1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    De spell die ik heb heeft een werking van 1 minuut, heb het gevoel dat ik ze dan toch al verslagen heb.... En de spell lukt wel want er komt zo'n soort blauwe glittering om ze heen. Je hoeft naast het uitspreken van de spell toch niets te doen als je zo'n gem bij je hebt?

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt eraan wat voor wezen je probeert te trappen. Een golden saint kan de spell ongedaan maken, dus hierbij zul je af en toe opnieuw de spell moeten casten.

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt kans dat het wezen wat je probeert te vangen dispel op zichzelf doet. Hierdoor werkt de spel niet meer.
    Met name een Golden Saint doet dit vaak.

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Maar het is me ook nog nooit gelukt met simpele vijanden als bonewalkers etc.

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Probeer het anders eens met een wapen met als effect: Cast Soultrap on strike. Met zo'n wapen heb ik al mijn souls gevangen.
    Je krijgt zo'n wapen als je alle opdrachten voor de mages guild in Balmora hebt gedaan.

6. pls_devil

pls_devil Guest

in balmora, in de mages guild. bij de tweede missie moet je een fake gom in een schuif leggen. ondertussen kan je al die soul gem's nemen 8) 8) 8)

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ze zijn alleen allemaal vrijwel nutteloos. Enige nut is om ze te verkopen. Je zou alleen de soulgem waar de Winged Twilight inzit kunnen (met nadruk op Kunnen) gebruiken om een wapen mee te enchanten.

8. pls_devil

pls_devil Guest

9. Victor

Victor Guest

Kunnen? Die zit er dan toch gewoon in? Nog bedankt voor de uitleg, ben nogal een Morrowind n00b.:)

10. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    omdat het vrij nutteloos is om een winged twilight soul gem te gebruiken, aangezien een golden saint soul gem constant effect heeft....

11. pls_devil

pls_devil Guest

waar vind ge die golden saint gem?

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Die moet je trappen in een gem...

Waar vind je eigenlijk zo'n golden saint?

13. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    LOL :D

goed pak de papieren map of een internet map (google afbeeldingen met - morrowind map - ):

- tussen ft moonmoth-ghostgate en marandus (soms)
    - grazelands (gegarandeerd)

verder moet je minstens level 12-13 zijn. Ze komen op meer plekken voor maar deze zijn zeker...

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ben ik zo'n n00b?

Maar bedankt, ik markeer het ff

15. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Het is veel makkelijker om een spell te kopen waarmee je een Golden saint kunt oproepen! Nadat je deze hebt opgeroepen blijft ie naast je staan. Je kun dan rustig de soultrap spell op em casten. Daarna maak je em dood en heb je je zieletje }:]
    Je krijgt dan wel niet z'n wapen...dacht k

deze summon Golden Saint spell kan je vogges mij ergens in sadrith mora kopen. Of daar in de buurt bij zo'n telvanni wizard.

suc6

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ze zitten er inderdaad in. Maar de souls van alles behalve een Golden Saint of een Ascended Sleeper zijn vrijwel nutteloos.
    Als je een item enchant hangt de hoeveelheid 'energie' (het balkje dat leger raakt bij iedere keer dat je het wapen of item gebruikt) af van de sterkte van de ziel.
    Een Golden Saint of een Ascended Sleeper geven 500 energiepunten (als je ze niet als constant effect gebruikt). De winged twilight staat derde met (volgens mij) 300 energiepunten. Als je een wapen met deze zou enchante zou het wapen dus ook eerder 'leeg' zijn (ze laden zich uiteraard ook weer op).
    Het advies luidt dan ook: Alleen de zielen vangen van Golden Saints en Ascended Sleepers.

17. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Het beste kun je een Exquisite Ring of Amulet laten enchanten want die hebben volgens mij de meeste magic als ze ge-enchant zijn. Neem ook voor de zekerheid een aantal dure spullen mee die zo'n enchanter kan kopen want als je iets hebt laten enchanten dan heeft de enchanter een berg geld (ik weet alleen niet meer zeker of het soms was of altijd dat ze een berg geld hebben dan)

18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij ze geld geeft hebben ze meteen daarna een berg geld ja :+

19. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik weet dat de opmerking erg raar is maar ik heb het een aantal keer gehad dat ik iets voor 30000+ gold liet enchanten en dat de enchanter dan toch maar bijv.900 gold had. (Het is en blijft Morrowind dus af en toe gebeuren er mysterieuse dingen *kuch* bugs *kuch* ;) )

20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    nee elke 24 uur worden de bedragen van verkopers die ze hebben gereset naar default...

dit is ook de reden dat je dingen van 120.000 aan de talking mudcrap kunt verkopen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina