1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok. ik heb medium armor in light omgezet en de rest zo gehouden. ik ga met mijn dunmer deze wereld verkennen en hopen dat ik niet dood ga. misschien word ik wel assassin voor de Moraq Tong.....
    @bonbridge hangt er van af he? welke specialization je op wil
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu voor een missie in de dwemer grotten in de buurt van Balmora (die missie dat je voor Caisus Cosadus iets te weten moet komen en om dat te weten te komen moet je die kubus dinges stelen voor een lid van het thieves guild). Maar nu kan ik nergens dat ding vinden. Ik heb een cilinder gevonden in die grot en heb zo'n vermoeden dat ik die ergens voor moet gebruiken. Wie kan mij verder helpen?
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    die ik hierboven heb neegezet is echt geweldig als ik het mag zeggen...

    heb net 2 uurtjes gespeeld en ben al level 3 met al heel veel skill level ups... en het karakter is sterk maar heeft toch wat handige spells al bij zich die die goed kan gebruiken (standaard 20-80 health on self en 15 fire damage on target) en kheb net even mark, recall en almsivi intervention gekocht :9

    dit ventje is geweldig :')

    edit: o ja thieven gaat ook erg lekker... als er niemand in de buurt is tenminste ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedoel je deze The Pulser?

    Ziet er best goed uit... ga ik denk ik ook proberen! Alleen weet ik niet of dat medium armor nodig is als ik toch altijd een heavy armor pak heb.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb medium en heavy gedaan omdat ik aan het begin eigenlijk alleen maar medium draag en pas later in het spel combineer met heavy... ik blijf medium toch het fijnst vinden...

    ik hou dan ook totaal niet van glassarmor...
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is er dan eigenlijk fijner aan? Is het lichter? Kan je er sneller door rennen ofzo? Heavy beschermt je toch meer?
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    medium is een stuk lichter dan heavy, waardoor je meer andere spullen mee kunt brengen als je ergens ver weg van balmora (waar de council club mijn huisje is, heeel veel opslag plekken en lekker centraal en goed bereikbaar) bent...

    lange zin inderdaad ^^ anyways medium is dus een stuk lichter dan heavy maar een stuk sterker dan light. Ik heb btw heavy in major gezet, omdat ik graag het beste van het beste heb... Stel je voor dat je 150 (*1,3 = +-200 doordat het major is) heavy armor skill hebt, met de beste heavy armor aan dan heb je dus iets van 500 armor rating :9
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2005
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Even mn vraag op de nieuwe pagina :9
     
  9. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die grot binnenloopt heb je aan het begin beneden gelijk een poaar deuren en boven ook...

    ik weet niet precies welke deuren je moet nemen maar het is heel dicht bij de ingang (je hoeft dus niet de hele grot door te kammen...) de kubus ligt op een plank van een kast...

    zodra ik zelf weer bij die missie ben kan ik het je wat beter uitleggen...


    edit: ok ik heb em net gedaan:

    je loopt in die grot helemaal naar beneden, beneden zijn 2 deuren (niet de goede) en 2 simpele ventje die je dood willen hebben. Maak ze dood en ga 1 verdieping hoger, via het heuveltje links. Aan je linker hand heb je een deur die naar "cells of hollow hand" gaat, dit is de goede deur. Alleen kijk uit er staat een mean motherfucker daarbinnen met een axe... ik heb zelf 68 strength, 54 longblade skill en een algemene level van 3 en hij had me bijna dood, ware het niet dat ik een mooie 20-80 heal on self spell heb :9

    goed de cube ligt gelijk links in een kast zoals ik al zei. En neem gelijk ook even dwemer bowls, pitchers, mugs en tubes mee, die ga je later nog nodig hebben namelijk :9
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  10. Victor

    Victor Guest

    Als ik het zo bekijk, kun je met de voordelen van de Orc hier goed mee aan de slag.
    @ The Pulser: wtf! 2 uur spelen en dan al level drie? Lukt mij nooit, oke ik treuzel echt heel vaak maar toch blijft het bijzonder.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2005
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ga ik gelijk proberen. (Ben trouwens al level 7 *) )
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Heeft er hier iemand de Main quest uitgespeeld met een Thief? Zoja, hoe hebben ze dat gedaan? Volgens mij zijn Thieves daar helemaal niet geschikt voor.
     
  13. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich kan je de main quest wel uitspelen met een thief, maar je zal dan wel langer moeten trainen voordat je bepaalde mensen aankan. ikzelf heb de main quest bijna een jaar teug uitgespeeld met een redguard dit lijkt mij toch het makkelijkst.
     
  14. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al aardig ver gekomen met een darkelf.
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik was ook overnieuw begonnen ik heb bijna de zelfde als The Pulser...die gast is veeel sterker als de Darkelf. Ik heb echt alles uit Balmora gejat en verkocht :9 Ik ben net in level 2 maar ik heb niet eens een quest gedaan...ik heb er ongeveer 1 tot 1,5 uur aangezeten.
     
  16. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nou met een Dark Elf en het blijkt dat ik daar altijd goed mee overweg kan.
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wie dat dan?
     
  18. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    check de post boven je: Kitten84

    't viel me op door het feit dat er opeens een hoop gastjes eeruugg behulpzaam waren ;)
     
  19. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Hoe bedoel je?
     
  20. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja, all you male Morrowinders bow before me!!! Hahaha
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina