1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet er voor zorgen dat ze je aardig gaat vinden... alleen ik weet niet meer hoe je die quest aan kan nemen, bij wie en wat het is :confused:

    anyways het maakt ook niet veel uit, want uiteindelijk zal dat vrouwtje je vragen om een bepaald soort goldflowers die ik nog nooit in morrowind heb gezien....

    ik heb deze missie dan ook niet volbracht volgens mij...
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Hlaalu heb ik niet gedaan, dus de quest ken ik niet. Je kunt vaak de NPC laten draaien door haar van een kant te benaderen en dan met haar te praten. Misschien kun je haar zo neerzetten dat ze met de rug naar je toe staat.
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Wat is volgens jullie het beste om quests voor te doen? Hlaalu, Redoran of Tellvani? Ik bedoel welke zijn het makkelijkste? Ik hoorde namelijk ook dat als je alle quests doet een house dat je dan een eigen fort krijgt.
     
  4. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1

    En dan Invisibility EN chameleon gebruiken (spreuken, potions of amulets enz.). Dan is het veeel makkelijker om niet gezien te worden als je sneakt.

    Zo heb ik ook alle vaults leeggerooft in alle compounds in vivic }:] (en daar ligt echt gruwelijk veel in...)

    Ligt eraan wat je wilt:
    - Hlaalu is iets meer diplomatisch, dus meer gepraat dan gevechten (toch wel cool...deze heb ik afgemaakt)
    - Redoran, deze is meer vechten...vindt ik toch de leukste *) (bijna af..)
    - Tellvani is meer magie en dergelijke. Deze heb ik niet gedaan, omdat 't me gewoon niet aanspreekt.

    It's your choice.

    En een fort krijg je bij ze alle drie uiteindelijk

    btw. Je kunt altijd maar 1 house kiezen. Daarna kan je geen andere meer joinen. (alhoewel er tricks voor zijn om dit te omzeilen..)

    Ik heb 2 housen gedaan omdat k overnieuw ben begonnen ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet kiezen voor 1 house. (je kunt door een bug wel meerdere houses doen. Dat weet Benneke vast wel te vertellen ;) )
    Hlaalu = thiefs, Redoran = fighters, Telvani = mages.
    Kies wat het beste bij je past. Om een hogere rank te krijgen moet je ook bepaalde skills op een hoog level krijgen. Dus als mage kun je bij Hlaalu niet goed vooruit.
    Je krijgt een eigen huis als je de quests voltooid hebt ja. Het huis is best groot, maar ze liggen allemaal in the middle of nowhere. Die van Hlaalu is nog het beste te bereiken (in de buurt van Balmora op het Odai plateau)
     
  6. pls_devil

    pls_devil Guest

    waar kan je je inlijven voor redoran en telvani?
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Telvanni in Sadrith Mora, Redoran in Ald'Ruhn.
     
  8. pls_devil

    pls_devil Guest

    dank je, maar in welk gebouw?
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben allebei de House naam in de naam zitten. In Ald'Ruhn het grote bolle gebouw Redoran Council? en in Sadrith Mora is het zo'n grote plant, Telvanni council....

    Praat anders met een aantal mensen, er is vast wel iemand die je kan vertellen welk gebouw je moet hebben.
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Wat zit er allemaal in dat fort? Mensen, dingen, deuren?
    Nu nog even een vraagje over de houses, als ik een Battle Mage word, welke house kkan ik dan het beste kiezen? Redoran of Tellvani?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2005
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    In het Telvanni fort heb je een grote plant/groenachtig geval met een paar huisjes rondom je eigen huis waar verkopers zitten. Binnen heb je een aantal kamers en een zooi kisten/bedden/kasten.
    Je hebt zelfs een kelder waar ergens een lijk ligt :D Het is te vergelijken met de toren in Tel Fyr, maar dan wat kleiner. Je hebt nog dwemer wezens die wachtlopen rond en in je huis :)
    Je kunt het huis ideaal als opslag gebruiken voor al je dure spulletjes. Mijn kelder was echt een stortplaats van dure armors wapens etc :+
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de GoldFlowers volgensmij wel een paar keer gezien..
     
  13. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien kun je het beste eerst naar Gnisis gaan en vanaf Gnisis richting Ald Velothi lopen. Als het goed is kom je onderweg dan een Dark Elf tegen die vraagt of je haar ring wil vinden die in de vijver achter haar is gevallen. Neem die quest aan en je krijgt door die quest de Amulet of Shadows (Chameleon 60% - 70%). Met dat amulet kun je een hoop quest makkelijk doen omdat men je niet ziet. Save alleen eerst wel voordat je de quest aanneemt ;)
     
  14. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Ga ik dat ff proberen. Misschien dat het lukt
    Thnx
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou verklap je de quest al een beetje :'-( Ik vond dat een van de grappigste quests :+
     
  16. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je grappig???
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe de quest maar, dan zie je het wel. Grappig is misschien overdreven, maar leuk was het wel.
     
  18. Victor

    Victor Guest

    *Hamert er even op door* Welke house kan ik nou het beste joinen als ik een Battle Mage word?
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als Battle Mage Telvanni gejoined.
    Mij sprak Sadrith Mora meer aan. Het ziet er wat meer gekleurd (fantasy stijl) uit dan het grauwe Ald'Ruhn. Daarnaast vind ik het fort mooier. Het Redoran fort is zo'n grauw gebouw boven Ald'Ruhn. Telvanni heeft dus die plant met veel meer kleuren.
    Wel zul je vanuit Sadrith Mora een stuk naar het westen over het water moeten reizen om steeds bij jouw fort uit te komen.
    Ik denk dat de moeilijkheidsgraad niet veel verschilt, kies zelf wat jou het meeste aanspreekt. De magie of het vechten...
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik denk dat ze alsnog wel verrast zal worden. Maar je weet 1 keer niet saven in Morrowind en je kan weer 5 minuten lopen om het opnieuw te proberen. En het moet wel leuk blijven natuurlijk :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina