1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik jullie afgeschrikt????
     
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha nee niet bepaald...

    er is gewoon geen vraag meer gesteld :9
     
  3. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik dacht dat jullie me eng vonden omdat ik jullie zei te buigen voor deze oppervrouwelijke morrowinder, hahaha
     
  4. Victor

    Victor Guest

    *Is bang*:'-(
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik help altijd. :cool:

    Maar ik wist dus echt niet dat 'hij' eigenlijk een 'zij' was.

    Ik heb al ergere dingen meegemaakt. :+
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  6. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    @dark ninja: fear me

    @benneke: yup, ik ben een zij en je grootste nachtmerrie bahahaha
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  7. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten ff een vraagje ik speel morrowind al sinds het spel uit is maar dan vooral met brute kracht, nu wil ik een beetje vliegen en heb ik zo'n tovernaars staf gevonden, maar daar heb ik 138 magicka voor nodig (ik heb maar 46), als ik het goed begrepen heb moet ik dan mijn intelligence ophogen, kan iemand mij vertellen hoe ik dat het snelst doe?

    Of hoe maak ik een Levitation spell?

    Ik wil gewoon zeg maar kunnen vliegen op het moment dat ik het wil, dus niet met een scroll maar gewoon dat ik zo'n spell heb, is dit mogelijk??

    Zou iemand me dit een beetje stap voor stap uit kunnen leggen, ben echt een noob op potion en magicka gebied :eek: .
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat wat hierboven staat zou ik ook wel eens willen weten. (Ik ben nu een High Elf, mage)

    /edit: @Pantzer: Waar heb je die tovenaarsstaf gevonden?
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedere keer als je een level stijgt zorgen dat je de maximale intelligence bonus hebt. Dus iedere keer 10 levels stijgen in een skill waarvoor je intelligence nodig hebt.
    Een levitationspell maak je door er een te kopen, daarna kun je bij verschillende mensen een eigen spell maken zoals je wilt. (bijvoorbeeld onder in de mageguild in Balmora)
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt ook (tegen een kleine betaling) in vivec tijdelijk 100 levetation krijgen door een offer te maken bij een shrine op het Temple district.
     
  11. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een voorstander om een ringetje of amulet te maken met constant effect, Vliegen en dat je onder water adem kan halen, is altijd makkelijk. (chameleon en nightvieuw ook erg fijn)
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook, maar het is duur en voordat je de benodigde soulgems en skills hebt ben je even verder.
     
  13. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat ze altijd maken, dus skills zijn in dat geval niet benodigd, gems liggen over in het spel, voor een golden saint loop je een deadric shrine binnen.
    De spell kost ook niet zo gek veel. alleen het laten maken gaat een bergje geld kosten...
    maar als de golden saint beetje wapen bij zich heeft en er lopen nog een paar andere monster die je "Soul trapped" kom je een heel eind.
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat Amras bedoelt dat het laten maken veel geld kost.
    Je in het begin van het spel nog geen Golden Saint kunt verslaan.
    En dat je in het begin van het spel zelden Grand Soul Gems vindt.

    ;)
     
  15. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay dat is wel waar, maar vergeet anders het constant effect en maak daar een minuut of 30 seconden effect van, kom je voorlopig ook een heel eind mee.

    Ligt een heel aardige gem in het bureau van galbadir.. ben je er ook.
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu een grand soul gem en een spreuk om een beest/persoon mee te "soul trappen" maar als ik ze eenmaal versla (nadat ik die spreuk heb gebruikt uiteraard) gebeurt er niks met die gem, wat doe ik fout?
     
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    1. de gem is te klein (ik zie net dat dit niet het geval is ;))
    2. de spell is mislukt
    3. de spell is al uitgewerkt voordat je het beest hebt verslagen
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Ik snap het maken van een drankje niet echt. Het zal wel met mijn level te maken hebben, maar ik doe er een paar ingredienten in en maar een paar doen wat ze moeten doen. Terwijl ik er 46 (!) Saltrice in doe die helemaal geen f*ck doen!:eek: Explain please.
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo bedoelde ik dat ja. :)

    @Dark Ninja, je moet meerdere ingredienten erin stoppen die hetzelfde effect hebben. Als je 46 Saltrice selecteerd worden deze achter elkaar gebruikt. In andere vakjes zul je ook iets moeten seleceren.
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe hoger je skill in Alchemy, hoe meer effecten je kunt zien bij de ingredienten en hoe groter de kans wordt dat het uberhaupt lukt om een drankje te brouwen (zelfs als de ingredienten kloppen).
    Omdat je in het begin nog niet de effecten van de ingredienten kunt zien kun je een kookboek raadplegen. In Pelagiad ligt in een van de twee winkels (of de armorer of de normale winkel) een receptenboek in een rek op de bovenverdieping. Daarin staan een paar recepten voor potions. Dus dan weet je in ieder geval al een paar combinaties.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina