p

    ten tweede je moet een calm humanoid spell hebben en telkens casten over haar omdat ze je anders aanvalt en je dus niet kunt trainen...

    ja ik heb precies hetzelfde gehad volgens mij is het op te lossen met een cure paralization spell/potion...
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  17. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    ow oke thanx ;)
     
  18. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    ik heb een makkelijke manier om goedkoop te trainen gevonden:p

    Infinite 1 Gold Training Sessions
    Go to the Prison Tower in Fort Moonmoth. The woman that is guarding the cells has a
    ''Drain Skill'' spell. Buy it.
    Now go to any spellmaker (the easiest would probably be the high elf in the Balmora Mages Guild,
    since Balmora is so close to Fort Moonmoth. The spell you want to make is ''Drain
    (insert skill here) 100-100 for 2 sec on Self''. So if you were wanting to train your
    heavy armor skill up to level 100, the spell would be ''Drain Heavy Armor 100-100 for 2 sec
    on self''. This spell should cost you about a hundred coins.
    Now you need to find a trainer who trains the skill you just bought the spell for. In this case
    you can find a heavy armor trainer right next door in the Balmora Fighter's Guild.
    What you do now is cast your ''Drain Heavy Armor'' (or whatever skill you choose)
    and while it is active open the training box. Since your Heavy Armor skill will be
    drained to zero no matter what you had it at, it will only show up as costing 1 gold
    piece to train. Now after you are done training, the spell will wear off and you will
    retain the level you just trained your Heavy Armor to. You can do this as many times as
    you want with every skill in the game. You can also train skills even when they are at
    level 100 already, though they won't go any higher. Use this to keep gaining levels for
    HP and to max out your stats.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2005
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kun je inderdaad doen... maar hoe leuk is het spel dan nog???

    dan gaat een groot deel van de gameplay verloren... vergelijk het maar met de halo 2 glitches die weleens in matchmaking worden gebruikt... je kunt het doen maar of het spel er ook leuker van word???
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  20. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand een lijst met het beste armor en wapens?
    Ik heb genoeg geld alleen ik kan nergens betere spullen vinden.

    En kan iemand uitleggen hoe dat enchante werkt met die magnetude of zo
    daar snap ik niets van :confused:
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina